DDuck Skrevet 22. september 2008 #281 Del Skrevet 22. september 2008 :slåss: Sånn hadde det blitt på Ælen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #282 Del Skrevet 22. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #283 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) I dag har jeg startet på et nytt regime. Siden jeg byttet jobb 01.06.08 har det bare gått nedover med kosthold og småspising og trøstespising og andre typer dårlige vaner. Kombinert med dårlig trening de siste par-tre-fire ukene har både vekta og kroppsbildet gått i feil retning. Så nå har jeg rett og slett bestemt meg for å begynne med noen ufravikelige regler: 1. Ikke noe sjokolade/godis/snop (i første omgang for en måned, se om cravingsene gir seg) 2. Heisen står alltid (dvs, trappa opp og ned på jobb og hjemme HVER gang) 3. Trening skal prioriteres, og KAN kombineres med andre ting senere på kvelden/før på dagen 4. Jeg skal ikke kjøpe en eneste flaske Pepsi max på jobb (det handler mest om lommeboka, men settes igang i dag, så da måtte det med på lista). Så får vi se, om nulltoleranse faktisk er veien å gå. Jeg har prøvd for lenge med å innbille meg selv at jeg klarer meg med bare litt, eller at sofaen er et bedre sted å være enn på trening. Jeg lover å ikke stresse med resultatene, men tilbake til fast veiing mandag og torsdag, og mål hver tredje uke av midje, hofter, lår og legger. ....and so it begins........... Endret 22. september 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #284 Del Skrevet 22. september 2008 Ooo det er stålkontroll det twisty!! Aldri i livet om du hadde fått meg til å kutte pepsi max'en og veid meg to ganger i uka Jeg er imot veiing... så lenge man føler seg bra og merker forskjell på kroppen både innvendig og utvendig så er det motivasjon nok i massevis for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #285 Del Skrevet 22. september 2008 Hihi, nå skal det sies at det er første dagen da.... Så du får vente med skryt til du ser om jeg får det til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #286 Del Skrevet 22. september 2008 Treningsdagbok uke 39 Mandag: 1 time Høypuls med Elen (første gang jeg har turt å dra på høypuls, og jeg skjønner hvorfor jeg ikke har gjort det... Drithardt var det, jeg var både svimmel og kvalm da jeg var ferdig. Men det er nok sånt som skal til for å presse meg litt videre, så målet er å gjøre akkurat det samme neste mandag!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 22. september 2008 #287 Del Skrevet 22. september 2008 Wow jeg er imponert over planene dine !!! Masse lykke til Jeg klarer glatt to punkt på lista di... Drikker ikke pepsi max, og har ikke heis Menneh .. det om sjokolade og å prioritere trening var verre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2008 #288 Del Skrevet 23. september 2008 Wow jeg er imponert over planene dine !!! Masse lykke til Jeg klarer glatt to punkt på lista di... Drikker ikke pepsi max, og har ikke heis Menneh .. det om sjokolade og å prioritere trening var verre ... Tusen takk Aja! Håper jeg skal klare å holde meg selv i nakkeskinnet og få gjennomført disse punktene. Foreløpig har det gått ganske bra, men jeg begynner å bli grufullt støl i hele kroppen etter gårsdagens voldsomme treningsopplevelse. Blir spennende å se hvordan det går på trening i dag, i morra skal jeg innvilge meg selv hviledag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. september 2008 #289 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Måtte bare innom og hilse på, siden vi også planlegger å gifte oss 4.7 - sitter og venter på telefon om kirken er ledig nå Herlig dato Ser du trener Høypuls med Elen? Da er vi kanskje på samme treningsstudio. Selv om jeg aldri har turt å dra på en sånn time da, ser for meg at det blir litt mye armer og bein for meg Endret 23. september 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. september 2008 #290 Del Skrevet 23. september 2008 Skulle ønske vi hadde sånne treningstimer her også, men det er s¨å lite studio for plassen jeg bor på er så liten at det er mer sånn "tren-deg-selv" opplegg.. Hadde vært morsomt å fått kjørt seg skikkelig en gang i blandt Det er så lett å daffe på treninga nånr ingen holder deg i nakkeskinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2008 #291 Del Skrevet 23. september 2008 Måtte bare innom og hilse på, siden vi også planlegger å gifte oss 4.7 - sitter og venter på telefon om kirken er ledig nå Herlig dato Ser du trener Høypuls med Elen? Da er vi kanskje på samme treningsstudio. Selv om jeg aldri har turt å dra på en sånn time da, ser for meg at det blir litt mye armer og bein for meg Hei Ansjoni, hyggelig å seg deg innom boka mi!! Det er en flott dato ja, helt enig i det! Får håpe kirka er ledig så dere får begynt planlegging helt konkret!! Det var første høypulstime i går, ellers har jeg trent mye danseaerobic og en del step med Elen. Hun er uten tvil den beste instruktøren jeg har trent med, så synes du bør være modig og prøve en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2008 #292 Del Skrevet 23. september 2008 Skulle ønske vi hadde sånne treningstimer her også, men det er s¨å lite studio for plassen jeg bor på er så liten at det er mer sånn "tren-deg-selv" opplegg.. Hadde vært morsomt å fått kjørt seg skikkelig en gang i blandt Det er så lett å daffe på treninga nånr ingen holder deg i nakkeskinnet... Jeg trenger absolutt noen som holder meg i nakkeskinnet (og det kan ikke være kjære, da blir jeg bare sur!) Så så lenge det finnes morsomme timer, blir jeg i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2008 #293 Del Skrevet 23. september 2008 Det ble ingen trening i dag. Fikk en telefon fra kjære som hadde fått en trist beskjed, så jeg syntes ikke det var noe vanskelig valg å dra hjem og ta vare på henne Sånn er det, verden fungerer ikke alltid som planene, og treningen kan jeg ta igjen en annen dag. Jeg har ihvertfall ikke spist noe jeg ikke skal, jeg har gått trapper og får være fornøyd med det. Det som ikke er bra er at jeg har ordentlig vondt i halsen og er snufsete/nysete. Er på ingen måte klar for å bli syk nå!!!! Spiser c-vitaminer og håper på det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. september 2008 #294 Del Skrevet 23. september 2008 Hei Ansjoni, hyggelig å seg deg innom boka mi!! Det er en flott dato ja, helt enig i det! Får håpe kirka er ledig så dere får begynt planlegging helt konkret!! Det var første høypulstime i går, ellers har jeg trent mye danseaerobic og en del step med Elen. Hun er uten tvil den beste instruktøren jeg har trent med, så synes du bør være modig og prøve en gang!! Måtte jo ta en tur Håper det blir flere turer sånn etterhvert, Dumme kirketjenerdame ringe aldri tilbake igjen, så vi får se. Grr altså. 4. juli er veldig symbolsk for oss, så det hadde passa perfekt altså! Har aldri vært på noe time med Elen, men kanskje jeg skulle prøve? I dag var jeg på styrke 45 med Lance, det er virkelig en bra time. Støl i muskulaturen allerede merker jeg Skjønner at du prioriterte din kjære fremfor trening altså, håper det er bedre med henne og med forkjølelsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. september 2008 #295 Del Skrevet 23. september 2008 Treningsdagbok uke 39 Mandag: 1 time Høypuls med Elen (første gang jeg har turt å dra på høypuls, og jeg skjønner hvorfor jeg ikke har gjort det... Drithardt var det, jeg var både svimmel og kvalm da jeg var ferdig. Men det er nok sånt som skal til for å presse meg litt videre, så målet er å gjøre akkurat det samme neste mandag!) Høypuls... hva gjør dere da egentlig? Hørtes ikke noe ut for meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. september 2008 #296 Del Skrevet 24. september 2008 Måtte jo ta en tur Håper det blir flere turer sånn etterhvert, Dumme kirketjenerdame ringe aldri tilbake igjen, så vi får se. Grr altså. 4. juli er veldig symbolsk for oss, så det hadde passa perfekt altså! Har aldri vært på noe time med Elen, men kanskje jeg skulle prøve? I dag var jeg på styrke 45 med Lance, det er virkelig en bra time. Støl i muskulaturen allerede merker jeg Skjønner at du prioriterte din kjære fremfor trening altså, håper det er bedre med henne og med forkjølelsen din Jeg blir også alltid støl etter styrke 45. Målet er å gjøre det regelmessig nok til å ikke bli like støl.... Kjære skal nok gjennom en litt tøff tid, men hun er tøff selv også, så tror det går bra. Forkjølelsen min er litt sånn ingen av delene, blir ikke helt kvitt den og blir ikke ordentlig dårlig. Satser på den gir seg ut over dagen! Lykke til med forfølgelse av kirketjenerdama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. september 2008 #297 Del Skrevet 24. september 2008 Høypuls... hva gjør dere da egentlig? Hørtes ikke noe ut for meg enda Hmm, for å gi en kort beskrivelse, så er det stort sett løp og hopp uten stopp (haha, nå kan jeg rime også) i en times tid. Heldigvis varieres øvelsene ganske bra, så man overlever på et vis. Fant også ut at disse instruktørene er ganske sneaky, for innimellom blir man stilt mot hverandre (gruppa deles i to) og da blir man jo ekstra pressa til å yte mer... Så tøft er det, men sånn i ettertid litt moro også. Tror ikke det har så mye å si når man begynner med det, hardt er det nok uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2008 #298 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Lykke til med forfølgelse av kirketjenerdama! Hun ringte i stad, og kunne bekrefte datoen, så nå er det klart for bryllup 04.07.2009 Har ikke lokale enda da men Alt ordner seg for snille jenter! edit: ble litt skremt av å se tickeren din, det er ikke lenge igjen Skal lese gjennom boka di og se hva du har av ting på plass allerede - og da blir jeg vel enda mer skremt Endret 24. september 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2008 #299 Del Skrevet 24. september 2008 Forresten, hvis du er sånn halvforkjøla kan du prøve Fenu-Max eller Kan Jang på helsekosten. Det har hjulpet meg veldig tidligere. Nå brukte jeg Fenu-Max og kom fort til hektene igjen. Spør helsekostmannen/damen om hva som er best for dine plager. Grapefruktkjerneekstrakt er ikke verst det heller. Blir frisk da. Håper det går bra med din kjære trass den kjipe beskjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. september 2008 #300 Del Skrevet 24. september 2008 Hun ringte i stad, og kunne bekrefte datoen, så nå er det klart for bryllup 04.07.2009 Har ikke lokale enda da men Alt ordner seg for snille jenter! edit: ble litt skremt av å se tickeren din, det er ikke lenge igjen Skal lese gjennom boka di og se hva du har av ting på plass allerede - og da blir jeg vel enda mer skremt Så bra at du fikk bekrefta datoen!!! Da er det bare å ta helt av med planlegging.... Har dere tenkt på noe spesielt lokale eller er dere åpne for det meste foreløpig? Gleder meg til å følge din planlegging også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg