cypress Skrevet 29. september 2008 #341 Del Skrevet 29. september 2008 Men du har jo vært på ferie cypress!!! Det jo nesten obligatorisk å skeie helt ut på ferie! Dessuten har du vært i Italia, så hva annet kan man egentlig forvente?? Jeg kommer til å rulle når vi kommer hjem fra bryllupsreise, burde jeg kanskje tenkt på det før??? Jeg vet ikke om denne boka kan være noen treningsinspirasjon akkurat nå, dårlig uke forrige uke, og kroppen er fortsatt litt rar, så vet ikke hva det blir til i dag. Får se det an, men kjenner at det frister å bare ta det helt med ro. Ja, det er sant, nesten obligatorisk er det faktisk!! Skal dere til Italia på bryllupsreise?? Hvor da?? I Italia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #342 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg kjenner til brussyken du Men det er kun på lightbrus jeg får suget... Tror det må være de kunstige søtstoffene kroppen roper etter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2008 #343 Del Skrevet 29. september 2008 Vanskelig å holde seg unna den pepsi maxen...Jeg har innført forbud i uka og lov i helgene, så far so good Lykke til, syns du er flink jeg Ja, rart det skal være så mye avhengighetsskapende greier i verden!! Jeg har bare kommet fram til at jeg synes det er toskete å bruke penger på, så skal nok prøve å holde det gående. Blir litt lettere når jeg skal avlegge rapport her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2008 #344 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, det er sant, nesten obligatorisk er det faktisk!! Skal dere til Italia på bryllupsreise?? Hvor da?? I Italia!! Sicilia Nærmere bestemt Palermo! Har aldri vært i Italia jeg, men gleder meg masse! Har hatt lyst kjempelenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2008 #345 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg kjenner til brussyken du Men det er kun på lightbrus jeg får suget... Tror det må være de kunstige søtstoffene kroppen roper etter :klø: Det er nok helt klart de kunstige søtstoffene ja.... Kanskje vil blir egne kjemiske forskningsprosjekter når vi dør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 #346 Del Skrevet 29. september 2008 Sicilia Nærmere bestemt Palermo! Har aldri vært i Italia jeg, men gleder meg masse! Har hatt lyst kjempelenge! Å, det blir sikkert kjempebra! Har aldri vært akkurat der selv, men hørt at det skal være fint!! Hvis ikke vi klarer å spare penger til noe lenger unna tror jeg det blir Italia på oss også. Kanskje Amalfi-kysten. Var der i fjor, og det er helt nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. september 2008 #347 Del Skrevet 29. september 2008 Reiser dere rett fra bryllup til Italia eller åssen blir det? Italia er herlig, har bare vært i Roma selv, men den maten og vinen de har der altså...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2008 #348 Del Skrevet 29. september 2008 Reiser dere rett fra bryllup til Italia eller åssen blir det? Italia er herlig, har bare vært i Roma selv, men den maten og vinen de har der altså...! Vi drar torsdagen etterpå, så har vi mulighet til å lande litt mentalt først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. september 2008 #349 Del Skrevet 29. september 2008 Vi drar torsdagen etterpå, så har vi mulighet til å lande litt mentalt først! Sikkert ikke dumt det nei, dessuten aner det meg at det kan være godt å slappe av litt i noen dager først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2008 #350 Del Skrevet 29. september 2008 Kanskje jeg skulle ta meg en Italia-tur i romjula? :klø: Blir sugen på det når jeg leser her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #351 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har også lyst å dra til Italia på bryllupsreise Ælen sier at det er det samme hvor vi drar for han vil se hele verden han... Han som ikke har vært utenfor norden engang i en alder av 26 Da har han litt av hvert å se Jeg tenker litt på Kroatia også... :klø: Eller på kysten av Portugal en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 #352 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har også lyst å dra til Italia på bryllupsreise Ælen sier at det er det samme hvor vi drar for han vil se hele verden han... Han som ikke har vært utenfor norden engang i en alder av 26 Da har han litt av hvert å se Jeg tenker litt på Kroatia også... :klø: Eller på kysten av Portugal en plass.. Kroatia er også fint, vi var der for 2 år siden. Men vær obs på at hvis dere planlegger å drikke god vin på turen, så er det FEIL sted å dra!!!! Det har de ikke der!! Jeg fleiper ikke! Kroatisk vin smaker GRUSOMT, og hvis vi først fant en restaurant som hadde utenlandsk vin, så var den kjempedyr!!! Men hvis det bare er drinker og øl det går i uansett, så spiller det ingen rolle... Da er Kroatia fint! Vi var i Dubrovnik og på Hvar. Begge steder er fint, Hvar er litt mer sånn jetset-sted da. Masse gigantiske yachter som ligger i havnen der og sånn. Og utesteder man ikke kommer inn på selv om du kan se fra utsiden at det er masse ledige bord, fordi noen av rikingene har reservert bordene senere på kvelden... Heldigvis fantes det andre steder, for oss dødelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #353 Del Skrevet 29. september 2008 Her går det i drinker og rusbrus på oss begge så da er vi nok berget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2008 #354 Del Skrevet 30. september 2008 Det er godt boka mi kan bli reiseguideboka! Kanskje jeg må begynne med det når bryllupsdagboka er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2008 #355 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er jeg lei av å hangle! Begynte med vondt i halsen for halvannen uke siden, og har verken blitt ordentlig dårlig eller bra igjen. Går med kronisk slapphet, hodepine, innimellom småkvalme og litt forkjølelse, blir helt gal av det!! I går ble det naturlig nok ingen trening, dro hjem. Rakk å sovne noen minutter på sofaen før kjære skulle dra på trening, så spiste jeg litt og sov i nesten to timer til.... Og jeg hadde fortsatt ikke noe problem med å sovne da det var natta.... Dette kan da umulig være normalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. september 2008 #356 Del Skrevet 30. september 2008 Høres ikke helt bra ut det nei. Sånn mellomfase er så kjipt, kan man liksom ikke enten bli skikkelig dårlig eller ordentlig frisk? Pleier du å være slapp og trøtt til vanlig? Jeg merker at jeg er ekstremt trøtt og sliten om dagen, helt grusomt å stå opp. Litt sånn høstpåvirkning, tror jeg, kan også lett sove på sofaen i noen timer, snuble i seng og sove videre. Sånn har jeg pleid å være. Men hvis det er nytt for deg kan det jo hende du mangler noen mineraler o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2008 #357 Del Skrevet 30. september 2008 Høres ikke helt bra ut det nei. Sånn mellomfase er så kjipt, kan man liksom ikke enten bli skikkelig dårlig eller ordentlig frisk? Pleier du å være slapp og trøtt til vanlig? Jeg merker at jeg er ekstremt trøtt og sliten om dagen, helt grusomt å stå opp. Litt sånn høstpåvirkning, tror jeg, kan også lett sove på sofaen i noen timer, snuble i seng og sove videre. Sånn har jeg pleid å være. Men hvis det er nytt for deg kan det jo hende du mangler noen mineraler o.l? Takk for Ansjoni! Jeg har ikke pleid å være sånn nei, eneste er at jeg var blodfattig for noen år siden... Kan jo være det har kommet tilbake? Har krøpet til korset og bestilt en legetime, får ta noen blodprøver og se om det er noen innlysende årsak! Men det er ekstra hardt å stå opp nå ja, mørkt når klokka ringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2008 #358 Del Skrevet 30. september 2008 Det er godt boka mi kan bli reiseguideboka! Kanskje jeg må begynne med det når bryllupsdagboka er ferdig? Hehe, sorry, tok litt av og glemte hvor jeg var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2008 #359 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, sorry, tok litt av og glemte hvor jeg var.. Det er jo bare stas!!! Velkommen skal du være til å diskutere både det ene og det andre underveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #360 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tenkte med en gang på jernmangel jeg.. :klø: Jeg var så slapp og daff for en tid tilbake siden, og da lurte de om det var det jeg kunne ha... Men jeg er ikke lege så jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg