cypress Skrevet 10. november 2008 #681 Del Skrevet 10. november 2008 Lykke til med samtalen i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. november 2008 #682 Del Skrevet 11. november 2008 Det var da en spenstig helg *krysse fingre for i morgen* Ja, ble ikke mye hvile den helga... Men moro var det, så det får være hovedsaken! Takk for fingerkryssing! Gratulerer med seieren!! Og lykke til i morra, krysser både fingre og tær Takk! (på begge punkter!) Lykke til med samtalen i morgen!!! Tusen takk cypress! ------------------------------------------------------------------- I dag er dagen for annengangssamale på jobben jeg har søkt, er spent på hva som skjer der, og hva jeg klarer å lure ut av dem i forbindelse med lønn... Det er jo et viktig tema. Ellers har det vært en annen utvikling på jobbfronten også, jeg satt på seminar i går, og plutselig hadde jeg to ubesvarte anrop fra min tidligere sjef. Da jeg fikk ringt henne tilbake, hadde hun hørt at jeg kanskje bare har jobb ut året, og var ivrig etter å få meg tilbake. Så hun ga meg et veldig godt tilbud, hun sa hun ikke bryr seg om dette eventuelt er en midlertidig greie for meg, de vil uansett gjerne ha meg tilbake for en tid. Det er to svangerskapsvikariater som skal fylles, og hun sa at hvis jeg var interessert, kunne jeg bare si fra, så lyste hun ikke ut det ene, men jeg fikk det direkte. Hun sa også at hvis jeg ville ha en litt løsere tilknytning, så kunne jeg få en midlertidig arbeidsavtale. Jeg ble helt rørt jeg, over at hun viser såpass omsorg at hun gjerne vil sikre meg jobb videre. Ikke for det, det er klart gamlejobben vil profittere på en enkel ansettelse også, i tillegg til at de ikke var det minste interessert i at jeg skulle slutte da jeg sa opp, men det var hyggelig likevel! Nå var jeg vel i utgangspunktet klar for å ikke gå tilbake, men synes det stiller seg annerledes når jeg får en konkret henvendelse og et sånt tilbud. Og ikke minst vil jeg ha en mye bedre lønn hvis jeg går tilbake enn jeg hadde når jeg sluttet der, det er også en fin ting! Så det er fortsatt mye å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2008 #683 Del Skrevet 11. november 2008 Oi, det var spennende da! Fint å føle seg litt attraktiv!! Lykke til med valget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2008 #684 Del Skrevet 11. november 2008 Hei Lykke til med annengangsamtale og ikkeminst det endelige valget du tar Gøy at gamlejobben vil ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2008 #685 Del Skrevet 11. november 2008 Så koselig da Det var jo veldig fint gjort av dem Lykke til med både samtale og valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2008 #686 Del Skrevet 11. november 2008 Det er nesten så jeg ikke tør å spørre, men hvilket av lagene er ditt?? Jeg har jo blitt hjernevasket inn, så jeg er ivrig innimellom jeg også. Men i motsetning til kjære blir ikke hele uka ødelagt hvis laget taper... God helg MaiL! Takk for det Håper du hadde en fin helg Vel, Enga vant jo, så bare å slippe jubelen løs i boka di da igjen-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. november 2008 #687 Del Skrevet 11. november 2008 Oi, så kult, og ikke minst så deilig det må føles å være ettertraktet Håper det går bra på samtalen i dag, spent på å høre hva det blir til Lykke til med hva du enn bestemmer deg for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. november 2008 #688 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Du er jammen poppis Krysser fremdeles fingrene for deg i dag, og er spent på hva du velger til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2008 #689 Del Skrevet 12. november 2008 Oi, det var spennende da! Fint å føle seg litt attraktiv!! Lykke til med valget!! Hei Lykke til med annengangsamtale og ikkeminst det endelige valget du tar Gøy at gamlejobben vil ha deg tilbake Så koselig da Det var jo veldig fint gjort av dem Lykke til med både samtale og valget Oi, så kult, og ikke minst så deilig det må føles å være ettertraktet Håper det går bra på samtalen i dag, spent på å høre hva det blir til Lykke til med hva du enn bestemmer deg for! Du er jammen poppis Krysser fremdeles fingrene for deg i dag, og er spent på hva du velger til slutt Puh, Det ble ikke mindre å tenke på for å si det sånn... Men det positive er jo at jeg begynner å få litt alternativer. Det kom fram under omvisningen at jeg er den de har innstilt som nr. 1 for jobben. Så det ble lagt litt føringer på at de håper vi kommer til enighet. Det var fortsatt litt ullent når det gjelder lønn forøvrig, lederen skulle sjekke det ut og gi meg et konkret tall, forhåpentligvis i løpet av i dag. Hun sa også noe om at hun syntes det var litt restriktivt i forhold til lønn, men at noen er mer steile enn andre der. Spennende å se hva de kommer med! Men så er det jo dette stakkars hodet mitt som setter igang igjen da... Hva vil jeg helst ha av den nye og den gamle? Det eneste jeg er sikker på er at jeg ikke skal bli der hvor jeg er nå, da blir jeg før eller senere litt gal. Hvis det viser seg at lønna er til å leve med på den nye jobben, tror jeg at jeg kommer til å måtte sette opp en liste med for- og bakdeler ved de begge, det er altfor mye kaos i det lille hodet! Så direkte etter jeg hadde vært i samtale i går, dro jeg på trening, med håp om å klare å koble ut alt sammen og gjøre noe gøy. Så da ble det Ball1 først og danseaerobic etterpå. Og hodet koste seg og tenkte ikke på vanskelige valg. I dag blir det hviledag, sofaen kaller!! ------------------------------------------------------------------------- Bryllupsrelatert!! Vi har fått svar på søknaden om vi kan bruke den opprinnelige lokasjonen for vielse ute, og det har vi fått godkjenning til! Så da må det vurderes litt på nytt, om det blir for offentlig, eller om vi uansett vil bruke den opprinnelige planen. Men utrolig gøy at de gir oss lov ihvertfall, det tok jo bare noen måneder... I løpet av helga har vi også bestemt oss helt sikkert for å prøve å overtale en kar som er flink til å synge, så han kan synge for oss i seremonien. Det vil si, vi må finne ut hvor mye han koster, det er ikke noen vi kjenner, og han har gitt ut to album... Men det blir spennende å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. november 2008 #690 Del Skrevet 12. november 2008 First things first: så bra at du er innstilt som nummer én, gratulerer Veldig spennende. Men skjønner du har litt av hvert å bestemme deg for nå, det kan ikke være så lett Spent på hva du bestemmer deg for!! Og så bra dere fikk lov til å ha vielsen der dere ville Nysgjerrig nå altså PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #691 Del Skrevet 12. november 2008 Har du fått noe svar ang lønnen? Fsller ting mer på plass da? Gratulerer med å være nr 1 og å få godkjent vigselsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2008 #692 Del Skrevet 12. november 2008 Har du fått noe svar ang lønnen? Fsller ting mer på plass da? Gratulerer med å være nr 1 og å få godkjent vigselsplassen Takk søte dinedama! Damen ringte meg i sta, og det ligger litt under det jeg har nå, men ikke så lavt som jeg fryktet. Så vi skal ha møte igjen tirsdag neste uke, og så er det vel litt rom for forhandlinger tenker jeg. Jeg skal sjekke ut litt hvordan de forholder seg til eventuell videreutdanning og sånn også, for det er viktig for meg at jeg kan få gjortom ikke så altfor lenge! Men det er fortsatt mye fram og tilbake. Jeg har bestemt meg for å bruke tida godt fram til tirsdag og både sette opp en for og imot liste på begge alternativene, og i tillegg lage meg en oversikt over hvilke ting jeg må ha avklart før jeg kan svare. Men