cypress Skrevet 16. oktober 2008 #501 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jaja, helsa må settes først! Du har jo faktisk 8 måneder, 2 uker og 4 dager på deg!!! Masse tid til å bli en Hot Bride!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #502 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er sant det cypress, vi har jo faktisk god tid enda!!! I dag er det fredag!!! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. oktober 2008 #503 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fredag! Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #504 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fredag! Håper du får en flott helg! Takk takk! I morgen skal jeg ut og gå tur med min mer enn høygravide venninne. Hun hadde termin på mandag, så hun begynner å bli litt stor Regner ikke med det kvalifiserer som trening, men det kvalifiserer absolutt som kvalitetstid! Ny jobbsøknad er forresten sendt i dag også, nå er det bare å begynne å vente i spenning! Den første søknadsfristen går ut i dag, så følger det flere i løpet av oktober.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. oktober 2008 #505 Del Skrevet 17. oktober 2008 Oi, så spennende da!! Du får holde oss oppdatert!! Ha en fin helg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. oktober 2008 #506 Del Skrevet 17. oktober 2008 Krysser fingrene for søknadene dine Kvalitetstid og trivsel, veldig viktige poeng! Blir vel iallefall nok trening for henne vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #507 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gåturer er jo veldig god trening da Man får faste lår og fast rumpe av slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #508 Del Skrevet 17. oktober 2008 Oi, så spennende da!! Du får holde oss oppdatert!! Ha en fin helg da!! Det lover jeg! Ha en fin helg du også cypress! Krysser fingrene for søknadene dine Kvalitetstid og trivsel, veldig viktige poeng! Blir vel iallefall nok trening for henne vil jeg tro For henne er det nok mer enn nok ja... Begynner visst å bli litt tungt har jeg hørt.... Gåturer er jo veldig god trening da Man får faste lår og fast rumpe av slikt Ja, gåturene mine på egenhånd kimser jeg ikke av. Men med gravid venninne blir det ikke allverdens tempo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. oktober 2008 #509 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gåtur er definitivt fysisk aktivitet, du sitter ikke stille. Lykke til med jbbsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #510 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei nei Selv om det ikke er i ditt supertempo så Gåing er aktivitet uansett hvilket tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #511 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gåtur er definitivt fysisk aktivitet, du sitter ikke stille. Lykke til med jbbsøking! Tusen takk! Håper det skjer noe spennende snart! Nei nei Selv om det ikke er i ditt supertempo så Gåing er aktivitet uansett hvilket tempo Ok, ok, jeg gir meg og legger meg flat! (hmm, ingen smiley som legger seg flat???) Så med andre ord, jeg skal ut og aktivisere meg og bygge muskler i rumpe og lår i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #512 Del Skrevet 17. oktober 2008 Denne legger seg vel nesten flat: :dåne:! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #513 Del Skrevet 17. oktober 2008 Og denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #514 Del Skrevet 17. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. oktober 2008 #515 Del Skrevet 17. oktober 2008 Twisted flat istedet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #516 Del Skrevet 17. oktober 2008 Denne legger seg vel nesten flat: :dåne:! Faktisk ganske enig der Mazzi! Skal rett og slett bruke den neste gang! Og denne: Hmm, ville vel heller kalle den worship?? Twisted flat istedet jeg Åh, mim, du er søt du! Knuse tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #517 Del Skrevet 17. oktober 2008 Treningsdagbok uke 42 Tirsdag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen + mageøvelser Fredag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen (samme runde som tirsdag, men andre veien, så det blir mest oppoverbakke. Brukte 3 min kortere tid også, så det er tydelig at jeg hadde en annen intensitet!) Jaja, det er vel bare å innse (igjen) at jeg ikke er helt som andre folk.... Fredag kveld og Twisted sitter i sofaen sin og ser på tv og limer inn bilder i fotoalbum. Kroppen kjennes rar og rastløs, klokka er 21.30. Twisted finner ut at her går det ikke an å sitte, og så er det på med treningstøy og ut og gå i Ekebergåsen kl. 21.40 en fredagskveld.... Hva skjer egentlig?? Men det kjennes vanvittig deilig nå da, så det hadde god effekt! Og jeg må bare innrømme at det er mørkt og innimellom litt skummelt med trær og høstblader og knasing og knitring, men jeg liker å utfordre den lille frykten litt, det er tross alt ganske trygt i området jeg vandrer nå på denne tida av året. Litt skummelt å kjenne på at sansene begynner å bedra, søppelkasser blir mennesker, knasing i løvblad under skoene høres ut som noen som er rett bak deg, øyne som ikke helt klarer å se godt nok i mørket.... Stas er det! Og ikke minst er det utrolig stas å komme ned igjen fra Ekeberg og få lysene fra hele Oslo som bakteppe for turen ned. Jeg tror jeg rett og slett mener at byen er på sitt absolutt vakreste når det er mørkt og man kommer fra høyden. Det må vel kalles en litt utradisjonell fredagskveld, men jeg kjenner jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #518 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg glemte jo nesten det viktigste av alt som har skjedd i dag! Kjære har fått to jobbtilbud!! Spesielt ett av dem er sinnssykt bra, så hun tror hun er helt sikker på at det vil bli den nye arbeidsgiveren fra nå av!! Er veldig glad på hennes vegne, hun fortjener litt medgang på jobbfronten nå! Og hvem vet, i lykkerusen kan det hende det blir innkjøp av de tidligere nevnte t-skjortene også?? (i boka til Ansjoni that is). :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #519 Del Skrevet 17. oktober 2008 Flinkingen :hoppe: Så bra med jobbtilbud da Det er jo helt supert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. oktober 2008 #520 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hurra for jobbtilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg