Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #521 Skrevet 18. oktober 2008 Flinkingen :hoppe: Så bra med jobbtilbud da Det er jo helt supert!! Hurra for jobbtilbud! Ja, jippi!! (Det er nå juhu-smileyen skulle vært her!) Det er lenge siden jeg har sett henne så letta! Ha en fin lørdag dinedama og lunacia!
cypress Skrevet 18. oktober 2008 #522 Skrevet 18. oktober 2008 Så flink du er til å power-gå!!! Jeg sovnet som et dyr på sofaen etter Skal vi danse i går... Hel utslitt etter uka.. Så utrolig gøy med jobbtilbudene hennes!! Håper dere har en fin helg!!
Sekretæren Skrevet 18. oktober 2008 #524 Skrevet 18. oktober 2008 Takk takk! I morgen skal jeg ut og gå tur med min mer enn høygravide venninne. Hun hadde termin på mandag, så hun begynner å bli litt stor Regner ikke med det kvalifiserer som trening, men det kvalifiserer absolutt som kvalitetstid! Ny jobbsøknad er forresten sendt i dag også, nå er det bare å begynne å vente i spenning! Den første søknadsfristen går ut i dag, så følger det flere i løpet av oktober.... Jeg glemte jo nesten det viktigste av alt som har skjedd i dag! Kjære har fått to jobbtilbud!! Spesielt ett av dem er sinnssykt bra, så hun tror hun er helt sikker på at det vil bli den nye arbeidsgiveren fra nå av!! Er veldig glad på hennes vegne, hun fortjener litt medgang på jobbfronten nå! Og hvem vet, i lykkerusen kan det hende det blir innkjøp av de tidligere nevnte t-skjortene også?? (i boka til Ansjoni that is). :rødme: Helt fantastisk!! Lykke til til dere begge!!! Og ha en skikkelig god lørdag!
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #525 Skrevet 18. oktober 2008 Så flink du er til å power-gå!!! Jeg sovnet som et dyr på sofaen etter Skal vi danse i går... Hel utslitt etter uka.. Så utrolig gøy med jobbtilbudene hennes!! Håper dere har en fin helg!! Fredagskvelder er nok oftest tilbragt på sofaen her i huset også, men godt å røre på seg den gangen det fristet!! I kveld blir det nok mer for min del! En kjempefin helg til deg også cypress! Bare innom og ønsker deg en fin helg! Så koselig!! Ha en kjempefin du også Mazilla! Helt fantastisk!! Lykke til til dere begge!!! Og ha en skikkelig god lørdag! Takk takk, du skal se det ordner seg på jobbfronten for meg også etterhvert! Håper du har en bra lørdag, sees vi på Step i morra eller?
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #526 Skrevet 18. oktober 2008 Treningsdagbok uke 42 Tirsdag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen + mageøvelser Fredag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen (samme runde som tirsdag, men andre veien, så det blir mest oppoverbakke. Brukte 3 min kortere tid også, så det er tydelig at jeg hadde en annen intensitet!) Lørdag: Til sammen 1,5 time gåtur (det var jammen mer fart i denne venninna mi enn jeg hadde gitt henne cred for, så det ble ganske bra trening av det hele!) Da var dagens aktivitet sikret! Nå venter sofaen i kveld, det blir deilig!
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #527 Skrevet 18. oktober 2008 Min venninne som jeg har vært på tur med i dag (og som er kjæres forlover btw) sier at hun innimellom må smile litt av oss som har så mye i orden og/eller planlagt allerede, til tross for at det er lenge igjen... Det virker som hun mener vi er litt i overkant tidlig ute eller?? Tror ikke jeg skal høre på henne, det er jo så stas med planlegging!!! Mitt store tema er forresten kake for tida....
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 #528 Skrevet 18. oktober 2008 Det er aldri for tidlig å planlegge! Dessuten er det jo godt under et år igjen!! God tid til planlegging = gjennomført og fint bryllup! Hva tenker du ang kake da? Har faktisk tenkt endel på kake selv i det siste!
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2008 #529 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg glemte jo nesten det viktigste av alt som har skjedd i dag! Kjære har fått to jobbtilbud!! Spesielt ett av dem er sinnssykt bra, så hun tror hun er helt sikker på at det vil bli den nye arbeidsgiveren fra nå av!! Er veldig glad på hennes vegne, hun fortjener litt medgang på jobbfronten nå! Og hvem vet, i lykkerusen kan det hende det blir innkjøp av de tidligere nevnte t-skjortene også?? (i boka til Ansjoni that is). :rødme: hurra for kjære og jobb! Så morro! Du må hilse og gratulere Syns du skulle kjøpe de t-skjortene Og apropos nerding, her driver kjære og fikser noe på asusen min mens jeg bruker hans mac, og han har visst fått det til, og ville skype meg opp for å si det - han sitter i stolen ved siden av Ha en fortsatt herlig kveld
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #530 Skrevet 18. oktober 2008 Det er aldri for tidlig å planlegge! Dessuten er det jo godt under et år igjen!! God tid til planlegging = gjennomført og fint bryllup! Hva tenker du ang kake da? Har faktisk tenkt endel på kake selv i det siste! Hmm, det er så mye man kan tenke... Men vi lurer rett og slett på om vi skal lage et diiiiigert muffinstårn, så noe sånt da vi var i London i sommer, og det var kjempefestlig. Det eneste som er vanskelig med det akkurat nå er at det ikke er så lett å få tak i firkantede muffinsformer..... Men god tid på å lete ihvertfall! Her er ideen:
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #531 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Og apropos nerding, her driver kjære og fikser noe på asusen min mens jeg bruker hans mac, og han har visst fått det til, og ville skype meg opp for å si det - han sitter i stolen ved siden av Ha en fortsatt herlig kveld Sånn må det vel være..... Ha en forsatt bra kveld du også!! Edit: Litt kjapp i smileyskriving her..... Endret 18. oktober 2008 av bryllupsTwisted
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #532 Skrevet 18. oktober 2008 Nå har jeg bestilt kakedekorasjonsstæsj for å begynne å eksperimentere! Tar sikkert litt tid før de kommer fram, men stas likevel!
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2008 #533 Skrevet 18. oktober 2008 Syns sånne cupcake-bryllupskaker kan være kjempetøffe jeg Denne kunne jeg tenkt meg litt for dekoreringsstæsj
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2008 #534 Skrevet 18. oktober 2008 Syns sånne cupcake-bryllupskaker kan være kjempetøffe jeg Denne kunne jeg tenkt meg litt for dekoreringsstæsj Hihihi, selvfølgelig med frosker!!! Den hadde jo rett og slett vært helt fantastisk!!!! Synes absolutt du bør gå for den! Jeg kunne tenke meg en sånn kaketopp
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2008 #535 Skrevet 18. oktober 2008 Hihihi, selvfølgelig med frosker!!! Den hadde jo rett og slett vært helt fantastisk!!!! Synes absolutt du bør gå for den! Jeg kunne tenke meg en sånn kaketopp Hehe, selvfølgelig Spørs om jeg finner noen til å lage den da, mine kreative evner begrenser seg iallefall Tøff kaketopp!
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2008 #536 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, har egentlig sett en annen med drager på tidligere, men den kostet nesten $200. Denne ser jo brått ut som et godt alternativ!!! Gleder meg til å vise kjære når hun kommer hjem i kveld! :rødme:
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #537 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har også sett på en sånn muffinsbryllupskake Den var med vanlige muffins som sikkert var dekorert med glasur (husker ikke helt) Så var den pyntet med friske blomster Solsikker, roser i forskjelligefarger og noen flere Det var utrolig flott ihvertfall
Lille Blåklokke Skrevet 19. oktober 2008 #538 Skrevet 19. oktober 2008 MMMMMMMMM kake. Vi skal ha trøffelkake med marengs og jordbærsaus. Blir tre etg. Den øverste skal være syrlig sitron tærte med marengs og vaniljesaus. Er ei som er råååå flink med kaker som lager den. Ho er berømt hær for kakene sine. Gleder meg så.
Sekretæren Skrevet 19. oktober 2008 #539 Skrevet 19. oktober 2008 Håper du har en bra lørdag, sees vi på Step i morra eller? Jeg skulle veldig gjerne dratt på step i dag, men sov på det aktuelle tidspunktet. Har jobbehelg (nattevakt) og da er trening litt tafatt. Men jeg blir også veldig rastløs hvis det går tre dager uten å få trent... Men på tirsdag er det Styrke 45 med Lance igjen! Og kanskje Step 1 på onsdag, hvem vet. Og alle disse kakene!! Det er så utrolig mye kult! Muffinsformer er jo helt genialt, man kan bare ta med seg en uten å måtte skjære opp. *fantasere om både sjokolade-, karamell-, blåbær-, vanilje- og bringebærmuffins*
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2008 #540 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har også sett på en sånn muffinsbryllupskake Den var med vanlige muffins som sikkert var dekorert med glasur (husker ikke helt) Så var den pyntet med friske blomster Solsikker, roser i forskjelligefarger og noen flere Det var utrolig flott ihvertfall MMMMMMMMM kake. Vi skal ha trøffelkake med marengs og jordbærsaus. Blir tre etg. Den øverste skal være syrlig sitron tærte med marengs og vaniljesaus. Er ei som er råååå flink med kaker som lager den. Ho er berømt hær for kakene sine. Gleder meg så. Og alle disse kakene!! Det er så utrolig mye kult! Muffinsformer er jo helt genialt, man kan bare ta med seg en uten å måtte skjære opp. *fantasere om både sjokolade-, karamell-, blåbær-, vanilje- og bringebærmuffins* Kaker er stas!! Liker denne muffin-ideen bare bedre og bedre, spørs om den må utforskes videre!!! Kanskje vi må prøvebake mange slags muffins Miss Shorty??
Fremhevede innlegg