Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sarasahara

ooh, så mye dere har fått gjort! :klappe: for deg og er tilsynelatende avslappet og nonchalant (men inni meg så knurrer bridezillaen og sier at så mye har ikke vi gjort!!! Dermed blir det en slags bridezillapanikk) :fnise:

Tenk at det er 16 dager igjen! Straks to uker :strix:

Ha en flott torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jasså, ferdig med talen? Blir bra kan jeg tenke meg! :jepp:

Ja, måtte jo ha den ferdig i og med den skal integreres i fotoboka! :jepp: Gikk greit å skrive når jeg først kom i gang, og har brukt Ansjoni som testleser. Trygt å ha noen som kikker gjennom og som ikke skal høre den på selve dagen! :ler:

ooh, så mye dere har fått gjort! :klappe: for deg og er tilsynelatende avslappet og nonchalant (men inni meg så knurrer bridezillaen og sier at så mye har ikke vi gjort!!! Dermed blir det en slags bridezillapanikk) :fnise:

Tenk at det er 16 dager igjen! Straks to uker :strix:

Ha en flott torsdag! :klem:

Ja, det begynner å komme seg nå, småtteri igjen selvfølgelig, men vi er godt i rute. Det går nok helt fint for dere også, mye kan gjøres på 16 dager! :hoppe:

Og det er helt utrolig at det ikke er mer enn 16 dager igjen, blir kjempenervøs innimellom, og gleder meg masse!!! :strix:

Håper du også har en bra torsdag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja, måtte jo ha den ferdig i og med den skal integreres i fotoboka! :jepp: Gikk greit å skrive når jeg først kom i gang, og har brukt Ansjoni som testleser. Trygt å ha noen som kikker gjennom og som ikke skal høre den på selve dagen! :ler:

En veldig fin tale også :rødme:

Skal jeg ikke få høre den på selve dagen altså? Mener du at jeg ikke er invitert? :snurt: Åhja...jeg gifter meg selv den dagen ja ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag har jeg fått hentet bursdagsgavene til kjære på posten. :hoppe: Så da er det i boks, nå gjenstår det bare å få pakket dem inn og gjemt dem! :jepp: Det er ettermiddagens plan, i tillegg til hovedprosjektet fotobok. Jeg klarte å stå opp en time før jeg trengte i dag, så begynte i dag tidlig når kjære hadde dratt på jobb. Ser ut til å kunne bli kjempebra! :jepp: Kommer til å være så fornøyd når den er sendt inn, da kan jeg slappe helt av!! Det vil si, jeg mangler fortsatt den andre sangen da, men forloveren min maser på studiomannen, så det trenger ikke jeg å gjøre.

Og så har jeg fått reisebok om Sicilia i dag også, så nå kan vi se hva slags morro vi skal ha på tur!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
En veldig fin tale også :rødme:

Skal jeg ikke få høre den på selve dagen altså? Mener du at jeg ikke er invitert? :snurt: Åhja...jeg gifter meg selv den dagen ja ;)

Med tanke på dine planer om å gifte deg med drømmemannen den dagen, så håper jeg du hadde takket pent nei til en eventuell invitasjon også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Med tanke på dine planer om å gifte deg med drømmemannen den dagen, så håper jeg du hadde takket pent nei til en eventuell invitasjon også! :ler:

:ler:

Jeg tror nok han hadde vært 1.pri den dagen i alle tilfeller ja :Nikke:

Men det er rart med det, nå har vi her inne fulgt hverandres bryllupsplanlegging så tett, det er ingen som vet mere omtrent om planleggingen ned til minste detalj uten å skulle være med på festen. Dere skulle kommet alle sammen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med deg reiseartikkel om Sicilia i Henne?

Kanskje ikke nødvendig, nå som du har fått deg en bok som stedet, men... Fikk lyst til å reise dit selv jeg, da jeg leste om det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er rart med det, nå har vi her inne fulgt hverandres bryllupsplanlegging så tett, det er ingen som vet mere omtrent om planleggingen ned til minste detalj uten å skulle være med på festen. Dere skulle kommet alle sammen :rødme:

Jeg er ledig den dagen, så jeg kommer gjerne!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått hentet bursdagsgavene til kjære på posten. :hoppe: Så da er det i boks, nå gjenstår det bare å få pakket dem inn og gjemt dem! :jepp: Det er ettermiddagens plan, i tillegg til hovedprosjektet fotobok. Jeg klarte å stå opp en time før jeg trengte i dag, så begynte i dag tidlig når kjære hadde dratt på jobb. Ser ut til å kunne bli kjempebra! :jepp: Kommer til å være så fornøyd når den er sendt inn, da kan jeg slappe helt av!! Det vil si, jeg mangler fortsatt den andre sangen da, men forloveren min maser på studiomannen, så det trenger ikke jeg å gjøre.

Og så har jeg fått reisebok om Sicilia i dag også, så nå kan vi se hva slags morro vi skal ha på tur!! :strix:

Så flink du er :klappe: Tenk så deilig det skal bli å få roet ned når dere endelig kan dra sammen på bryllupsreise uten kjas og mas :kose:

Ha en strålende torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så merkelig å tenke på at alle vi som har planlagt så mye sammen og delt gleder å frustrasjoner gjennom det hele, plutselig er gift nå sept/okt kommer :rødme:

Hva skal vi gjøre da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så merkelig å tenke på at alle vi som har planlagt så mye sammen og delt gleder å frustrasjoner gjennom det hele, plutselig er gift nå sept/okt kommer :rødme:

Lese bøker på senga. Det er det man gjør når man er gift :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Ja, helt enig! Det er rart når man har fulgt hverandre så lenge! Men det blir vel referater i hopetall i det minste!!

Fått med deg reiseartikkel om Sicilia i Henne?

Kanskje ikke nødvendig, nå som du har fått deg en bok som stedet, men... Fikk lyst til å reise dit selv jeg, da jeg leste om det!!

Jeg må pent innrømme at jeg ikke har for vane å lese fin-dame-blader... :sjenert: Sikkert fordi jeg ikke kategoriserer meg som en, hihi! Men nå må jeg jo nesten kanskje?

Jeg er ledig den dagen, så jeg kommer gjerne!! :fnise:

Hva?? Velger du Ansjoni foran meg??? :snurt:

Så flink du er :klappe: Tenk så deilig det skal bli å få roet ned når dere endelig kan dra sammen på bryllupsreise uten kjas og mas :kose:

Ha en strålende torsdag :klem:

Ja, det blir helt utrolig deilig!!!! Gleder meg masse! Men tror stressnivået skal kunne holdes ganske greit nede de nærmeste to ukene, det meste er jo tross alt på plass! :hoppe:

:klemmer: til deg også!

Da må vi slutte å bruke all vår tid på nett og gjøre noe helt annet!?!?

(eller kanskje ikke....) :fnise:

Lese bøker på senga. Det er det man gjør når man er gift :fnise:

Det har ikke vi begynt med enda :klø: Vi er fortsatt på :humpe: stadiet :hoho:

Haha, lese på senga har vi da alltid gjort! Gammelt ektepar for lengst med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Gratulerer!! :hoppe: Hvor lang leveringstid har de?

Det står 10-14 dager, men forrige gang tok det mye kortere! :)

Hurra! En bekymring mindre :strix:

Men jeg fant en ny da.... :sjenert:

Litt premenstruell og bridezilla i kveld kjenner jeg. På tide å finne senga tenker jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...