Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet
Jeg skulle veldig gjerne dratt på step i dag, men sov på det aktuelle tidspunktet. Har jobbehelg (nattevakt) og da er trening litt tafatt. Men jeg blir også veldig rastløs hvis det går tre dager uten å få trent... Men på tirsdag er det Styrke 45 med Lance igjen! :hoppe: Og kanskje Step 1 på onsdag, hvem vet. :)

Jeg kikket faktisk etter deg! I den grad man kan kikke etter noen man aldri har sett før da.... :sjenert:

Før eller senere detter vi nok inn på samme time skal du se! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet
Treningsdagbok uke 42

Tirsdag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen + mageøvelser

Fredag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen (samme runde som tirsdag, men andre veien, så det blir mest oppoverbakke. Brukte 3 min kortere tid også, så det er tydelig at jeg hadde en annen intensitet!)

Lørdag: Til sammen 1,5 time gåtur (det var jammen mer fart i denne venninna mi enn jeg hadde gitt henne cred for, så det ble ganske bra trening av det hele!)

Søndag: 1 time Step1 + Styrke 45 etterpå :trene:

Det ble jammen ikke verst med trening denne uka likevel! :hoppe:

Men jeg trodde nesten jeg hadde fått overdose etter både step og styrke i dag, helt mos i kroppen. Deilig etterhvert da, å vite at man har lagt ned en god innsats! :jepp:

I morgen blir det uansett ikke noe, så da måtte jeg få gjort litt i dag!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Så flink du har vært :hoppe:

Bortsett fra en liten tur i dag har det stort sett bare være å stappe nedpå mest mulig drit for meg i helga :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet
Så flink du har vært :hoppe:

Bortsett fra en liten tur i dag har det stort sett bare være å stappe nedpå mest mulig drit for meg i helga :sjenert:

Sånne helger må man ha innimellom! :jepp:

Regner med du kommer tilbake ganske kjapt!

Skrevet

Wow, du er jo kjempeflink! Også dobbel treningsøkt idag da! :dåne:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Sånne helger må man ha innimellom! :jepp:

Regner med du kommer tilbake ganske kjapt!

Jeg kan motstå alt - unntatt fristelser :rolleyes:

Jada, får vel komme sterkt tilbake denne uka :trene:

Ha en flink og flittig treningsuke du også

:klemmer:

Skrevet
Jeg kikket faktisk etter deg! I den grad man kan kikke etter noen man aldri har sett før da.... :sjenert:

Før eller senere detter vi nok inn på samme time skal du se! :hoppe:

Du kan jo bare se etter en stor rompe :ler:

Gjest Neferet
Skrevet
Wow, du er jo kjempeflink! Også dobbel treningsøkt idag da! :dåne:

Ja, var godt fornøyd med den!! :jepp:

Får bare se om det går an å fortsette i samme stil da.... :sjenert:

Jeg kan motstå alt - unntatt fristelser :rolleyes:

Sånn er vi vel alle..... :)

Du kan jo bare se etter en stor rompe :ler:

Det spørs bare hvor individuelt man ser det det!! Det er vel ikke sikkert den er så stor som du sier den er! :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Rapport fra regimets 4 uke

Mat: Bra med mat denne uka synes jeg, spesielt var jeg flink i helga, spiste bare litt nøtter som snop. Jeg tror jeg skal øve litt mer på å tenke mengde, bli mer bevisst på å ikke spise mer enn jeg trenger for å bli mett. Det er lett å spise "bare litt til" fordi det er godt!

Trapper: Trapper hjemme og på jobb alle gangene bortsett fra en, og da møtte jeg en klient ute, så syntes det var litt rart å la han kjøre heisen og komme etter i trappene....

Trening: 4 økter, en av dem dobbel!! :hoppe: Det er den beste treningsuka på lenge, så utfordringen blir å fortsette sånn!

Brus: Bukket under fredag ettermiddag, ellers ingenting kjøpt i arbeistida.

God regimeuke! :strix:

Nå har jeg egentlig vært gjennom de fire ukene jeg satte meg som mål, men jeg har bestemt meg for at dette har fungert såpass bra at jeg tenker jeg utvider det. Klarer jeg å utvide lenge nok, blir det kanskje en vane???

Skrevet

Kjenner meg igjen der, det er uforskammet vanskelig å stoppe når man er mett! :flau:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Kjenner meg igjen der, det er uforskammet vanskelig å stoppe når man er mett! :flau:

Jeg også :sjenert: Når det bare er litt igjen, så tenker jeg at jeg kan jo likesågreit spise det opp...Det er ikke noen bra tankegang :nei:

Skrevet

Jeg har blitt litt flinkere faktisk! Trikset mitt er å legge restene fra min tallerken over til han godeste. :lur: Hvis jeg har rester på min egen så spiser jeg de før eller siden uansett! :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet

Treningsdagbok uke 43

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Lill-Jorunn (egentlig var jeg innstilt på Elen, men hun hadde vikar. Det er ofte grunn til å ikke være særlig fornøyd, men vikaren har jeg hatt som lærer på jazzballett-klasser før, så da var det bare stas!)

Skrevet

Det hørtes vanskelig ut! Koordinere armer og bein, i takt med musikken? Puh..! Så flink du er! Trener jo kjempevariert også, virker det som! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet
Det hørtes vanskelig ut! Koordinere armer og bein, i takt med musikken? Puh..! Så flink du er! Trener jo kjempevariert også, virker det som! :jepp:

Jeg synes koordinering av armer og bein i takt med musikk er kjempegøy jeg!!! :)

Gjest Neferet
Skrevet
:vinke:

:goodbye: dinedama!!

Har ikke vært så mye innom de siste dagene, i morgen blir det bedre!!

Gjest madam_mim
Skrevet
Jeg synes koordinering av armer og bein i takt med musikk er kjempegøy jeg!!! :)

:sukk: Jeg savner å kunne trene på den måten!!!

:rope: Ønsker meg en ny skulder - noen som har en til meg??

Gjest Neferet
Skrevet
:sukk: Jeg savner å kunne trene på den måten!!!

:rope: Ønsker meg en ny skulder - noen som har en til meg??

Skal si fra hvis jeg finner en! :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Lille :babygutt: har meldt sin ankomst! :strix:

Tidlig i går morges kom kjæres forlovers sønn til verden! Gleder meg masse til å hilse på ham nærmere helga! Foreløpig ligger han til observasjon på grunn av fostervann i lungene, men alt høres ut til å gå bra med den nybakte familien!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...