spennende er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. november 2008 #693 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Gratulerer med positivt svar på vigselsstedet Blir sikkert bra når dere får bestemt dere Er han dere vil ha som sanger kjent? Litt nysgjerrig bare For/Imot liste får jeg håpe funker mtp jobbene, sikkret ikke lett å vite hva som er best Men når du har valgt så må du være innstilt på at du har gjort det rette valget Endret 12. november 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. november 2008 #694 Del Skrevet 12. november 2008 Gratulerer med både vigselsplass og første innstilling! *spent på hva utfallet blir når Twisted kommer ut av tenkeboksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2008 #695 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Oi, her var det spennende nå! Gleder meg til å høre hva det blir til!! Edit: måtte endre litt, for jeg så at jeg hadde skrevet nesten akkurat det samme som Shorty. Ubevisst kopiering... Endret 12. november 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. november 2008 #696 Del Skrevet 12. november 2008 Her skjer det ting, ja! Så gøy! Så bra med vigselsstedet da! Og lykke til med jobbvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #697 Del Skrevet 12. november 2008 Håper du finner ut av det uten å måtte tenke for mye Ikke noe særlig å gå rundt å tenke på en ting hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. november 2008 #698 Del Skrevet 12. november 2008 Åååå så mye spennede som skjer om dagen Twisted Skjønner godt at du sliter med å bestemme deg... ..også ble jeg veldig nysgjerrig på vigselsted og sanger..PM?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2008 #699 Del Skrevet 12. november 2008 Lykke til med mange spennende valg fremover! Regner med vi får vite det når du har bestemt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2008 #700 Del Skrevet 12. november 2008 Gratulerer med positivt svar på vigselsstedet Blir sikkert bra når dere får bestemt dere Er han dere vil ha som sanger kjent? Litt nysgjerrig bare For/Imot liste får jeg håpe funker mtp jobbene, sikkret ikke lett å vite hva som er best Men når du har valgt så må du være innstilt på at du har gjort det rette valget Han er ikke så veldig kjent tror jeg. Kan sende deg PM med navn, vil ikke legge det ut her ennå, det får vente til det eventuelt er i boks. Lover å tro på det rette valget når det er gjort!! Gratulerer med både vigselsplass og første innstilling! *spent på hva utfallet blir når Twisted kommer ut av tenkeboksen* Takk! :bukke: Vi må nok vente til godt uti neste uke før denne jenta kommer ut av tenkeboksen, skal i nytt møte med det ene stedet på tirsdag... Spennende!!! Oi, her var det spennende nå! Gleder meg til å høre hva det blir til!! Edit: måtte endre litt, for jeg så at jeg hadde skrevet nesten akkurat det samme som Shorty. Ubevisst kopiering... Plagiat er lov! Her skjer det ting, ja! Så gøy! Så bra med vigselsstedet da! Og lykke til med jobbvalg! Takk Muffin! Håper du finner ut av det uten å måtte tenke for mye Ikke noe særlig å gå rundt å tenke på en ting hele tiden.. Nei, da blir man helt sprø!! Jeg skjønner ikke hvorfor vi jenter skal ha evnen til å analysere alle tenkelige alternativer og enda noen... Vi er vel bare sånn.... Kjære blir gal av meg noen ganger... Hun er ikke like ille som meg, men vet hva det innebærer... Åååå så mye spennede som skjer om dagen Twisted Skjønner godt at du sliter med å bestemme deg... ..også ble jeg veldig nysgjerrig på vigselsted og sanger..PM?? Skal bli! Lykke til med mange spennende valg fremover! Regner med vi får vite det når du har bestemt deg! Tusen takk Mazzi! Det er klart dere skal få vite!! Men først er det tålmodigheten som skal testes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg