Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Jeg må pent innrømme at jeg ikke har for vane å lese fin-dame-blader... :sjenert: Sikkert fordi jeg ikke kategoriserer meg som en, hihi! Men nå må jeg jo nesten kanskje?

Ikke jeg heller egentlig, men kjøpte det for å ha noe å lese på stranda. Stort sett syns jeg det bare står svada der, sextips jeg kan fra før (selvsagt.. :ler: ), klær jeg ikke har råd til, trening- og slankeartikler jeg ikke interesserer meg for, matoppskrifter jeg aldri kommer til å prøve og masse irriterende reklame. Litt som KG uten forumet egentlig.

Tror de slutter å selge det bladet snart, mener det sto bakerst at neste utgave kommer i neste uke. Men hvis du er interessert kan du få min utgave - jeg er ferdig med å lese det. Kan sende det til deg i posten, hvis det ikke blir noe av noe treff før bryllupet deres!

Hadde ikke egentlig vi planlagt treff onsdag som var denne uken?? :klø: Ble det noe av uten at jeg fikk det med meg?? :vetikke:

Hva?? Velger du Ansjoni foran meg??? :snurt:

Oi, der formulerte jeg meg dårlig.. Jeg mente selvsagt at jeg kommer til dere begge!! Halve dagen på hver!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Hadde ikke egentlig vi planlagt treff onsdag som var denne uken?? :klø: Ble det noe av uten at jeg fikk det med meg?? :vetikke:

Det var vel meningen ja, men det forsvant visst som dugg for solen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med ønske om en god helg :klemmer:

Så bra at du har fått bestilt fotobok :hoppe: Bare og slappe av nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye du har fått ordnet i forb. med bryllupet! :jepp: Det må vel være deilig å få krysset bort ;) Og grattis med ferdig fotobok! Da er det bare å vente i spenning på posten...

Ja, helt enig! Det er rart når man har fulgt hverandre så lenge! Men det blir vel referater i hopetall i det minste!!

De referatene synes jeg, som en av de "siste" 2009-brudene av oss, er såååå koslig å lese - og å se på alle de flotte bildene deres! Jeg virkelig storkoser meg! :rødme: drømmer meg bort, og gleder meg bare enda mer til mitt eget bryllup. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De referatene synes jeg, som en av de "siste" 2009-brudene av oss, er såååå koslig å lese - og å se på alle de flotte bildene deres! Jeg virkelig storkoser meg! :rødme: drømmer meg bort, og gleder meg bare enda mer til mitt eget bryllup. :)

Helt enig, og jeg sitter alltid med en tåre i øyekroken! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:kjefte::sinna::rope: :slåss: :frustrert::sur::kjempesinna:

Hvorfor kan ikke folk bare forholde seg til reglene??????

Pluteselig i formiddag fikk kjære en telefon fra sin onkel. Han bor langt unna, og skal komme i bryllupet sammen med kjæres tante. Deres to voksne døtre var også invitert, med menn og et barn som kjære er fadder for. Fordi kjære har så mange fettere og kusiner som har barn, ble det satt skille ved at de to hun er fadder for ble tatt med, men ingen av de 11 andre ungene. Ingen av de hun er fadder for skulle komme. Og begge kusinene med menn meldte også forfall. Så plutselig ringer onkelen og sier at de vil ta med seg to barn ned til bryllupet, det var usikkert om begge var av de som ikke er invitert fra før, det skulle gis beskjed senere i dag. Kjære ble så paff at hun visste jo ikke hva hun skulle si, men jeg lurte litt på om det i det hele tatt går an å plutselig endre på det NÅ, under to uker før bryllupet. Det må være flere enn meg som synes at det er litt frekt?? For ikke å snakke om at bordplasseringene er ferdig laget, trykket på spesialpapir og håndstemplet (selv om det er Bridezillaen som snakker, men det er mange timers arbeid!!). Og ikke minst fordi det da sitter 12 andre barn igjen som er på samme nivå, som ikke vil få samme muligheten, og hva deres foreldre da ville mene om det. Så det endte opp med at kjære ringte sin mamma for å finne ut hva hun syntes. Og hun mente også at det måtte da kunne unngås å lage sånn styr nå, så kort tid i forveien, hvorfor gjør de sånn?? Svarfristen gikk ut for halvannen måned siden, og så skal de plutselig ta seg til rette med noen helt andre enn de som er inviterte også?? :klø: Så det endte med at jeg ringte onkelen tilbake, kjære mente det kanskje var lettere å godta hvis det kom fra noen utenfor familien, og sa at dette får vi ikke til, nettopp fordi det da sitter 11 andre barn igjen som burde hatt samme mulighet, og det er UNDER 2 UKER IGJEN!! Det ble nok ikke tatt helt godt imot, men vi kan jo ikke la folk begynne å innrette seg etter egne ønsker nå? Han sa det at det i går hadde blitt bestemt at disse barna skulle være med på ferietur, så da måtte han se hva som da skulle gjøres, de kunne ikke parkere dem et annet sted heller. Men hvis de fant ut det i går?? De har jo visst i et år nå at det skulle være bryllup! Jeg og kjære har funnet ut at vi har faktisk ikke gjort noe feil når vi sier et det ikke kan gå, av flere forskjellige grunner. Det kjipe er jo at uansett blir noen sure, og i og med at vi står på vårt, så blir det de andre... :sukk:

Men mest: :sinna: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei jenter! Jeg måtte bare frese litt før jeg kunne svare dere, som dere sikkert skjønte... :ler:

:troest: Gå og legg deg du søta!

I morgen er atter en dag!

Tusen takk søte deg!! :klemmer:

Ikke jeg heller egentlig, men kjøpte det for å ha noe å lese på stranda. Stort sett syns jeg det bare står svada der, sextips jeg kan fra før (selvsagt..), klær jeg ikke har råd til, trening- og slankeartikler jeg ikke interesserer meg for, matoppskrifter jeg aldri kommer til å prøve og masse irriterende reklame. Litt som KG uten forumet egentlig.

Tror de slutter å selge det bladet snart, mener det sto bakerst at neste utgave kommer i neste uke. Men hvis du er interessert kan du få min utgave - jeg er ferdig med å lese det. Kan sende det til deg i posten, hvis det ikke blir noe av noe treff før bryllupet deres!

Hadde ikke egentlig vi planlagt treff onsdag som var denne uken?? :klø: Ble det noe av uten at jeg fikk det med meg??

Oi, der formulerte jeg meg dårlig.. Jeg mente selvsagt at jeg kommer til dere begge!! Halve dagen på hver!!

Ja, kanskje du må sende meg artikkelen hvis du har mulighet til det! :jepp: Hadde vært stas! Jeg rekker nok ikke noe treff før bryllupet nå uansett, dagene er ganske spikra fram til da! Det var snakk om treff onsdagen ja, men tror, som Ansjoni sier at det bare forsvant fra oss alle sammen... Vi kommer sterkere tilbake!

Bare innom med ønske om en god helg :klemmer:

Så bra at du har fått bestilt fotobok Bare og slappe av nå

Tusen takk MaiL, håper din helg har vært bra også!! :kose:

Har fått mail om at boka er ferdig produsert, og på vei til Norge! :hoppe:

Så mye du har fått ordnet i forb. med bryllupet! :jepp: Det må vel være deilig å få krysset bort ;) Og grattis med ferdig fotobok! Da er det bare å vente i spenning på posten...

De referatene synes jeg, som en av de "siste" 2009-brudene av oss, er såååå koslig å lese - og å se på alle de flotte bildene deres! Jeg virkelig storkoser meg! :rødme: drømmer meg bort, og gleder meg bare enda mer til mitt eget bryllup.

Ja, begynner å få mye på plass nå, heldigvis! Skal gjøre ferdig bordkortene i dag, og litt papirhaug også tenkte jeg.

Helt enig med deg at det er stas å følge de andres referater, men jeg gleder meg masse til dere som kommer etter også!!! :rødme:

Håper du har en bra helg! :klem:

Helt enig, og jeg sitter alltid med en tåre i øyekroken!

Ja! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Huff, skjønner godt at du blir sint! Ble litt sint selv her jeg sitter :kjefte: Synes ikke dere har gjort noe galt i det hele tatt, det må gå an å si ifra når folk går for langt. Som du sier så er det bare to uker igjen, og folk må forstå at alt er planlagt og ikke minst mat er bestilt til da. Så prøv å ikke ha dårlig samvittighet (veit at vi jenter har lett for å få det :fnise: ), det er faktisk deres bryllup, og ikke en hvilken som helst ferie-event som man kan slenge med et par unger på!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg fullt ut i avgjørelsene deres, det er frekt av folk å ikke respektere de grensene dere har satt!!

Gi ham :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, så irriterende, hvorfor er det ALLTID noen som "bare tenkte at", eller "akkurat fant ut at" eller lignende. Jeg synes sånt er dødsirriterende, sikkert mest fordi jeg aldri ville gjort noe sånt selv, men jeg synes det er skikkelig respektløst ... Og dårlig gjort ovenfor de andre ungene! Jaja, uansett, tenk at det er UNDER to uker igjen til du er gift:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan :sinna: Skjønner godt at du og kjære reagerer, de må vel skjønne såpass at det ikke funker å ta med seg to unger som ikke er invitert engang :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei Sarasahara, Miss Shorty, Sort Pastill, Ansjoni og MaiL! :klemmer:

Godt å høre at det ikke bare er vi som syntes det var i overkant frekt å plutselig komme på å invitere folk helt på egenhånd. Vi har ingen dårlig samvittighet for at vi sa at det absolutt ikke var greit. Det får være grenser for hva som skal dukke opp når det er under to uker igjen! :jepp:

Og Miso; tusen takk vennen, håper alt er bra med deg også! :klem:

---------------------------------------------------------------------------------------

Frustrerende lite KG-tid om dagen, jeg blir helt abstinent jeg!! I dag har jeg vært på seminar og kost meg, kjempebra var det! Og så var det rett til centrum for å trene bittelitt og ta litt sol, lenge siden sist, så synes all fargen er borte jeg! :sjenert: Så møtte jeg forloveren min, så hun fikk kjøpt seg kjole til bryllupet. Vi fant en kjempefin en, og det kommer til å bli så festlige bilder av oss og forlovere: dyprødt, burgunder på grensen til lilla, lys rosa og blå/lilla på oss 4. Godt å gjøre noe helt ukonvensjonelt! :ler:

I går laget jeg ferdig bordkortene, så nå er de i boks. :hoppe: Skal gjøre litt papirhaug i kveld, men det blir nok ikke så mye. Skjønte ingenting da jeg sto kjempesliten i dusjen i sta og kom på at det bare er mandag! :hakeslepp: Dette blir også en hektisk og slitsom uke. Men helga skal dedikeres til Twisteds eget tempo og færrest mulig planer!!!

Må hoppe kjapt innom noen dagbøker også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...