DDuck Skrevet 10. oktober 2008 #441 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2008 #442 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg Ha en kjempefin helg du også dinedama!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2008 #443 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg! Så flink du er til å trene forresten! Bra du har en kjæreste som tvinger deg litt de dagene sofaen frister mer enn trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 10. oktober 2008 #444 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg Twisted Håper du og har det like fint som jeg og har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 10. oktober 2008 #445 Del Skrevet 10. oktober 2008 God Helg du Twisted Ingen tvil at man ikke har hatt tid til å følge med her, datt inn på side 15 når jeg trykte på siste leste Skal prøve å skjerpe meg :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. oktober 2008 #446 Del Skrevet 11. oktober 2008 God helg! Så flink du er til å trene forresten! Bra du har en kjæreste som tvinger deg litt de dagene sofaen frister mer enn trening! God helg til deg også Mazilla! Ja, det er godt å ha noen som når jeg er lat og vanskelig å ha med å gjøre! Jeg tror ikke det er så festlig for henne når det pågår, men vi har jo vært sammen lenge nok til at hun vet hvordan jeg fungerer.... God helg Twisted Håper du og har det like fint som jeg og har det God helg til deg også Aja, kos deg med vel overstått eksamen! Jeg og hadde det helt fantastisk i går, fikk sett litt musikkdvd og satt inn masse bilder i album etter at jeg hadde snorket litt.... God Helg du Twisted Ingen tvil at man ikke har hatt tid til å følge med her, datt inn på side 15 når jeg trykte på siste leste Skal prøve å skjerpe meg :slår: Hei Siripiri! Mesteparten av disse sidene er sikkert tøys da.... God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. oktober 2008 #447 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hey! Hvordan gikk det på fysiotimen igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. oktober 2008 #448 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hey! Hvordan gikk det på fysiotimen igår? Det gikk ganske bra faktisk! Hun var snill med meg da, gikk ikke på de verste stedene i nakken min. Men jeg er visst betydelig stivere enn jeg har trodd... Fikk litt øvelser jeg skal gjøre, så får vi satse på at det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. oktober 2008 #449 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det gikk ganske bra faktisk! Hun var snill med meg da, gikk ikke på de verste stedene i nakken min. Men jeg er visst betydelig stivere enn jeg har trodd... Fikk litt øvelser jeg skal gjøre, så får vi satse på at det blir bra! Så bra! Være flink med øvelsene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. oktober 2008 #450 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så bra! Være flink med øvelsene da Jeg gjør så godt jeg kan! Fysioterapeuten sa at hun pleide å gi folk bare noen få enkle øvelser, hvis ikke var det liten sannsynlighet for at de kom til å gjøre noe som helst. Skjønner den tankegangen litt, det er nok med litt greier man skal huske tre ganger om dagen!! I går ble det forresten bare to, men jeg fant ut at trening teller som en... Skal prøve å skjerpe meg litt i dag, men i går gikk det i ett, dro hjemmefra kl. 10 og var hjemme igjen ca 21. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2008 #451 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg syns du er flink til å trene jeg!! Jeg har vært elendig på det de siste månedene. Så elendig at jeg og min forlover nå har startet prosjekt "HOT til bryllup 2009" - hvilket innebærer at vi skal trene, ikke bare snakke om at vi burde trent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. oktober 2008 #452 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg syns du er flink til å trene jeg!! Jeg har vært elendig på det de siste månedene. Så elendig at jeg og min forlover nå har startet prosjekt "HOT til bryllup 2009" - hvilket innebærer at vi skal trene, ikke bare snakke om at vi burde trent... Det hørtes ut som en bra tankegang Vi får være flinke til å motivere hverandre fremover, så vi blir hottie bride og ikke fatty bride til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2008 #453 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg syns du er flink til å trene jeg!! Jeg har vært elendig på det de siste månedene. Så elendig at jeg og min forlover nå har startet prosjekt "HOT til bryllup 2009" - hvilket innebærer at vi skal trene, ikke bare snakke om at vi burde trent... Hihi, det kan ihvertfall være greit å alliere seg med noen, det er vanskeligere å bli liggende på sofaen da! Det er heldigvis ganske god tid forsatt, så vi får bare stå på! Det hørtes ut som en bra tankegang Vi får være flinke til å motivere hverandre fremover, så vi blir hottie bride og ikke fatty bride til sommern Kanskje vi må lage en egen "prosjekt hottie bride"-gruppe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2008 #454 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rapport etter regimets tredje uke Mat: Jeg er litt usikker på hva jeg skal si om matveien i denne uka som gikk. For å begynne med det viktigste, så har det vært noe godteri i det hele tatt. Det er ihvertfall bra. Det er endel andre ting som ikke har vært fullt så bra, blant annet har jeg spist ganske mye saltsnop i helga, og en del kakemat. Så der er det absolutt forbedringspotensiale. Jeg har ikke spist så aller verst tror jeg, men etter å ha stått timesvis i kø i går, ble det både en pølse fordi jeg holdt på å stupe, og smurt lefse før middag. Forbedringspotensiale der også med andre ord. Så denne mandagen var vekta utrolig slem med meg og jeg ble demotivert og trist. Men det er nok bare å tenke ennå litt mer over hva som puttes i munnen, så kommer vel resultatene etterhvert også! Trapper: 100% uttelling hjemme og på jobb! Det eneste jeg ikke gjennomførte var 10 etasjer opp i en av høyblokkene på Tveita da jeg skulle på middag hos ei venninne på lørdag. Syntes det var litt i overkant, men det får være målet ved neste besøk! Trening: 3 økter er fortsatt på godkjent nivå. Gleder meg til jeg havner på 4! Brus: Ingen brus kjøpt i arbeidstida. Dere som har fulgt med vet at det ikke bare var min skyld, men litt hjelp fra kosmos må man vel ha?? Alt i alt ganske bra... Fortsatt litt sur på vekta, så lurer på om jeg bør kutte den ut helt. Men kontrollfrik som jeg er, vet jeg ikke om det varer så altfor lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #455 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kanskje vi må lage en egen "prosjekt hottie bride"-gruppe?? Jeg er med! Syns du har vært flink i Regimets 3. uke jeg! Lykke til med denne uka Endret 13. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2008 #456 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk Ansjoni! Hva slags utforming skal vi ha på denne gruppa da tror du?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #457 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er med! Syns du har vært flink i Regimets 3. uke jeg! Lykke til med denne uka Tusen takk Ansjoni! Hva slags utforming skal vi ha på denne gruppa da tror du?? :klø: I'm in også!!! Men litt usikker på hvordan dette skal gjøres i praksis altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #458 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan jeg også være med på Project Hottie Bride?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #459 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan jeg også være med på Project Hottie Bride?? Så klabert!!! Alle kan være med!!! Jeg skal faktisk trene i morgen har jeg bestemt meg for!! Og jeg skal begynne å ta trappen på jobben (pleier å ta trappen om morgenen, for å slippe å bli svett - det er så avslørende når jeg kommer litt for sent... Kanskje heller dra litt tidligere om morgenen?? God idé.. Jeg gleder meg forresten til neste uke, da åpner ny Sats på Solli plass, og det passer meg Perfekt!!! DA skal det bli mye trening da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #460 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sorry at dagboken din plutselig ble min treningsdagbok forresten, Twisted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg