Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Jeg er helt avhengig av lipgloss, har til enhver til minst 2 i veska :jepp ..og jeg elsker både Dior og Lancome!!

Jeg har jo tydeligvis valgt noe rett da! ;)

Jeg er av samme typen som deg lille Ekorn

Twisted:

Satser på at det går greit med lipglossen selvom det er uvant, hva gjør man ikke for bryllupet

:klem

Ja, det har jeg også tenkt MaiL, hva gjør man ikke for bryllupet!! :ler: Foreløpig går det greit altså, men best å ha håret oppsatt, hvis ikke klistrer jo alt håret seg dit med en gang!!

Lipgloss ja.. *notere seg* Det er sannelig mye å tenke på, som ihvertfall jeg aldri har tenkt på tidligere! :sjenert

Kos deg på kurs!

:klem

Hadde ikke tenkt på det før jeg heller! :fnise:

Håper du får en bra helg! :klem:

enig! :Nikke

kjente at den treningsøkten var virkelig effektiv, så må prøve å få til mye av den typen!

Ja, deilig!! :hoppe:

Hvis det hadde funnest Keroppilipgloss hadde jeg brukt den uansett hvor mye glitter den hadde vært i den :ler

Sier ikke at lipgloss er fjortis, men jeg brukte desidert mye mer sminke som 14-åring enn jeg gjør i dag - nå surfer jeg på min naturlige skjønnhet :sexy

:fnise

Er danseaerobic tingen for å motvirke bryllupsnerver altså? :klø

Håper du får en fin helg! :klemmer

Det er absolutt å anbefale, da får man ikke tenkt på noe annet enn det man skal gjøre der og da, og så blir man vanvittig sliten og lykkelig på innsiden etterpå, så det skal man ikke kimse av når det nærmer seg bryllup! :strix: 3 uker igjen Ansjoni, kjenner du nervene komme krypende?

Håper din helg også blir fin, den begynte vel ihvertfall bra! :lur:

En hva??? :klø:

My thoughts exactly!

Keroppi = frosk

Innom med en :klem: og oppdaterer meg litt!!

Håper du får en fin helg!!

Hei cypress, hyggelig å se deg her inne igjen!! :klemmer:

Håper det går bra med deg, triste nyheter til tross.... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Kos deg med dans!! :)

Det gjør jeg alltid! :jepp: Men i går var det rett og lett litt i overkant slitsomt. Kroppen var treg og sliten fra begynnelsen av, og da vi var ferdige hadde jeg stor blemme under den ene foten etter nye sko, så ikke rart det gjorde litt vondt underveis! Men, fornøyd med å fullføre selv på en dårlig dag! :jepp:

Håper du har en fin helg! :klemmer:

Tusen takk Muffin! Håper du også koser deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 24

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen

Torsdag: 25 min ellipsemaskin, 50 min styrke

Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 24

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen

Torsdag: 25 min ellipsemaskin, 50 min styrke

Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen

:klappe: Flinkingen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

:goodbye: hei hei!!

Ville bare innom og oppdatere meg littegranne, har falt fra litt i det siste :bond:

Ha en super mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:klappe: Flinkingen :kose:

Tusen takk MaiL!! Burde vært enda flinkere kanskje, men litt er bedre enn ingenting! :jepp:

:goodbye: hei hei!!

Ville bare innom og oppdatere meg littegranne, har falt fra litt i det siste :bond:

Ha en super mandag!

Hei Sarasahara, så hyggelig å se deg innom igjen! :goodbye:

Det nærmer seg med stormskritt nå!

Heisann snupp!!

innom med en mandags :klem: jeg!! håper du har hatt en fin mandag!!

Hei Miso!

Tusen takk for :klem: !!

Mandagen var bra den, men kjenner at det er altfor mye som skjer for tida, det blir ikke noe igjen av meg! :sukk: Håper det snart roer seg litt ned, men ser ikke helt at det kommer til å skje før etter bryllupet. Får bare prøve å hvile mellom slagene tror jeg! I dag er det seminar og båttur med jobben til 20, i morgen skal jeg få tatt resten av bildene til morgengaven, og torsdag må jeg gjøre ferdig fotoboka slik at den rekker å bli levert i tide. Det betyr at talen også må være på plass til da :bond: Har tenkt den skal være med i boka. Når det er i boks er det i hvert fall litt lettere å senke skuldrene tror jeg, selv om det fortsatt er mye som skjer og skal gjøres. Jaja, det var mitt lille hjertesukk for denne gangen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MaiL!! Burde vært enda flinkere kanskje, men litt er bedre enn ingenting! :jepp:

Hei Sarasahara, så hyggelig å se deg innom igjen! :goodbye:

Det nærmer seg med stormskritt nå!

Hei Miso!

Tusen takk for :klem: !!

Mandagen var bra den, men kjenner at det er altfor mye som skjer for tida, det blir ikke noe igjen av meg! :sukk: Håper det snart roer seg litt ned, men ser ikke helt at det kommer til å skje før etter bryllupet. Får bare prøve å hvile mellom slagene tror jeg! I dag er det seminar og båttur med jobben til 20, i morgen skal jeg få tatt resten av bildene til morgengaven, og torsdag må jeg gjøre ferdig fotoboka slik at den rekker å bli levert i tide. Det betyr at talen også må være på plass til da :bond: Har tenkt den skal være med i boka. Når det er i boks er det i hvert fall litt lettere å senke skuldrene tror jeg, selv om det fortsatt er mye som skjer og skal gjøres. Jaja, det var mitt lille hjertesukk for denne gangen! :klemmer:

Lager du sånn fotobok på nettet? Da må du ikke bestille gjennom fotoknutsen, for de bruker 3 uker på å levere. Bruk heller japanfoto eller nfoto (der kan du til og med skrive at det haster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

:klem: Jeg føler med deg! Vet alt om det å være travel. Men nå er det bare siste innspurt igjen, dette skal vi klare :jepp: Og det blir så flott og fint! :strix:

Jeg leker også litt med tanken på sånn fotobok, så har vel litt dårlig tid jeg også der :sukk: Ikke så lett å drive med hemmelige saker når kjære er hjemme, her om dagen stod han og spionerte på meg med en kikkert i døråpningen da jeg chattet med forloveren hans angående utdrikningslaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å drive med hemmelige saker når kjære er hjemme, her om dagen stod han og spionerte på meg med en kikkert i døråpningen da jeg chattet med forloveren hans angående utdrikningslaget ;)

HAHA!!!! :hoho: LÆTTIS!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Lager du sånn fotobok på nettet? Da må du ikke bestille gjennom fotoknutsen, for de bruker 3 uker på å levere. Bruk heller japanfoto eller nfoto (der kan du til og med skrive at det haster).

Jeg tenkte jeg skulle bruke Japan foto ja, vi brukte dem en gang før, og ble veldig fornøyd med resultatet. Så håper det skal ordne seg fint! :jepp: Det gjelder bare å få tatt disse bildene da, det skal etter planen skje i kveld....

:klem: Jeg føler med deg! Vet alt om det å være travel. Men nå er det bare siste innspurt igjen, dette skal vi klare :jepp: Og det blir så flott og fint! :strix:

Jeg leker også litt med tanken på sånn fotobok, så har vel litt dårlig tid jeg også der :sukk: Ikke så lett å drive med hemmelige saker når kjære er hjemme, her om dagen stod han og spionerte på meg med en kikkert i døråpningen da jeg chattet med forloveren hans angående utdrikningslaget ;)

Ja, klart vi klarer det, men det er som du sier, vi kjenner nok litt ekstra på det å være slitne og travle for tida! Gleder meg til det ikke er fullbooka hver ettermiddag lenger, jeg blir bare gretten av å ikke få tatt det litt rolig innimellom! :sjenert:

Jeg lo ihvertfall høyt av din kjæres spiontaktikk, jeg innbiller meg at det til stadighet er moro og latter hjemme hos dere! :strix:

HAHA!!!! :hoho: LÆTTIS!!!!

:skratte:

Ja!! :ler::skratte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle bruke Japan foto ja, vi brukte dem en gang før, og ble veldig fornøyd med resultatet. Så håper det skal ordne seg fint! :jepp: Det gjelder bare å få tatt disse bildene da, det skal etter planen skje i kveld....

Ja, klart vi klarer det, men det er som du sier, vi kjenner nok litt ekstra på det å være slitne og travle for tida! Gleder meg til det ikke er fullbooka hver ettermiddag lenger, jeg blir bare gretten av å ikke få tatt det litt rolig innimellom! :sjenert:

Jeg lo ihvertfall høyt av din kjæres spiontaktikk, jeg innbiller meg at det til stadighet er moro og latter hjemme hos dere! :strix:

Ja!! :ler::skratte::fnise:

Jeg har brukt Japan foto 5 ganger tidligere og har vært kjempefornøyd! Har anbefalt de videre til venner og kjente også, og de er strålende fornøyde :Nikke: Veldig rask levering også! :jepp:

Kjenner meg veldig igjen i det å føle at man ikke har tid til å ta det med ro... Jeg har en hel A4 side skrevet ned med ting jeg aller helst skulle ha gjort i dag, men så rekker jeg kanskje bare 2-3. :sukk: Får trøste deg og meg selv med at tilslutt så får man krysset av hele listen, og da får man nok litt tid til å bare ta det med ro (en liten stund før en ny liste formes :gjeiper:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Helt sant TuttaV, sånn er det!! Jeg tror som sagt verden blir et bedre sted å være når jeg får sendt avgårde bestillingen så morgengaven er i boks, det er den som haster mest nå. Det andre går jo stort sett sin gang! :jepp:

Takk for gode ord!! :klemmer:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Travel dag på jobb i dag, skal være her en stund til før jeg skal ned og møte forloveren min og dra til hennes søster for å ta bilder. Kjenner jeg er litt klar for å få det gjort og komme meg hjem, kanskje ikke den beste innstillingen det.... :sjenert: Men jeg vet også at det sannsynligvis blir veldig veldig hyggelig når jeg først er der og vi kommer i gang, så opprettholder troen på at det går fint!

Kjære skal på Metallicakonsert i dag, hun er ute med jobben i forkant. Det er travelt for oss begge nå, så det er sikkert litt derfor det kjennes tungt og slitsomt nå også, vi rekker ikke å ha så mye tid sammen. Det blir jammen deilig å dra på bryllupsreise!!! :strix:

Ellers tror jeg jeg rett og slett har glemt å oppdatere ting som har skjedd i forhold til bryllupet, så her kommer en shortlist:

• rosa lys er innkjøpt til bordet
  • vi har fått prøvingspapirene tilbake, med godkjenning for gifting
  • mamma har skaffet gratis lånestoler til seremonien istedenfor leiestoler til kr. 1.100,-
  • vi har levert inn ringene til ny gravering og oppussing
  • bordkort og papirhaug er i produksjon
  • kjære har laget bordplasseringen så den kan printes
  • jeg har skrevet talen min
  • jeg har anskaffet både fancy bryllupslipgloss og billig H&M lipgloss til øvingsbruk
  • vi har kontaktet blomsterfolket angående bestilling av blomster til bordene
  • vi har skaffet leiebil til siste del av reisen
  • vi har vært i kontakt med hotellet angående sen utsjekk og oppbevaring av gaver
  • jeg har avtalt møte med damen som leier ut lokalet 30.06.09
  • vi har invitert et vennepar i siste liten og fått ja! :hoppe:

Det var det jeg kom på i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe:

Jeg har nok bilder!! :bolledeig:

Nå gjenstår det bare å sortere og velge rekkefølge og holde det gående, det blir morgendagens prosjekt! :jepp:

Og, jeg har herjet masse med en liten frøken på 5 år, dæven så sliten jeg er! :ler:

Men det var kjempekoselig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...