Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2008 #401 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det må du gjøre! Stor sannsynlighet for at jeg kommer ut av sal 2A i morra 18.15! Men nå får jeg komme meg ned før alt initiativ fordufter. God trening! I'll be there God trening til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. oktober 2008 #402 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes du burde bli med på Oslotreff 1. november, jeg, Twisted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #403 Del Skrevet 6. oktober 2008 I'll be there God trening til deg også! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #404 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes du burde bli med på Oslotreff 1. november, jeg, Twisted. Oslotreff?? Hva er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #405 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Treningsdagbok uke 41 Mandag: 20 min tredemølle, 40 min styrke Torsdag: Styrke 45, 20 min ellipsemaskin, ekstra tøying Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen :rødme: Endret 11. oktober 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. oktober 2008 #406 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gleder meg! Jeg skulker unna treninga i dag Men, skal dit i morra og torsdag da, nye muligheter og nye utfordringer Syns også du burde være med på Oslotreff en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2008 #407 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skulker unna treninga i dag Men, skal dit i morra og torsdag da, nye muligheter og nye utfordringer Syns også du burde være med på Oslotreff en gang Det kan hende jeg også gjør det..... Kjenner jeg har trent tre dager på rad nå, og i tillegg ble ikke kroppen så glad etter jeg hadde vært hos legen, så det er mulig det blir hviledag på sofaen sammen med kjære i dag.... Vi får se om vi kan få en annen dag å ha hemmelig treff på! Lunacia har ikke forklart meg enda hva Oslotreff er, vil du gjøre det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2008 #408 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da var legeturen overstått. Ingen av mine antakelser var riktig, for jernlagre og blodtrykk og blodprosent er bra. Legen hadde imidlertid mistanke om at jeg har underskudd på vitamin D, og at det er det som gjør at jeg er så slapp og sliten. Jeg har herved fått beskjed om å få i meg tran i en eller annen form... Og angående hodepinen, svimmelheten og småkvalmen tok hun bittelitt på nakken min og erklærte at det var grusomt stivt der. Vips ble det henvisning til fysioterapi, aldri prøvd det før. Visstnok kunne det være noe jeg var stressa over som gjorde meg så stiv og anspent, men har ikke helt funnet ut hva det kan være enda. :klø: Hun mente uansett at det måtte løses opp, så gleder meg til å begynne med det. Ikke for det, tror det kan bli vondt, kjenner nakken og hodet ble irritert bare ved den bittelille undersøkelsen. Det er vel et tegn på at noe ikke er helt bra kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. oktober 2008 #409 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det kan hende jeg også gjør det..... Kjenner jeg har trent tre dager på rad nå, og i tillegg ble ikke kroppen så glad etter jeg hadde vært hos legen, så det er mulig det blir hviledag på sofaen sammen med kjære i dag.... Vi får se om vi kan få en annen dag å ha hemmelig treff på! Lunacia har ikke forklart meg enda hva Oslotreff er, vil du gjøre det kanskje? Tre dager på rad! Da fortjener du en pause altså Hemmelig treff ja, det høres spennende ut Det finnes en egen tråd under "treff-forumet" som heter Oslo. I praksis betyr det at en gjeng OsloKG'ere har møttes, vært ute og spist, og av og til også fortsatt videre på en pub eller noe etterpå. Jeg har vært med noen ganger, og det er kjempekoselig og morro altså Bra du fikk vært hos legen og fått noen svar, samt henvisning til fysio. Det har iallefall hjulpet meg masse mot hodepine, som også var stressindusert. Med ondt skal ondt fordrives heter det. Det er ikke behagelig, og man må ofte bli verre for å bli bedre, men brått så virker det veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2008 #410 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bra å høre du har god erfaring med det her Ansjoni! Har fått fysiotime på fredag, så det blir spennende å høre hva slags vurdering det blir der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. oktober 2008 #411 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Godt å lese at det ikke var noe "værre" enn D vitamin mangel og stiv nakke som plaget deg Får håpe fysioterapien hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. oktober 2008 #412 Del Skrevet 7. oktober 2008 Oslotreff?? Hva er det? :klø: KG-jenter i Oslo som treffes, vel! Se her. Skrev om det i dagboka mi forrige treff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #413 Del Skrevet 7. oktober 2008 Åååå det høres morsomt ut med treff!!!! Jeg vil også på treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2008 #414 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Godt å lese at det ikke var noe "værre" enn D vitamin mangel og stiv nakke som plaget deg Får håpe fysioterapien hjelper Takk for det, er bra når det ihvertfall kan identifiseres kjapt og ikke minst at det kan gjøres noe med det!! Fysio på fredag, spent på hva de skal finne på med meg!! KG-jenter i Oslo som treffes, vel! Se her. Skrev om det i dagboka mi forrige treff... Jeg hadde vel regnet med såpass. Ser jo hyggelig ut det, må slenge meg med en gang! Litt usikker på om det kan bli 01.11, kjære skal kanskje gå stevne da. Det er lov å minne meg på det innimellom, jeg kan være litt i overkant distre iblant... Åååå det høres morsomt ut med treff!!!! Jeg vil også på treff Kan du ikke bare ta deg en tur nedover da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #415 Del Skrevet 8. oktober 2008 Litt langt å dra for en fylla liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2008 #416 Del Skrevet 8. oktober 2008 Litt langt å dra for en fylla liksom Målet helliger middelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. oktober 2008 #417 Del Skrevet 8. oktober 2008 Huff da, stiv nakke er ikke behagelig! Håper du blir bedre etter fysio! Når du trener styrke etter tredemølle, kjører du apparater alene da? Jeg har apparatskrekk, skal få rota meg til å få veiledning på Domus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #418 Del Skrevet 9. oktober 2008 Litt langt å dra for en fylla liksom Hva med for å møte alle oss andre da???? *dådyrøyne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #419 Del Skrevet 9. oktober 2008 Huff da, stiv nakke er ikke behagelig! Håper du blir bedre etter fysio! Når du trener styrke etter tredemølle, kjører du apparater alene da? Jeg har apparatskrekk, skal få rota meg til å få veiledning på Domus... Satser på at fysioen skal hjelpe ja, i morra kl. 13 skal jeg i ilden! Jeg trener apparater på egenhånd ja, min treningsnarkomane kjæreste har en gang for mange år siden lært meg opp i sånne ting. De er egentlig ikke så skumle når man først får prøvd, så en sånn veiledning kan sikkert være en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #420 Del Skrevet 9. oktober 2008 I går syndet jeg litt. Jeg synes forsåvidt jeg klarer meg ganske bra, men burde kanskje klart meg enda bedre? Jeg møtte nemlig min forlover i går, først var vi på Bagel & Juice (so far so good), men så hadde hun funnet ut at hun hadde lyst på is, så da endte vi med italiensk is etterpå. Det var veldig godt da... Spørs om jeg må prøve å gjøre det godt igjen med å tvinge meg selv på trening i kveld, det er jo noe jeg bør kunne få til! Formen er litt opp og ned, jeg fikk kjære til å trykke litt på nakken og hodet mitt i går, noe som er en prestasjon i seg selv, ikke fordi hun ikke er snill, men fordi jeg er bortimot allergisk mot massasje... Jeg spenner meg så fort hun prøver å røre skulderpartiet mitt, så hun har nok gitt opp mer eller mindre. Legen mente forresten dette var noe jeg kunne få øve meg litt på.... Men jeg får nå se. Hvis det kan hjelpe mot hodepinen og svimmelheten så er det vel verdt et forsøk?? :klø: Jeg har forresten bestemt meg for å gjøre en aktiv innsats i forhold til å se om jeg kan finne meg en ny jobb. Ikke akkurat det jeg hadde sett for meg, men det er jammen ikke denne jobben jeg har nå heller.... Jeg begynte jo i ny jobb 01.06.08, og jeg trodde virkelig det var drømmejobben. Men det er så utrolig lite å gjøre her, jeg blir sittende inaktiv i lange perioder om gangen og det begynner virkelig å gå meg på nervene! Og ikke minst blir jeg litt redd for at den arbeidskapasiteten jeg egentlig har kommer til å forvitre og dø.... Så nå har jeg funnet fire aktuelle stillinger som jeg skal søke i løpet av de nærmeste dagene. Det er ihvertfall lov å prøve seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg