Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

Oioi, gratulerer! :strix:

Hva er specsa på den nye verdensborgeren? :)

Nevøen til veninnen min ble også født med fostervann i lungene, det er ganske vanlig tror jeg, og det har gått helt fint med ham altså :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Han var 52,5 cm og veide 3472 gram. :)

Navn er tydeligvis ikke klart, for i meldingene omtales han kun som vesletass.

Vann i lungene er nok helt normalt ja, som oftest blir det ikke noe infeksjon av det. Fikk bilde av ham på mms i går, han har oksygenslange i nesa, men ser ellers ut som en helt frisk baby! :rødme:

Skrevet

Gratulerer med tilskuddet ;) Alltid koselig med små babyer!

Gjest Neferet
Skrevet
Gratulerer med tilskuddet ;) Alltid koselig med små babyer!

Takk takk! :)

Det er det første tilskuddet blant nære venner, så dette blir spennende for meg også! :ler:

Gjest Neferet
Skrevet
:hoppe: Baby er gøy! :hoppe:

så koselig med :babygutt:

Ja, kjempestas!

Skulle egentlig ikke handle noe mer til ham, men i går var jeg ute med mamma, og da var vi i butikker. Fant en kjempefin grønn genser med et veldig søtt monster på, så da måtte jeg jo bare kjøpe den...... :sjenert:

Lurer på om jeg kommer til å skjemme bort denne tassen litt....

Gjest Neferet
Skrevet

I dag hentet jeg underskjørtet til kjære på posten. (Kjøpt gjennom ebay selvfølgelig.. :ler: ) Blir spennende å komme hjem så hun får åpnet pakken og sett på det!

Gjest Neferet
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Twisted er innkalt til intervju på en av de søkte jobbene!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Gjest Ansjoni
Skrevet

:hoppe::strix: Hurra! :strix::hoppe:

Jeg har allerede begynt fingerkryssinga, så utrolig gøy!! :)

Skrevet

Yeeeeey!!! :hoppe:

Falt underskjørtet i smak forresten? :)

Skrevet

Wow, her skjer det jo litt! Gratulerer som liksomtante og med jobbintervju! Og så flink du er til å trene, får egentlig litt dårlig samvittighet av å gå inn i dagboka di jeg :sjenert:

Skrevet
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Twisted er innkalt til intervju på en av de søkte jobbene!!!

HURRA!!!

Når skal du på intervju?

Gjest Neferet
Skrevet

:hoppe::strix: Hurra! :strix::hoppe:

Jeg har allerede begynt fingerkryssinga, så utrolig gøy!! :)

Takk takk!!!

Du kan forresten få lov til å hvile fingrene i helga... Og komme enda sterkere tilbake når det nærmer seg!!

Yeeeeey!!! :hoppe:

Falt underskjørtet i smak forresten? :)

:hoppe: litt til jeg også!

Underskjørtet falt i smak, det var nok akkurat sånn hun hadde tenkt seg!

Min kjære er jo ikke den som er vant til å farte rundt i sånt, enda mindre enn meg, så hun må jo gjøre litt obligatoriske balletthopp (med en boksers grasiøsitet) når hun kommer i nærheten av tyll... :fnise:

Wow, her skjer det jo litt! Gratulerer som liksomtante og med jobbintervju! Og så flink du er til å trene, får egentlig litt dårlig samvittighet av å gå inn i dagboka di jeg :sjenert:

Takk takk! :)

Du trenger ikke å få dårlig samvittighet denne uka ihvertfall, bare en trening så langt, og er usikker på om det kanskje bare blir med den... :sjenert:

HURRA!!!

Når skal du på intervju?

Tirsdag kl. 15.00!

Kjenner det kiler litt i magen og at jeg har blitt litt nervøs allerede, men gleder meg også! :jepp:

Skrevet

hehe :ler: Jeg syns jeg ser henne hoppende i underskjørtet mens hun slår ut i lufta :hoho:

Så bra at du ble innkalt :strix: Det må feires!!! :ol: Jeg krysser alt for at det skal gå bra :jepp:

Hva slags jobb er det du har søkt på da?

Gjest Neferet
Skrevet
hehe :ler: Jeg syns jeg ser henne hoppende i underskjørtet mens hun slår ut i lufta :hoho:

Så bra at du ble innkalt :strix: Det må feires!!! :ol: Jeg krysser alt for at det skal gå bra :jepp:

Hva slags jobb er det du har søkt på da?

:ler: Ja, hun er rett og slett ubeskrivelig akkurat der.....

Den jobben jeg skal på intervju på er en sosionomstilling innen psykiatrien. Blir spennende å høre om arbeidsoppgavene!

Gjest Ansjoni
Skrevet
Takk takk!!!

Du kan forresten få lov til å hvile fingrene i helga... Og komme enda sterkere tilbake når det nærmer seg!!

:hoppe: litt til jeg også!

Tirsdag kl. 15.00!

Kjenner det kiler litt i magen og at jeg har blitt litt nervøs allerede, men gleder meg også! :jepp:

Da veit jeg når jeg må innfinne meg med kryssingen :jepp:

Så herlig å ha fått en sånn beskjed på en fredag :danser: Den oppladningen til helga, vil jeg tro!

Blir det ellers babyvisitt i helga eller? :babygutt:

Ha en flott helg i alle tilfeller :strix:

:klem:

Gjest Neferet
Skrevet
Blir det ellers babyvisitt i helga eller? :babygutt:

Ha en flott helg i alle tilfeller :strix:

:klem:

Det blir babyvisitt i kveld faktisk! :babygutt:

Gleder meg masse!

Ha en fantastisk helg du også!!

:klemmer:

Skrevet

Er du utdannet sosionom da? :)

Så kooooselig med :babygutt: besøk :hoppe: Jeg hadde besøk av nevøen min på nesten 8mnd i går :) Han er så morsom :ler:

Han fant ut at de var gøy å sitte å jompe i sofaen min for den var så god sprett i :fnise: Og så var onkels høytaler ledninger kjempe spennende :lur:

Skrevet

Forresten skal jeg også på babykosebesøk i morgen :) Nyfødt niese, verdens vakreste :dåne:

:hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...