Gjest Miso Skrevet 5. juni 2009 #2041 Del Skrevet 5. juni 2009 ha en goooooood helg søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juni 2009 #2042 Del Skrevet 5. juni 2009 Bare en liten måned igjen! Og drøyt 100 stemplinger.. Og nå er det enda mindre stemplinger, gjorde 31 i går. Ergo er det nøyaktig 106 igjen! Jeg tror jeg adopterer den tankegangen, så skal jeg tenke hver gang jeg blir hysterisk og forvandlet til et bridezilla-monster, at "jess, alt er som det skal være!" Må bare overbevise meg selv noen ganger, ellers kan det ende med mange gufne følelser Lykke til med nervene, og si ifra hvis det klikker litt for deg, så kan vi klikke litt her inne sammen Det er derfor vi er her inne, er det ikke det da? For å klikke når det er aktuelt og le når det er på sin plass, og gråte når verden går mot oss, og juble når det går vår vei... Og det er jo det det gjør om usle 29 dager! Og det er mange av oss! Lykke til med arkene! Med den innsatsen blir du nok ikke stemplet som noen dårlig papirhaugfikser I morgen er det 4 uker igjen! Hihihi, du er like søt i dag du!! Og ja, 4 uker i morgen, jeg kjenner jeg blir litt mo i knærne av det!! Kjære skal drikkes ut i morgen, jeg skal begynne på bordkortfiksing. Nå er det bare dager igjen på tickeren din! Håper kneet ditt blir bedre snart. Ble imponert over treningen din forrige uke! Lykke til videre med stemplingen. Og god helg! Ja, dager igjen er skummelt! Men moro også da! Kneet er heldigvis litt bedre, bare vondt innimellom nå. Fikk gjort en treningsøkt i sta uten problemer, så håper det fortsetter sånn. Ha en flott helg du også Muffin! ha en goooooood helg søte deg Du også kjære Miso!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2009 #2043 Del Skrevet 6. juni 2009 Puh, endelig tid til å kikke innom KG! Dagen i dag startet med at kjære ble hentet for utdrikkingslag, så vasket jeg huset med tanke på visning, hadde visning (uten hell), besøk av 2 venninner på rad, og nå er 50 stemplinger til unnagjort. Kun 50 igjen nå, så kommer forsidene i tillegg. La ut bilde på FB-gruppa av dagens innsats, så kan de som vil ta en titt! Ellers skal jeg i gang med litt bordkort nå, kjenner at jeg må komme i gang så jeg lettere vet hvor lang tid det kommer til å ta. Gleder meg, men det blir mye jobb også! Tale er en annen ting som svirrer litt i bakhodet på meg, jeg vet jammen ikke hvordan jeg skal begynne.... Tips tas imot med takk! Og så må jeg si at jeg er spent på når kjære kommer hjem i natt, og i hvilken tilstand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juni 2009 #2044 Del Skrevet 6. juni 2009 Så flink du er! Når det gjelder tale har jeg ikke så mye tips, for jeg holdt tale kun for kjære og da kunne jeg jo snakke rett fra hjertet. Jeg tror jeg hadde blitt litt brydd om andre skulle hørt på. Men i taler i bryllup så snakker man vel til flere enn akkurat den man taler til, på en måte. En litt humoristisk vri kan jo være en idé. Håper din kjære har det gøy i dag. Og at du har en koselig kveld med bordkort-laging. De er jo så tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2009 #2045 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvilken facebook gruppe?? *vilogsåsebilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2009 #2046 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvilken facebook gruppe?? *vilogsåsebilder* Send meg navnet ditt på PM, så kan jeg legge deg til og prøve å gi deg tilgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2009 #2047 Del Skrevet 6. juni 2009 Så flink du er! Når det gjelder tale har jeg ikke så mye tips, for jeg holdt tale kun for kjære og da kunne jeg jo snakke rett fra hjertet. Jeg tror jeg hadde blitt litt brydd om andre skulle hørt på. Men i taler i bryllup så snakker man vel til flere enn akkurat den man taler til, på en måte. En litt humoristisk vri kan jo være en idé. Håper din kjære har det gøy i dag. Og at du har en koselig kveld med bordkort-laging. De er jo så tøffe. Jeg har et par ting jeg vet skal være med, men lenger har jeg ikke kommet med dette talestyret... Det dukker vel opp etterhvert! Nå har jeg laget 36 halve bordkort. Får ikke skrevet på begge sider samtidig, da jeg er avhengig av å få støtte. Men var utrolig skjelven på hånda i dag, så det er bra det skal være heksebrygg så det ikke gjør noe med skjelven skrift! Stas å være i gang ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juni 2009 #2048 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har billetter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. juni 2009 #2049 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har billetter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2009 #2050 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har billetter!!!!! Heeeeeeeeeldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juni 2009 #2051 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har billetter!!!!! Cirque du Soleil Min kjære er kjempefan, så han er litt bitter for at vi ikke er i Norge da. Vi så dem sist de var i Oslo, og en gang i Royal Albert Hall. De har faste show i Vegas da, så det spørs vel om vi må ta turen dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. juni 2009 #2052 Del Skrevet 8. juni 2009 Åååååh, heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juni 2009 #2053 Del Skrevet 8. juni 2009 Heeeeeeeeeldig! Jaaaaaaa!! Cirque du Soleil Min kjære er kjempefan, så han er litt bitter for at vi ikke er i Norge da. Vi så dem sist de var i Oslo, og en gang i Royal Albert Hall. De har faste show i Vegas da, så det spørs vel om vi må ta turen dit Ooo, du så dem sist! Jeg hadde kjempelyst da, men økonomien tilsa at det var umulig. Så når jeg så at de skulle komme i høst, da var jeg fast bestemt på at slikt må prioriteres! Men da kan vel kanskje du si at jeg har noe å glede meg til da? Jeg innbiller meg ihvertfall at det blir en kjempeopplevelse!! Åååååh, heldig Ja! Jeg gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. juni 2009 #2054 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har billetter!!!!! Heldiggrisen Kjedelig å høre at din kjære kom hjem fll i blåmerker Men tar satse på at hun stor koste seg allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 8. juni 2009 #2055 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hvilken facebook gruppe?? *vilogsåsebilder* *Nyskjerrig* *Jegvilogsåsebilder* Er ei stund siden har vært innom nå, jeg mista pc'n min i gulvet her om dagen så nå bruker jeg kjæres eldendige pc.. Hvordan hadde din kjære det på utdrikkingslaget sitt? Håper det ble en suksess! Ha en fin dag! Endret 8. juni 2009 av Lille Eden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2009 #2056 Del Skrevet 8. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2009 #2057 Del Skrevet 9. juni 2009 Heldiggrisen Kjedelig å høre at din kjære kom hjem fll i blåmerker Men tar satse på at hun stor koste seg allikevel Hun hadde en kjempebra dag har jeg hørt, så noen blåmerker gjør nok ikke allverdens skade! *Nyskjerrig* *Jegvilogsåsebilder* Er ei stund siden har vært innom nå, jeg mista pc'n min i gulvet her om dagen så nå bruker jeg kjæres eldendige pc.. Hvordan hadde din kjære det på utdrikkingslaget sitt? Håper det ble en suksess! Ha en fin dag! Da gjelder det samme for deg da! Send meg navnet ditt på PM, så skal jeg se hva jeg får gjort! Må du kjøpe ny pc eller kan den gamle repareres? Kjedelig med sånne uforutsette utgifter. Får håpe din kjæres pc duger i mellomtida ihvertfall da! Utdrikkingslaget ble en stormende suksess, de ble riktignok ikke så mange, men de som var der koste seg veldig har jeg skjønt. Ha en fin dag du også (selv om det nå rent teknisk er dagen etter)! Nåh, søte Mazzi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. juni 2009 #2058 Del Skrevet 9. juni 2009 Så bra at utdrikningslaget til din kjære ble så bra At de ikke var så mange spiller jo ikke noen rolle - det er kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på Håper du har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2009 #2059 Del Skrevet 9. juni 2009 Så bra at utdrikningslaget til din kjære ble så bra At de ikke var så mange spiller jo ikke noen rolle - det er kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på Håper du har en flott dag! Så sant så sant! Det med kvalitet altså! Vet du hvor mange dere blir når det er din tur til helga? Dagen her har faktisk vært på grensa til effektiv, ikke verst! De kommende to dagene er det tid for kurs, så tenkte jeg skulle være litt snill med de som skal være igjen her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2009 #2060 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes rett og slett det er litt skummelt at det står 25 dager på tickeren!!! Blir brått veldig virkelig dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg