Gjest LindaKristin Skrevet 6. november 2008 #641 Skrevet 6. november 2008 Hvordan går det med kjæresten din nå? Og ostepop eller ikke,jeg synes du er KJEMPEflink!!
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #642 Skrevet 6. november 2008 (endret) Hva slags blir det på deg i dag da Ansjoni? God dag ønskes deg også, prokastinering eller ei... Endret 6. november 2008 av bryllupsTwisted
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #644 Skrevet 6. november 2008 Hvordan går det med kjæresten din nå? Og ostepop eller ikke,jeg synes du er KJEMPEflink!! Hei! Takk for skryt, det motiverer til ytterligere innsats!! Kjære kom seg avgårde på toget til jobb i dag, typisk nok skal de ha fagsamling så de holder på til sju i kveld. Det var planen å spise ute etter det for hele firmaet, men kjære har ordnet seg så hun kan dra hjem og hvile beinet isteden. Helt sikkert en god løsning!
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #645 Skrevet 6. november 2008 God bedring til kjære Takk takk! Hvordan er formen din forresten?
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #647 Skrevet 6. november 2008 Hva slags blir det på deg i dag da Ansjoni? God dag ønskes deg også, prokastinering eller ei... Vet ikke helt, sannsynligvis bare i treningsstudio, liker liksom ikke å hoppe inn i en time midt i semesteret...
Sekretæren Skrevet 6. november 2008 #648 Skrevet 6. november 2008 Vet ikke helt, sannsynligvis bare i treningsstudio, liker liksom ikke å hoppe inn i en time midt i semesteret... Det er mange som gjør det nå Vinterkortet har kommet i salg!
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #649 Skrevet 6. november 2008 Vet ikke helt, sannsynligvis bare i treningsstudio, liker liksom ikke å hoppe inn i en time midt i semesteret... Hvilke vil du slenge innom i januar da? Eller liker du kanskje best å være i studio? Jeg gjorde mye av det før, men så kom jeg til slutt fram til at jeg presterer bedre når noen presser meg litt! Det er mange som gjør det nå Vinterkortet har kommet i salg! Nettopp, og de fleste instruktørene er vel ganske snille, også med de som ikke har vært innom før!
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #650 Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg er så utrolig sulten i dag!!!! Og frossen og trøtt , men det er ikke noe nytt. Det er rart, i gamlejobben var det alltid supervarmt, i denne jobben er det kaldt uansett klima. Endret 6. november 2008 av bryllupsTwisted
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #651 Skrevet 6. november 2008 Det er mange som gjør det nå Vinterkortet har kommet i salg! Kanskje jeg skal tørre å prøve meg alikevel da Hvilke vil du slenge innom i januar da? Eller liker du kanskje best å være i studio? Jeg gjorde mye av det før, men så kom jeg til slutt fram til at jeg presterer bedre når noen presser meg litt! Jeg er ganske lei av studio, for trente omtrent bare der før, så timer er nok det mest effektive for meg Mye jeg kunne tenke meg å prøve iallefall, Bosu, Ball, og så skal jeg fortsette med Step og kanskje til og med Step2
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #652 Skrevet 6. november 2008 Kanskje jeg skal tørre å prøve meg alikevel da Jeg er ganske lei av studio, for trente omtrent bare der før, så timer er nok det mest effektive for meg Mye jeg kunne tenke meg å prøve iallefall, Bosu, Ball, og så skal jeg fortsette med Step og kanskje til og med Step2 Da stemmer jeg for at du blir med på ball tirsdag neste uke kl. 16.30, jeg var jo der for første gang denne uka, og dessuten er det mye latter ute og går, så da blir det ekstra magetrening!
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #653 Skrevet 6. november 2008 Jeg føler meg motarbeidet i dag! Hadde alle disse gode planene om trening, og så kommer menssmertene og gjør dagen til et minihelvete... Skjønner ikke hva de skal være godt for! Sjansen for å få gjennomført ukas tredje treningsøkt er dermed betraktelig redusert, selv om jeg fortsatt prøver å holde på planen om trening. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå Kanskje dette blir den store viljestyrketesten; klarer jeg å ignorere smertene og trene likevel? :klø:
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #654 Skrevet 6. november 2008 Det er hvertfall utrolig tappert hvis du klarer å trene!! Kanskje lurt å unngå de hardeste timene iallefall. Trening kan redusere småkramper, men hvis du har kjempevondt er det lov med en kveld på sofaen også, du har jo allerede vært veldig flink hittil denne uka
Sekretæren Skrevet 6. november 2008 #655 Skrevet 6. november 2008 Kanskje jeg skal tørre å prøve meg alikevel da Jeg er ganske lei av studio, for trente omtrent bare der før, så timer er nok det mest effektive for meg Mye jeg kunne tenke meg å prøve iallefall, Bosu, Ball, og så skal jeg fortsette med Step og kanskje til og med Step2 Og jeg stemmer for at du prøver Bosu i morgen tidlig kl 7.30 Kanskje vi ses
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #656 Skrevet 6. november 2008 Og jeg stemmer for at du prøver Bosu i morgen tidlig kl 7.30 Kanskje vi ses Hva slags superkvinner tror du jeg er egentlig? Har knapt snubla meg opp av senga jeg da for slik treningsiver!!
Sekretæren Skrevet 6. november 2008 #657 Skrevet 6. november 2008 Hva slags superkvinner tror du jeg er egentlig? Har knapt snubla meg opp av senga jeg da for slik treningsiver!! Nja... har ikke helt bestemt meg enda Treningsiver og treningsiver, fru Blom
Gjest Neferet Skrevet 7. november 2008 #658 Skrevet 7. november 2008 Det er hvertfall utrolig tappert hvis du klarer å trene!! Kanskje lurt å unngå de hardeste timene iallefall. Trening kan redusere småkramper, men hvis du har kjempevondt er det lov med en kveld på sofaen også, du har jo allerede vært veldig flink hittil denne uka Og enda flinkere var jeg, jeg karret meg avgårde på trening! Det skal sies at det ikke var tidenes mest intensive treningsøkt, merket at kroppen ikke var helt tilstede. I tillegg var det vikarinstruktør, og da var det vanskeligere å få koreografien inn i hodet... Men jeg holdt meg i aktivitet i en time ihvertfall, så det er jo hovedpoenget! Ble det noe trening på deg? Hva slags superkvinner tror du jeg er egentlig? Har knapt snubla meg opp av senga jeg da for slik treningsiver!! Oppe er jeg nok, men har ofte timeavtaler tidlig, så da rekker jeg ikke å begynne trening en halvtime før jeg skal være på jobb... Men enig med Ansjoni, for treningsiver!! Nja... har ikke helt bestemt meg enda Treningsiver og treningsiver, fru Blom Hvordan gikk det i dag tidlig da Shorty? Ble det noe ?
Sekretæren Skrevet 7. november 2008 #659 Skrevet 7. november 2008 Var innstilt på å trene jeg. Men så våknet jeg med tett nese, vond hals og ullhue!! Sånn er det når man er i ny jobb, med nye "barn". Man får alle sykdommene! Grrr
Gjest Neferet Skrevet 7. november 2008 #660 Skrevet 7. november 2008 (endret) Æsj, litt på dine vegne. Håper du ikke blir skikkelig dårlig nå da!! Hva jobber du forresten med? Send gjerne pm hvis du ikke vil poste det her! God bedring!!! Endret 7. november 2008 av bryllupsTwisted
Fremhevede innlegg