Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2008 #561 Del Skrevet 23. oktober 2008 Oioi, gratulerer! Hva er specsa på den nye verdensborgeren? Nevøen til veninnen min ble også født med fostervann i lungene, det er ganske vanlig tror jeg, og det har gått helt fint med ham altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2008 #562 Del Skrevet 23. oktober 2008 Han var 52,5 cm og veide 3472 gram. Navn er tydeligvis ikke klart, for i meldingene omtales han kun som vesletass. Vann i lungene er nok helt normalt ja, som oftest blir det ikke noe infeksjon av det. Fikk bilde av ham på mms i går, han har oksygenslange i nesa, men ser ellers ut som en helt frisk baby! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. oktober 2008 #563 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gratulerer med tilskuddet Alltid koselig med små babyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2008 #564 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gratulerer med tilskuddet Alltid koselig med små babyer! Takk takk! Det er det første tilskuddet blant nære venner, så dette blir spennende for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 #565 Del Skrevet 23. oktober 2008 Baby er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2008 #566 Del Skrevet 23. oktober 2008 så koselig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2008 #567 Del Skrevet 23. oktober 2008 Baby er gøy! så koselig med Ja, kjempestas! Skulle egentlig ikke handle noe mer til ham, men i går var jeg ute med mamma, og da var vi i butikker. Fant en kjempefin grønn genser med et veldig søtt monster på, så da måtte jeg jo bare kjøpe den...... Lurer på om jeg kommer til å skjemme bort denne tassen litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2008 #568 Del Skrevet 23. oktober 2008 I dag hentet jeg underskjørtet til kjære på posten. (Kjøpt gjennom ebay selvfølgelig.. ) Blir spennende å komme hjem så hun får åpnet pakken og sett på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. oktober 2008 #569 Del Skrevet 24. oktober 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Twisted er innkalt til intervju på en av de søkte jobbene!!! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2008 #570 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hurra! Jeg har allerede begynt fingerkryssinga, så utrolig gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #571 Del Skrevet 24. oktober 2008 Yeeeeey!!! Falt underskjørtet i smak forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 24. oktober 2008 #572 Del Skrevet 24. oktober 2008 Wow, her skjer det jo litt! Gratulerer som liksomtante og med jobbintervju! Og så flink du er til å trene, får egentlig litt dårlig samvittighet av å gå inn i dagboka di jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. oktober 2008 #573 Del Skrevet 24. oktober 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Twisted er innkalt til intervju på en av de søkte jobbene!!! :strix: :strix: :strix: HURRA!!! :strix: :strix: :strix: Når skal du på intervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. oktober 2008 #574 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hurra! Jeg har allerede begynt fingerkryssinga, så utrolig gøy!! Takk takk!!! Du kan forresten få lov til å hvile fingrene i helga... Og komme enda sterkere tilbake når det nærmer seg!! Yeeeeey!!! Falt underskjørtet i smak forresten? litt til jeg også! Underskjørtet falt i smak, det var nok akkurat sånn hun hadde tenkt seg! Min kjære er jo ikke den som er vant til å farte rundt i sånt, enda mindre enn meg, så hun må jo gjøre litt obligatoriske balletthopp (med en boksers grasiøsitet) når hun kommer i nærheten av tyll... Wow, her skjer det jo litt! Gratulerer som liksomtante og med jobbintervju! Og så flink du er til å trene, får egentlig litt dårlig samvittighet av å gå inn i dagboka di jeg Takk takk! Du trenger ikke å få dårlig samvittighet denne uka ihvertfall, bare en trening så langt, og er usikker på om det kanskje bare blir med den... HURRA!!! :strix: :strix: :strix: Når skal du på intervju? Tirsdag kl. 15.00! Kjenner det kiler litt i magen og at jeg har blitt litt nervøs allerede, men gleder meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #575 Del Skrevet 24. oktober 2008 hehe Jeg syns jeg ser henne hoppende i underskjørtet mens hun slår ut i lufta Så bra at du ble innkalt Det må feires!!! Jeg krysser alt for at det skal gå bra Hva slags jobb er det du har søkt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. oktober 2008 #576 Del Skrevet 24. oktober 2008 hehe Jeg syns jeg ser henne hoppende i underskjørtet mens hun slår ut i lufta Så bra at du ble innkalt Det må feires!!! Jeg krysser alt for at det skal gå bra Hva slags jobb er det du har søkt på da? Ja, hun er rett og slett ubeskrivelig akkurat der..... Den jobben jeg skal på intervju på er en sosionomstilling innen psykiatrien. Blir spennende å høre om arbeidsoppgavene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2008 #577 Del Skrevet 24. oktober 2008 Takk takk!!! Du kan forresten få lov til å hvile fingrene i helga... Og komme enda sterkere tilbake når det nærmer seg!! litt til jeg også! Tirsdag kl. 15.00! Kjenner det kiler litt i magen og at jeg har blitt litt nervøs allerede, men gleder meg også! Da veit jeg når jeg må innfinne meg med kryssingen Så herlig å ha fått en sånn beskjed på en fredag Den oppladningen til helga, vil jeg tro! Blir det ellers babyvisitt i helga eller? Ha en flott helg i alle tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. oktober 2008 #578 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blir det ellers babyvisitt i helga eller? Ha en flott helg i alle tilfeller Det blir babyvisitt i kveld faktisk! Gleder meg masse! Ha en fantastisk helg du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #579 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er du utdannet sosionom da? Så kooooselig med besøk Jeg hadde besøk av nevøen min på nesten 8mnd i går Han er så morsom Han fant ut at de var gøy å sitte å jompe i sofaen min for den var så god sprett i Og så var onkels høytaler ledninger kjempe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. oktober 2008 #580 Del Skrevet 24. oktober 2008 Forresten skal jeg også på babykosebesøk i morgen Nyfødt niese, verdens vakreste :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg