eleit Skrevet 9. juni 2009 #2061 Del Skrevet 9. juni 2009 Synes du også det?? Synes det er helt sprøtt at det ikke telles i måneder, men i DAGER!! Men, vi kommer nok til å bli ferdige i tide alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2009 #2062 Del Skrevet 9. juni 2009 3,5 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 9. juni 2009 #2063 Del Skrevet 9. juni 2009 Hun hadde en kjempebra dag har jeg hørt, så noen blåmerker gjør nok ikke allverdens skade! Da gjelder det samme for deg da! Send meg navnet ditt på PM, så skal jeg se hva jeg får gjort! Må du kjøpe ny pc eller kan den gamle repareres? Kjedelig med sånne uforutsette utgifter. Får håpe din kjæres pc duger i mellomtida ihvertfall da! Min kjæres pc er en dinosaur, så jeg kommer til å kaste den i gulvet -med vilje- om den ikke begynner å oppføre seg snar! Pappa skulle sende inn pc'n min han og om den er død så tror jeg han kjøper en ny en til meg! Snille pappan min! Skal sende deg navnet mitt på PM jeg! Ha en super natt! Tenk at det er få dager igjen nå! Tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2009 #2064 Del Skrevet 10. juni 2009 Synes du også det?? Synes det er helt sprøtt at det ikke telles i måneder, men i DAGER!! Men, vi kommer nok til å bli ferdige i tide alle sammen Det gjør vi garantert! Og ikke minst, så tror jeg det blir fantastisk også om ikke alle detaljene skulle stemme der og da! 3,5 uke :strix: :strix: Min kjæres pc er en dinosaur, så jeg kommer til å kaste den i gulvet -med vilje- om den ikke begynner å oppføre seg snar! Pappa skulle sende inn pc'n min han og om den er død så tror jeg han kjøper en ny en til meg! Snille pappan min! Skal sende deg navnet mitt på PM jeg! Ha en super natt! Tenk at det er få dager igjen nå! Tiden flyr! Jeg tror jeg fant deg.... Ha en flott onsdag! ------------------------------------------------------------------------------------ Kurs i dag, så litt senere start på dagen Etter kurset skal jeg møte ei venninne, vi skal lete etter lipgloss (grøss).... Hva man ikke gjør for dette bryllupet sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 #2065 Del Skrevet 10. juni 2009 Lipgloss er Anbefaler Lancome og Dior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. juni 2009 #2066 Del Skrevet 10. juni 2009 Lipgloss er Anbefaler Lancome og Dior Ja, Dior sitter lenge til å være lipgloss. Ikke er den så (alt for) klissete heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 10. juni 2009 #2067 Del Skrevet 10. juni 2009 Kurs i dag, så litt senere start på dagen Etter kurset skal jeg møte ei venninne, vi skal lete etter lipgloss (grøss).... Hva man ikke gjør for dette bryllupet sier jeg bare! grøss du liksom! Juicy tubes fra Lancome er ganske gode, litt klissete, men den sitter på leppene en god stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2009 #2068 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har egentlig funnet ut at jo mer kliss, jo lengre sitter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. juni 2009 #2069 Del Skrevet 10. juni 2009 Lykke til med handlingen i dag! Jeg føler med deg i lippglossjungelen Jeg bruker det omtrent aldri selv, enda jeg har en masse forskjellige Juicy Tubes, som jeg har fått med gratis når jeg har handla noe annet Det er fint absolutt, men jeg føler liksom ikke at det er helt meg - det var mere meg for 15 år tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 #2070 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er fint absolutt, men jeg føler liksom ikke at det er helt meg - det var mere meg for 15 år tilbake Antyder du at lipgloss er fjortis??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. juni 2009 #2071 Del Skrevet 10. juni 2009 Koslig å se deg igår selv om det ble kort... Jeg skulle møte en venninne og diskutere et utdrikningslag som skal være neste helg, så måtte bare løpe. Du så jo ikke ut til å være nervøs i det hele tatt selv om du skal stå brud om bare 24 dager! Har tittet på bildene på fb også - bra jobba! Tror det kommer til å bli kjempestilig! Bare å stå på og få resten ferdig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juni 2009 #2072 Del Skrevet 11. juni 2009 Lipgloss er Anbefaler Lancome og Dior Haha, uten at jeg hadde lest dette ble det faktisk handling av Dior lipgloss! (og 2 søplete lipgloss til øvingsformål fra H&M ) Jeg må jo venne meg til at jeg ikke bare kan ta vekk dette klisset! Første treningsdag begynner om ca 15 min! Ja, Dior sitter lenge til å være lipgloss. Ikke er den så (alt for) klissete heller. Godt å høre at jeg har valgt noe som kan fungere da! :ler grøss du liksom! :ler Juicy tubes fra Lancome er ganske gode, litt klissete, men den sitter på leppene en god stund! :Nikke Ja, sånne parfymerigreier er jeg lettere allergisk mot... Men det beste er at det gikk relativt kjapt og smertefritt, sånt kan man leve med! Jeg har egentlig funnet ut at jo mer kliss, jo lengre sitter den :Nikke Jasså? Men det må jo også bli mer kliss på den du eventuelt skulle finne på å kysse?? :klø: Lykke til med handlingen i dag! Jeg føler med deg i lippglossjungelen Jeg bruker det omtrent aldri selv, enda jeg har en masse forskjellige Juicy Tubes, som jeg har fått med gratis når jeg har handla noe annet Det er fint absolutt, men jeg føler liksom ikke at det er helt meg - det var mere meg for 15 år tilbake :ler Tusen takk Ansjoni! Jeg skal da prøve å gå gjennom en omvandling slik at jeg klarer å pull it off på selve dagen! Må si jeg synes det er interessant å finne ut hvordan det kommer til å bli! Antyder du at lipgloss er fjortis??? Hello Kitty lipgloss med glitter er ihvertfall det!! Koslig å se deg igår selv om det ble kort... Jeg skulle møte en venninne og diskutere et utdrikningslag som skal være neste helg, så måtte bare løpe. Du så jo ikke ut til å være nervøs i det hele tatt selv om du skal stå brud om bare 24 dager! Har tittet på bildene på fb også - bra jobba! Tror det kommer til å bli kjempestilig! Bare å stå på og få resten ferdig nå! Hei TuttaV! Koselig å se deg også!! Det er lett å forstå at det er mye som skjer, jeg hadde litt ekstra god tid for jeg skulle rett til en venninne halvannen time etterpå. Og det går vel neppe an å være nervøs for bryllupet etter en sånn økt. Hadde bedre intensitet enn på lenge, så jeg hadde nok med å stå oppreist og være lykkelig! Og koreografi gjør jo at fokuset kommer kun på den, tror jeg skal prøve å opprettholde den type trening så godt som mulig fram til bryllupet! Men det skal sies at nervene (og spenningen!!!) kommer og går i bølger da! Har ikke gjort en eneste stempling eller bordkortlaging siden lørdag, kjenner presset nå. Men skal få gjort masse i helga! -------------------------------------------------------------------------------- Kurs i går og kurs i dag. Det betyr særs lite KG. Rekker ikke innom bøkene deres nå, jeg kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juni 2009 #2073 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er helt avhengig av lipgloss, har til enhver til minst 2 i veska ..og jeg elsker både Dior og Lancome!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juni 2009 #2074 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er helt avhengig av lipgloss, har til enhver til minst 2 i veska ..og jeg elsker både Dior og Lancome!! Jeg er av samme typen som deg lille Ekorn Twisted: Satser på at det går greit med lipglossen selvom det er uvant, hva gjør man ikke for bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2009 #2075 Del Skrevet 11. juni 2009 Lipgloss ja.. *notere seg* Det er sannelig mye å tenke på, som ihvertfall jeg aldri har tenkt på tidligere! Kos deg på kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. juni 2009 #2076 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei TuttaV! Koselig å se deg også!! Det er lett å forstå at det er mye som skjer, jeg hadde litt ekstra god tid for jeg skulle rett til en venninne halvannen time etterpå. Og det går vel neppe an å være nervøs for bryllupet etter en sånn økt. Hadde bedre intensitet enn på lenge, så jeg hadde nok med å stå oppreist og være lykkelig! Og koreografi gjør jo at fokuset kommer kun på den, tror jeg skal prøve å opprettholde den type trening så godt som mulig fram til bryllupet! Men det skal sies at nervene (og spenningen!!!) kommer og går i bølger da! Har ikke gjort en eneste stempling eller bordkortlaging siden lørdag, kjenner presset nå. Men skal få gjort masse i helga! enig! kjente at den treningsøkten var virkelig effektiv, så må prøve å få til mye av den typen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. juni 2009 #2077 Del Skrevet 12. juni 2009 Hello Kitty lipgloss med glitter er ihvertfall det!! Hvis det hadde funnest Keroppilipgloss hadde jeg brukt den uansett hvor mye glitter den hadde vært i den Sier ikke at lipgloss er fjortis, men jeg brukte desidert mye mer sminke som 14-åring enn jeg gjør i dag - nå surfer jeg på min naturlige skjønnhet Er danseaerobic tingen for å motvirke bryllupsnerver altså? :klø: Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juni 2009 #2078 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis det hadde funnest Keroppilipgloss hadde jeg brukt den uansett hvor mye glitter den hadde vært i den En hva??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. juni 2009 #2079 Del Skrevet 12. juni 2009 Innom med en og oppdaterer meg litt!! Håper du får en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. juni 2009 #2080 Del Skrevet 12. juni 2009 En hva??? :klø: My thoughts exactly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg