Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Jeg setter ikke min fot inn på et parfymeri uten å vite at sminken jeg har på sitter som den skal, ellers skal de alltid "hjelpe meg" og det ender opp med at jeg ser ut som en av de når jeg går ut derfra :hoho: ellers liker jeg å leke meg med sminke da, så sånn sett trives jeg på parfymerier....må bare vite jeg ser fin ut før jeg går inn :ler:

Kul frisyre - me like!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:vinke: Miso, Dinedama, Lille Eden, Ansjoni og madam mim!!

Tusen takk for hilsner og tips på parfymerifronten fra dere alle! Jeg har stor tro på at det går bedre neste gang, jeg kan jo ikke akkurat si jeg var forberedt på hele galleriet av farger og glitter og shimmer og gudvethva... :ler: Så jeg stiller litt bedre forberedt second time around!

Pinsehelga har vært helt fantastisk, rekker bare å oppsummere i korte trekk nå. Vi reiste fredag kveld og spiste god mat da vi kom fram. Lørdag var vi en tur over grensa og handlet brus og øl til bryllupet, det er herved i boks. Rakk en tur innom kirkegården for å se til graven til mormor og min kusine før det var grilling på gang. På kvelden var jeg og kjære på joggetur i skogen, etterfulgt av litt styrketrening. Søndag hadde vi siste kjoleprøving av begge kjoler med underskjørt, testen viser at det er mulig å både danse med hverandre og kysse! :strix: Så var vi på besøk hos en filleonkel som har et 3 uker gammelt valpekull, det var utrolig stas! :hjerte: Etter det bar det avgårde på konfirmasjon til min fetter, veldig hyggelig det også, masse god mat og kaker. Dette medførte behov for ytterligere jogging i skogen, så det ble en tur søndag kveld, og litt styrke på mage og rygg. I går var det tid for å sitte ute i sola og lese, før vi var på besøk hos et vennepar som fikk et nytt barn for en drøy uke siden. Ny runde grillmat før svigers kjørte oss hjem. Det eneste som ikke var festlig var at jeg var utrolig varm i går kveld, kroppen min samler opp solvarmen og stråler i timesvis hvis jeg har vært mye i sola, så jeg var litt gretten av den grunn. Brunfargen er derimot ikke å forakte... :fnise:

Jobb igjen nå, tredagersuke på meg, fredag skal jeg på oppstart av veiledning hele dagen, og det kan jo ikke kalles normalt virke! Håper alle som er innom har en bra tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 22

Mandag: 25 min ellipse (det ble med det, menssmerter og hodepine satte en stopper for resten...)

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen (leeenge siden sist, kjempedeilig!!)

Torsdag: 1 time Step1

Lørdag: 36 min løpetur i skogen, 40 min styrke

Søndag: 33 min løpetur i skogen, 20 min styrke på mage og rygg

Noen uker er helt klart bedre enn andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

For en deilig langhelg! :sol: Det er alltid godt å komme seg unna hverdagen litt!

Ha en super tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du hadde en god uke med "prøveoppsett", trening og langhelg :nigo:

Ha en fin tirsdag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:klappe: Dritbra uke!

God mandag som ikke er mandag! :sol:

Ja! :hoppe: Det er bare å fortsette har jeg hørt... ;)

Håper du også har hatt en god liksommandag!

For en deilig langhelg! :sol: Det er alltid godt å komme seg unna hverdagen litt!

Ha en super tirsdag! :klemmer:

Fantastisk med langhelg, særlig når det er så fin :sol: !!

Håper du også har en bra tirsdag frøken! :klemmer:

Ser ut som om du hadde en god uke med "prøveoppsett", trening og langhelg :nigo:

Ha en fin tirsdag videre :klem:

Takk takk MaiL! :hug:

Vi skal faktisk ha besøk av vigsleren i kveld, skal bare få trent litt først. Vi skal gå gjennom litt mer av detaljene rundt seremonien, og så har hun vel kanskje noen flere spørsmål til oss tenker jeg. Blir spennende, mye som har skjedd siden hun var hos oss sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en kjempekoselig pinsehelg! :jepp: Håper fortsettelsen blir like god, og med tredagersuke og masse treningsiver ligger det jo an til å bli en fin tid fremover! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Høres ut som dere hadde en kjempekoselig pinsehelg! :jepp: Håper fortsettelsen blir like god, og med tredagersuke og masse treningsiver ligger det jo an til å bli en fin tid fremover! :hoppe:

Hadde det veldig bra, og det høres det ut som du har hatt også! :jepp:

Treningsiveren står det ikke på, verre med kneet... :sukk: Måtte avbryte Elen-trening i går, og det skal litt til! Har nok fått en overbelastning på siste løpeturen i skogen, det begynte å verke da. Det liker ikke å gå oppover eller nedover eller i trapper, så danseaerobic ble nok litt heftig. I dag skal det få hvile har jeg tenkt, så kanskje det retter seg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig bra, og det høres det ut som du har hatt også! :jepp:

Treningsiveren står det ikke på, verre med kneet... :sukk: Måtte avbryte Elen-trening i går, og det skal litt til! Har nok fått en overbelastning på siste løpeturen i skogen, det begynte å verke da. Det liker ikke å gå oppover eller nedover eller i trapper, så danseaerobic ble nok litt heftig. I dag skal det få hvile har jeg tenkt, så kanskje det retter seg fort!

Au da! Det var no dritt. Håper det ikke er noe alvolig. Betennelser er noe drit!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 23

Tirsdag: 45 min danseaerobic med Elen (måtte avbryte på grunn av dustekneet :sukk: )

Fredag: 25 min ellipse, 1 t 5 min styrke

Lørdag: husvask

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Au da! Det var no dritt. Håper det ikke er noe alvolig. Betennelser er noe drit!

Satser på at det bare er en vridning eller noe, at det går fort over. :jepp:

Takk for omtanken Shorty! :klem:

------------------------------------------------------------------------------

I går kveld hadde vi besøk av vigsleren igjen, siste møte før selve vielsen. Kontakt etter dette går på mail og telefon. Lurt med en gjennomgang, vi fikk noen ting vi må tenke på sånn praktisk for å få ting til å gli greit. Men tror det blir veldig bra, hun er en morsom dame! En av utfordringene blir å finne en stol som jeg klarer å sitte på som ikke gjør at ringene spretter opp med hele kjolen foran. Det er et av problemene med å ha skjørt som er bygget ut bak har jeg skjønt... Må nok øve litt til! :ler:

Etter vigsleren hadde dratt, begynte jeg på papirhaugen. Laget 10 forsider og stemplet 10 ark som skal være inni. Lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet med disse stemplingene, det kommer til å bli sinnssykt mye jobb med de arkene som er inni! 3 ark per pers x 59 = 177 stemplinger! Og det er ikke bare å smelle avgårde heller, må være litt nøye hvis det skal bli fint! Får vel ta noen i kveld også, det er jo veldig koselig da!

Ellers har vi byttet solonummer i vielsen, musikeren har godkjent det. Og vi prøver å organisere litt av det praktiske. Det går fort nå!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med møte ;) Det blir nok en utfordring med å finne riktig stol, men det satser jeg på at dere kjapt finner en løsning på :jepp: Og den stiftingen satser jeg på at du får unnagjort i en fei ;)

Så kjedelig med kneet ditt :troest: Er det blitt noe bedre?

Nå er det ikke lenge igjen til dagen deres! :strix: En liten måned igjen bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

hoffa, vonde knær er noe dritt! Håper det går over fort :klem:

Tenk at i morra er det 1 måned igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så koselig med møte ;) Det blir nok en utfordring med å finne riktig stol, men det satser jeg på at dere kjapt finner en løsning på :jepp: Og den stiftingen satser jeg på at du får unnagjort i en fei ;)

Så kjedelig med kneet ditt :troest: Er det blitt noe bedre?

Nå er det ikke lenge igjen til dagen deres! :strix: En liten måned igjen bare....

Har stemplet 30 til i dag, så da er det bare 137 igjen! :ler: Men det skal nok gå greit. Ta det i etapper bare, så blir det fint og flott! :jepp:

Kneet er ganske greit så lenge det ikke får noen utfordringer. Er vel bare litt hvile som skal til tenker jeg!

Og ja, 1 måned i morra, dette går fort!!! :hakeslepp:

:klemmer:

hoffa, vonde knær er noe dritt! Håper det går over fort :klem:

Tenk at i morra er det 1 måned igjen!!!

Ja, Sarasahara, tida løper fort nå! Kommer til å få nerver innimellom tror jeg! Men vigsleren sa i går at de må være der, hvis ikke er det noe som ikke er helt som det skal! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sarasahara
Ja, Sarasahara, tida løper fort nå! Kommer til å få nerver innimellom tror jeg! Men vigsleren sa i går at de må være der, hvis ikke er det noe som ikke er helt som det skal! :strix:

Jeg tror jeg adopterer den tankegangen, så skal jeg tenke hver gang jeg blir hysterisk og forvandlet til et bridezilla-monster, at "jess, alt er som det skal være!" :jepp: Må bare overbevise meg selv noen ganger, ellers kan det ende med mange gufne følelser :fnise: Lykke til med nervene, og si ifra hvis det klikker litt for deg, så kan vi klikke litt her inne sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Lykke til med nervene, og si ifra hvis det klikker litt for deg, så kan vi klikke litt her inne sammen ;)

:opplyser: Og det er mange av oss!

:fnise:

Lykke til med arkene! Med den innsatsen blir du nok ikke stemplet som noen dårlig papirhaugfikser ;)

I morgen er det 4 uker igjen! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare dager igjen på tickeren din! :strix:

Håper kneet ditt blir bedre snart. :kose: Ble imponert over treningen din forrige uke! :klappe:

Lykke til videre med stemplingen. ;)

Og god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...