Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
800????? :sjokk::hakeslepp::overrasket:

Jeg tar bare halvparten... kom til meg og klipp dere ;)

Det lønner seg sikkert, å ta fly opp til deg for å klippe og fly ned igjen, fremfor å klippe seg i Oslo!!

Hva tar du for striper Dinedama?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne må jeg jo følge med på! Er så hoppeglad over den nye ekteskapsloven, ikke noe mer annenrangsekteskap! :strix:

Velkommen skal du være lunacia!!! :klem:

Det er jo klart det er ekstra moro å planlegge et sidestilt bryllup!! :strix:

Skrevet

Kommer ann på hvor mye det er og hvordan det skal gjøres, men har start pris på 600kr på halvlangt/langt hår... :Nikke: Kort hår koster 450,- :)

Skrevet
Hei Twisted! Lenge siden jeg har vært innom og oppdatert meg her, men nå er jeg i hvert fall helt med på alt som skjer. Grattis med smykker, de var kjempefine!! Dere kommer til å bli to hotte bruder!! ;)

Jeg var innom en salong i går for å høre hva det kostet å sminke og fikse hår - og der tok frisøren 900 kr timen for oppsats, og sminking kostet FRA 1600!! Dån... Var ikke det veldig dyrt da???

Sminking fra 1600????? :hakeslepp:

Er det noen heksekunst da??? Jeg sminket meg selv da jeg var i ei venninnes bryllup for et par-tre år siden, nesten så jeg vurderer å gjøre det i mitt eget også hvis det skal koste så mye!!!!!!

Velkommen tilbake til boka forresten! Her skjer det da litt innimellom. Fortsatt god tid har jeg hørt.... ;)

Skrevet
Velkommen skal du være lunacia!!! :klem:

Det er jo klart det er ekstra moro å planlegge et sidestilt bryllup!! :strix:

Hurra, ja! :strix:

Jeg har brudebilde fra da venninna mi gifta seg. To hvite bruder! :rødme: Ikke at JEG noen sinne kunne vært hvit brud, men kjole - definitivt! ;) Håper jeg får gifte meg en dag også, det være seg enten med en kvinne eller en mann (ikke så nøye på slikt, jeg. ;) ) Men jeg må innrømme det hadde vært ekstra fint med en annen brud, altså, for jenter i kjole er så fint... :dåne: :fnise:

Skrevet (endret)

Sminking fra 1600? Hjelpes meg, da må det jaggu være noe til sminking :roll: Og når det attpåtil er to av dere ;)

Uansett, hurra for ny ekteskapslov, det skulle bare mangle :strix:

Endret av Ansjoni
Skrevet (endret)

Jeg tror faktisk at hvis jeg skulle ha giftet meg, så ville jeg a sminket meg selv. Mest fordi jeg ikke stoler på at en fremmed kan legge en sminke som passer meg. Jeg takler ikke et tonn sminke med brunkrem og rouge og whatnot. :riste:

Ja, jeg er sær. :fnise:

Endret av lunacia
Skrevet
Hurra, ja! :strix:

Jeg har brudebilde fra da venninna mi gifta seg. To hvite bruder! :rødme: Ikke at JEG noen sinne kunne vært hvit brud, men kjole - definitivt! ;) Håper jeg får gifte meg en dag også, det være seg enten med en kvinne eller en mann (ikke så nøye på slikt, jeg. ;) ) Men jeg må innrømme det hadde vært ekstra fint med en annen brud, altså, for jenter i kjole er så fint... :dåne: :fnise:

Så moro med brudebilde! Jeg har faktisk ikke sett noe bilde av to hvite bruder enda! Nå skal ikke vi være hvite heller da, det nærmeste vi kommer er at det er hvitt slep på kjolen min, men tror det blir kjempefint likevel. :rødme:

Vi kommer til å ha de beste bildene med forlovere, jeg i rød kjole, kjære i lilla, kjæres forlover i rosa, og min forlover vet vi ikke enda. Fant ut hun måtte være turkis.... hihihi. Det er nok endel som synes dette blir too much, men det har jeg ikke planer om å tenke spesielt mye over. Litt moro må man jo ha det! :fnise:

Jeg tror faktisk at hvis jeg skulle ha giftet meg, så ville jeg a sminket meg selv. Mest fordi jeg ikke stoler på at en fremmed kan legge en sminke som passer meg. Jeg takler ikke et tonn sminke med brunkrem og rouge og whatnot. :riste:

Ja, jeg er sær. :fnise:

Veldig usikker på dette med sminke jeg også altså.... Godt jeg ikke må ta noen beslutning om det nå. LItt enig med deg i dette med mange lag sparkel, ikke noe for meg....

Skrevet
Sminking fra 1600? Hjelpes meg, da må det jaggu være noe til sminking :roll: Og når det attpåtil er to av dere ;)

Uansett, hurra for ny ekteskapslov, det skulle bare mangle :strix:

Det må jo nesten inkludere plastisk operasjon??? :skratte:

Skrevet

Lilla kjole! Og rød! :rødme: Kjempefine fargevalg, det. :jepp:

Synes forøvrig dette bildet er utrolig herlig!

Skrevet

Jeg tror nok jeg må la noen ordne sminke og hår nesten uansett...For, det hadde jo vært typisk at jeg ikke hadde fått det til akkurat denne dagen ;)

Når jeg bare skal sette vekk håret kjapt og greit, da blir det fint, men når jeg skal ut på noe og har god tid og skal gjøre meg ekstra flid, så kan du banne på at da står jeg der, håret stivt og kråkereirete på grunn av alt for mye spray og tupering, illrød i toppen på grunn av sinne, ikke veldig innestengt, samt hårnåler nede i utringningen og på gulvet...Og jeg ender opp med hårstrikk ;)

Skrevet
Jeg tror nok jeg må la noen ordne sminke og hår nesten uansett...For, det hadde jo vært typisk at jeg ikke hadde fått det til akkurat denne dagen ;)

Når jeg bare skal sette vekk håret kjapt og greit, da blir det fint, men når jeg skal ut på noe og har god tid og skal gjøre meg ekstra flid, så kan du banne på at da står jeg der, håret stivt og kråkereirete på grunn av alt for mye spray og tupering, illrød i toppen på grunn av sinne, ikke veldig innestengt, samt hårnåler nede i utringningen og på gulvet...Og jeg ender opp med hårstrikk ;)

:fnise:

Kan levende forestille meg et sånt scenario ja....

Jeg skal få noen til å fikse hår, det er helt nødvendig! Eier ikke skills på sånt whatsoever. Skal tenke litt tanker rundt dette med sminke, får konferere litt med forloveren min, hun er jo tross alt utdannet hudpleier før hun begynte med annet...

Skrevet

Rapport etter regimets første uke

Jeg har ikke spist en eneste liten godteribit. Jeg spiste en håndfull potetringer på fredag, i tillegg til at vi spiste sjokoladefondant til dessert (middag med kompis, helt fantastisk). Jeg fant ut at dessert en gang i uka må være lov.

Jeg har gått trappene på jobb og hjemme alle gangene bortsett fra en.

Jeg har bare trent en gang..... Dette er jo ikke bra nok. Men når kroppen ikke ville være helt frisk, så må dette punktet komme sterkere tilbake. Håper på denne uka for eksempel.

Jeg har ikke brukt penger på en eneste liten flaske pepsi max.

Alt i alt må jeg si meg ganske fornøyd med den første uka. Ikke minst er jeg fornøyd med at det gikk bra å ikke putte i seg ting, og det til tross for to kinobesøk!!! Så nå er det bare å kjempe videre!!

Skrevet

Mmmmmmm!!! Sjokoladefondant er jo helt fantastisk!!! :) Og ja, er enig i at dessert innimellom er lov. Jeg har funnet ut at LITT sjokolade i helga er greit. Sånn må det jo være. ;)

Skrevet (endret)

Jeg har spist dessert både til lunsj og middag de siste to ukene i Italia, så jeg føler meg virkelig IKKE flink!!! :( Men nå bør jeg helst starte nazi-trenings-regime!!!! Uten at jeg heeeelt vet hvordan jeg skal få til det... Får komme innom denne dagboken for inspirasjon tror jeg! :jepp:

Endret av cypress
Skrevet
Flink du er! :)

Tusen takk!! *neie pent*

Det må jeg si altså :klappe:

Ser du dinedama, indirekte hører jeg på deg! :lur:

Mmmmmmm!!! Sjokoladefondant er jo helt fantastisk!!! :) Og ja, er enig i at dessert innimellom er lov. Jeg har funnet ut at LITT sjokolade i helga er greit. Sånn må det jo være. ;)

Jeg har også klart å være flink med det før, sånn at LITT er greit. Men nå var jeg inne i en såpass dårlig stim at litt alltid ble MASSE..... :sjenert: Så nå er jeg på full detox, håper det har virkning etterhvert!

Jeg har spist dessert både til lunsj og middag de siste to ukene i Italia, så jeg føler meg virkelig IKKE flink!!! :( Men nå bør jeg helst starte nazi-trenings-regime!!!! Uten at jeg heeeelt vet hvordan jeg skal få til det... Får komme innom denne dagboken for inspirasjon tror jeg! :jepp:

Men du har jo vært på ferie cypress!!! Det jo nesten obligatorisk å skeie helt ut på ferie! Dessuten har du vært i Italia, så hva annet kan man egentlig forvente?? Jeg kommer til å rulle når vi kommer hjem fra bryllupsreise, burde jeg kanskje tenkt på det før???

Jeg vet ikke om denne boka kan være noen treningsinspirasjon akkurat nå, dårlig uke forrige uke, og kroppen er fortsatt litt rar, så vet ikke hva det blir til i dag. Får se det an, men kjenner at det frister å bare ta det helt med ro.

Skrevet

Huff, nå er det et av punktene på regimet som står i fare... :overrasket:

Jeg er så brussjuk at jeg holder på å dø... Prøver å lure kroppen med kullsyrevann fra vannautomaten på jobben, men det er ikke så lett å overstyre sånt! Det er vel bare å "hang in there", har ikke penger til å kjøpe noenting. Lurer på hvordan jeg skal klare å overstyre abstinensene når jeg har fått lønn! :klø:

Skrevet

Vanskelig å holde seg unna den pepsi maxen...Jeg har innført forbud i uka og lov i helgene, så far so good :)

Lykke til, syns du er flink jeg :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...