Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet
Oj, det var en travel uke ja! :dåne: Godt jobba med forhandlingene! De på jobben din får jo vite hvor flinke dere har vært etter hvert. :) Håper du har fått roet ned litt i helga. Koselig for deg hvertfall at din kjære kom hjem tidligere da. :nigo:

Helga var stas, ikke noe stress der! Så da er jeg klar for ny uke, selv om det fortsatt betyr lite KG. Denne uka er det seminar mandag og tirsdag, og bissi onsdag. Håper du også har hatt en fin helg! :jepp:

Gratulerer med godt gjennomførte forhandlinger! :klappe: Blir deilig å få Kjære hjem også da! Kos dere masse :klem:

Takk takk! Godt å kunne slappe av litt også!

Har du hatt en bra helg? Trente du på søndag? (jeg regner med jeg finner svaret på det i dagboka di, så jeg stikker innom der en tur!)

:klem: tilbake

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Treningsdagbok uke 45

Mandag: 20 min på mølle og 50 min styrke i studio

Tirsdag: 45 min Ball1 og 1 time danseaerobic

Torsdag: 1 time Step 2

Lørdag: 1 time aerobic 2 med Emma, kjempemoro!!

Endret av bryllupsTwisted
Skrevet

Så flink du er! :jepp:

Men.. 50 minutter styrke? Har du et fast program du gjør da eller? Jeg synes det er så utrolig kjedelig å trene styrke, kunne trengt noen tips! :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet
Så flink du er! :jepp:

Men.. 50 minutter styrke? Har du et fast program du gjør da eller? Jeg synes det er så utrolig kjedelig å trene styrke, kunne trengt noen tips! :fnise:

Jeg har vel egentlig ikke noe fast program, synes det er kjedelig å styrke meg selv uten noen som forteller meg hva jeg skal gjøre jeg også.. Men det blir jo stort sett de samme maskinene da. Har lurt litt på om jeg skal skaffe meg en sånn veiledning for å få tips, sånn til best mulig hottie bride uttelling, men så er jeg ikke helt sikker.... Hmm, dette er vanskelig.

Skrevet

Hva driver din kjære med egentlig, siden hun spiller kamper? :klø:

Bra treningsregime forresten, det er godt å se at noen holder stand!!

Jeg skal trene på onsdag!! Det er bestemt!!! Ikke lov å avlyse!! Skal treffe min forlover der da, og vi har vårt eget hottie bride-opplegg, så det blir ingen unnasluntring altså! :)

Gjest Neferet
Skrevet
Hva driver din kjære med egentlig, siden hun spiller kamper? :klø:

Bra treningsregime forresten, det er godt å se at noen holder stand!!

Jeg skal trene på onsdag!! Det er bestemt!!! Ikke lov å avlyse!! Skal treffe min forlover der da, og vi har vårt eget hottie bride-opplegg, så det blir ingen unnasluntring altså! :)

Kjære bokser, så hun spiller strengt tatt ikke, men går.... :fnise:

Det er godt å ha regime sammen med noen andre. Jeg er vanligvis utrolig vanskelig å få igang på mandager, så jeg og ei venninne hadde fast mandagstrening og fjas før (dvs, vi trente sammen og fikk også skravlet og fnist masse....) Men i og med at hun fikk barn for snart to uker siden er det lenge siden mandagsfjas nå! Spørs vel om det blir litt lite framover også, så får bare holde meg selv i skinnet! :jepp:

Skrevet

Så flink du er til å trene :hoppe: Blir nok en kjempesnaxy hottie bride du ja :jepp:

Ønsker deg en fin dag :klem:

Skrevet
Takk takk! Godt å kunne slappe av litt også!

Har du hatt en bra helg? Trente du på søndag? (jeg regner med jeg finner svaret på det i dagboka di, så jeg stikker innom der en tur!)

:klem: tilbake

Lenge til det blir noe på en søndag for meg, sist gang var jeg i svarte skauen i FInmark, og til helga skal jeg jobbe. Neste helg kommer jeg sterkere tilbake vet du :)

Jeg har vel egentlig ikke noe fast program, synes det er kjedelig å styrke meg selv uten noen som forteller meg hva jeg skal gjøre jeg også.. Men det blir jo stort sett de samme maskinene da. Har lurt litt på om jeg skal skaffe meg en sånn veiledning for å få tips, sånn til best mulig hottie bride uttelling, men så er jeg ikke helt sikker.... Hmm, dette er vanskelig.

Vet du, det har jeg og tenkt på, og har funnet ut at det er helt nødvendig siden jeg har apparatskrekk. Gruppetreningene slutter jo et par uker før jul, og det er jo totalt uaktuelt å slutte å trene av den grunn.

Så....

Første kvinne til å bestille time?

:sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet
Så flink du er til å trene :hoppe: Blir nok en kjempesnaxy hottie bride du ja :jepp:

Ønsker deg en fin dag :klem:

Jeg håper det! Hvis jeg bare får orden på kostholdet også, så er mye gjort.... :)

Ha en fin dag du også MaiL! :klem:

Vet du, det har jeg og tenkt på, og har funnet ut at det er helt nødvendig siden jeg har apparatskrekk. Gruppetreningene slutter jo et par uker før jul, og det er jo totalt uaktuelt å slutte å trene av den grunn.

Så....

Første kvinne til å bestille time?

:sjenert:

Haha, denne kvinnen må få lønn først ihvertfall! Så kan ikke umiddelbart være med på konkurransen.... Isteden kan jeg anbefale Ball 1 tirsdager 16.30, gjorde det før danseaerobicen i går og det var kjempegøy!!

Skrevet

Kjenner til det med kostholdet... :sjenert: Så om det er noen trøst, så er du ihvertfall ikke alene! :) Men vi skal nok klare det også, skal du se! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet
Kjenner til det med kostholdet... :sjenert: Så om det er noen trøst, så er du ihvertfall ikke alene! :) Men vi skal nok klare det også, skal du se! :jepp:

Jeg har hørt at det å være bevisst på det er første steget for å klare å gjøre noe med det, så vi får holde det gående med gode intensjoner og enda bedre handlinger! :jepp:

Godt det ikke bare er meg! :klemmer:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nei, det er absolutt flere av oss :sjenert: Mye lettere å begynne å trene, enn å endre på kostholdet. Men, vi skal da klare det :)

:duskedame: for oss!

Skrevet

Jeg begynte faktisk i dag og registrere hva jeg spiser på vektklubben.no. (Grete Roede) Og jeg har selvsagt begynt med aaaalfor mange kosemerker :ler:

Skrevet

Slenger meg med i den sunne gjengen!! Jeg har kuttet ut sukker og koffein!! neste på lista er pasta og poteter :)

Gjest Neferet
Skrevet
Nei, det er absolutt flere av oss :sjenert: Mye lettere å begynne å trene, enn å endre på kostholdet. Men, vi skal da klare det :)

:duskedame: for oss!

:duskedame: Har hørt at cheerleading er god mosjon! ;)

Jeg slenger meg på. :duskedame: Heia oss! :hoppe:

Uansett blir vi jo i bedre form av å være så flinke, så det er bare å heie hverandre fram!

Sammen er vi sterke!! :jepp:

Absolutt! :trene:

Jeg begynte faktisk i dag og registrere hva jeg spiser på vektklubben.no. (Grete Roede) Og jeg har selvsagt begynt med aaaalfor mange kosemerker :ler:

Hmm, koster det noe? Jeg prøvde denne vektklubb.no gjennom vg en gang for noen år siden, og det fungerte skikkelig dårlig. Samme hva jeg spiste mente denne kalkulatoren at jeg spiste for lite, så da brukte jeg det som en ypperlig unnskyldning til å spise enda mer! :rodme:

Slenger meg med i den sunne gjengen!! Jeg har kuttet ut sukker og koffein!! neste på lista er pasta og poteter :)

Så flink du er! :klappe:

Jeg vet ikke om jeg noensinne kommer til å klare å være bevisst nok til å kutte ut pasta, det er jo så godt!!!! :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Jeg må si at i går kveld ikke akkurat gikk som planlagt.. Jeg og kjære hadde planlagt å bare ta det med ro i går etter at hun kom hjem fra trening, men i steden ble det tur på legevakta... Hun kom nemlig hjem med et bein hun ikke klarte å belaste, der den ene leggen var mye større enn den andre... Og for de som nå lurer litt fordi det er kjent at hun driver med boksing, så hadde de spilt fotball til oppvarming og kjære var sparket rett i leggen. Så da var det legevakta neste og endel venting der, sånn at hun kunne få et par krykker å humpe rundt på. Det gikk ganske greit, vi var ute igjen en drøy time etter at vi gikk ut døra, men likevel var vi ikke hjemme før 23. Så da er avslappingen utsatt til fredag! ;)

Flere ting som ikke gikk som de skulle i går, jeg skulle endelig somle meg til å gi blod (har tenkt jeg skulle gjøre det siden jeg ble 18, men har hatt noen tatoveringskarantener de siste åra, og i tillegg har jeg vært sløv). Så kommer jeg da til blodbanken og skal tappes, og så viser deg seg at jeg har for lav blodprosent (0,1 lavere enn det som er godkjent). Da var det jo bare å tusle hjem igjen!

(og det siste, som vi egentlig ikke snakker om, jeg spiste både sjokolade og ostepop.... :rodme: )

Endret av bryllupsTwisted
Skrevet
Hmm, koster det noe? Jeg prøvde denne vektklubb.no gjennom vg en gang for noen år siden, og det fungerte skikkelig dårlig. Samme hva jeg spiste mente denne kalkulatoren at jeg spiste for lite, så da brukte jeg det som en ypperlig unnskyldning til å spise enda mer! :rodme:

Nei, det koster ingenting, det er det som er så fint. Det er generelt gode nettsider hun har, Grete Roede. Så det er mye kunnskap å hente. Det er litt slitsomt å taste inn hver eneste ingrediens, men det er morsomt (evt skremmende) å se hva man egentlig spiser. Av kalorier altså. Også registrerer man treningen på samme måte :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Tror nok det hadde blitt aaalt for mange kosemerker på meg også, hvis jeg først skulle begynne å registrere noe :sjenert: Men det er absolutt noe å tenke på tror jeg, sånn at man blir litt mer bevisst på hva det er man faktisk putter i seg.

Pasta tror jeg nok ikke jeg klarer å kutte ut, har prøvd gang på gang. Det er jo så godt! Burde sikkert gjøre det. I dag har jeg en skikkelig tykkedag, visste til morgenen i dag at alt jeg tok på meg i dag ville få meg til og se tjukk ut :grine: Så da er det bra med litt :trene: etterpå :hoppe:

God bedring til kjære, og en god dag til deg!

:klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...