Muffin! Skrevet 15. mars 2009 #1601 Del Skrevet 15. mars 2009 Hmm, jeg har opplevd at de gangene jeg er mest avslappet er de gangene det går best. Men det går jo ikke an å styre det... Og så har jeg lært meg at det ikke er farlig å tenke seg om, stillhet er ikke bare dumt. Da rekker man å tenke gjennom spørsmålet en gang til, og slipper halve setninger og rare svar... Men mest av alt, ikke prøv å være noen andre enn du egentlig er. Jeg er nemlig alltid usikker på klær og "hvem jeg skal være". Dette var vel første gangen jeg virkelig bare var som jeg pleier, og ikke hadde så store kvaler med det! Kjempemasse lykke til Muffin! Og ha en fin helg! Tusen takk for tipsene! Godt du er ferdig med dobbeltjobbing nå. Og håper du har fått slappet av og kost deg i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2009 #1602 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan du ikke bare ta en tidlig kveld da? Høres ut som du trenger det! Joda, måtte bare få med meg Livvaktene først... Håper du har hatt ei fin helg Tusen takk zilje_k, håper du også hadde en bra helg!! Håper du fikk slappet godt av i helgen, det hørtes virkelig ut som du trengte det!! Ikke rart du er sliten etter det hardkjøret du har vært ute for med 2 jobber. Men nå er du vel ferdig med ekstra på den gamle? Bra intervjuet gikk fint Skal krysse fingrene for deg, både for jobben og for lønningsposen! Jo, helt ferdig med det ekstra på den gamle, og veldig fornøyd med det!! Har forresten begynt å lure på om det gikk så fint som jeg trodde på intervjuet (tvilen kommer jo alltid snikende....) for de har ikke ringt etter referanser ennå, og hvis de planla å ha en beslutning nå, så er jo det litt merkelig?? :klø: Får bare se om jeg hører noe Låvv ån ju Twisti Håper du er kommet deg og har fått slappet ordentlig av i helgen Åh, dinedama, tusen takk! Sender masse kjærlighet tilbake også!!! Tusen takk for tipsene! Godt du er ferdig med dobbeltjobbing nå. Og håper du har fått slappet av og kost deg i helgen. Bare hyggelig Muffin! Det blir kjempespennende å høre hvordan det går med deg!! Skal krysse alle kryssbare deler!! ------------------------------------------------------------------ Mandag igjen, og jeg gleder meg allerede til fredag. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så sliten, men det skal vel kanskje mer til enn litt helgehvile å snu det hele. Helga har vært ganske bra, men litt dårlig på søvnfronten, kjære sliter fortsatt med vondt og har vært litt oppe om nettene. Og jeg sover jo så lett, så våkner jo så fort noen rører seg i rommet. Ellers var det navnefest for lillegutt i går, og det var hyggelig, men jammen slitsomt også! 10 barn mellom 2 og 15 som holdt leven, er ikke vant til sånt jeg!! Jeg fikk ihvertfall kjøpt meg bukse på lørdag! Fikk gavekort til bursdagen min og fant fin bukse. Og når jeg sto og betalte den, fant jeg jammen meg en til! Så da ble det to nye bukser i helga, det er virkelig ikke hverdagskost!! Og så: Bryllupsrelatert! Jeg fikk endelig somla meg til å skyte hull i ørene mine igjen, så de skal bli klare til fine øredobbene i bryllupet! Og det var greit jeg gjorde det nå tror jeg, det skal jo gå fem uker før jeg i det hele tatt kan bytte! Så nå har jeg små øredobber, litt barnestørrelse har jeg følelsen av, og det er kjemperart å ha dem igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 #1603 Del Skrevet 16. mars 2009 Det var rart de ikke har ringt på referansene enda ja... Æsj, får ikke håpe det betyr noe.. Får håpe jobben din ikke blir så stressende i dag/denne uka da, så du ikke sliter deg helt ut. Det er ikke noe særlig å ikke føle man har noe å gå på. Og: for hull i ørene!! Hvordan ser øredobbene du skal ha på ut?? Vi begynte å kikke litt på øredobber til meg i går og, og vurderer faktisk å ha noen svære noen. Det var veldig kult, selv om det ikke var sånn klassisk "brud". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2009 #1604 Del Skrevet 16. mars 2009 Det var rart de ikke har ringt på referansene enda ja... Æsj, får ikke håpe det betyr noe.. Får håpe jobben din ikke blir så stressende i dag/denne uka da, så du ikke sliter deg helt ut. Det er ikke noe særlig å ikke føle man har noe å gå på. Og: for hull i ørene!! Hvordan ser øredobbene du skal ha på ut?? Vi begynte å kikke litt på øredobber til meg i går og, og vurderer faktisk å ha noen svære noen. Det var veldig kult, selv om det ikke var sånn klassisk "brud". Ja, håper det ikke blir mye stress. I dag sitter jeg i ekspedisjonen, så det betyr vel per definisjon stress, men foreløpig har det gått ganske greit. Kjære reiser til foreldrene sine i morgen ettermiddag, så da har jeg store planer om å bruke litt ettermidager denne uka til å bygge opp overskudd på sofaen, og komme igang med litt trening igjen. Det går nok helt greit håper jeg! Men skal innrømme jeg var litt motløs i går kveld da jeg la meg og visste det var på'n igjen... Øredobbene ligger i link på lista på side 1. Dårlig bilde, men du får ihvertfall en liten ide. :rødme: Og det er vel ikke noe i veien for å ha store øredobber? Litt uklassisk må det være åpning for, det er jo gjerne det som blir husket senere også! Så du noen som kan være aktuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 #1605 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg lurer på noe ala de som er øverst til venstre her: øredobber De du har kjøpt er kjempefine!! Endret 16. mars 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #1606 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjenner til å glede seg til helg på mandags morgen Tror det er for at vi er så nært påsken nå, at jeg gleder meg slik til å ha fri en liten stund De sier jo at ferien er lengst før den begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 #1607 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er bedre å glede seg til helg på mandager enn å ikke ha noenting å gjøre, sånn at alle dager er helt like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2009 #1608 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Så godt at intervjuet gikk bra *krysser fingrene* for at du får den Grattis med hull i ørene! Jeg husker fremdeles følelsen av å ta hull i ørene, selvom jeg gjorde det som syvåring Det blir nok riktig så lekkert med øredobber på den store dagen Endret 16. mars 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2009 #1609 Del Skrevet 17. mars 2009 for hull i ørene og buksekjøp. Håper du får tid til litt kvalitetstid med sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #1610 Del Skrevet 17. mars 2009 Her hadde det jammen skjedd mye!! Jeg lurer på noe ala de som er øverst til venstre her: øredobber De du har kjøpt er kjempefine!! Synes det hadde vært tøft med noe såpass synlig jeg! Lykke til med valget! Og ja, veldig fornøyd med mine, bladene går igjen i hårpynten også, så da er det vel bra?? Jeg kjenner til å glede seg til helg på mandags morgen Tror det er for at vi er så nært påsken nå, at jeg gleder meg slik til å ha fri en liten stund De sier jo at ferien er lengst før den begynner Ferien er nok absolutt lengst før den begynner ja.... Når den er i gang er den jo plutselig over!! Håper du får en fin uke dinedama, og at helga kommer fortere enn vi aner!! Det er bedre å glede seg til helg på mandager enn å ikke ha noenting å gjøre, sånn at alle dager er helt like! Helt enig med deg Mazilla!!! Skjønner at jeg har et luksusproblem!! Så godt at intervjuet gikk bra *krysser fingrene* for at du får den Grattis med hull i ørene! Jeg husker fremdeles følelsen av å ta hull i ørene, selvom jeg gjorde det som syvåring Det blir nok riktig så lekkert med øredobber på den store dagen Jeg husket ikke første gangen jeg tok hull i ørene, det var på treårsdagen min, og mine besteforeldre på farssiden hadde tatt meg med uten å sjekke det med mamma og pappa... Vet ikke hvor populært det var, men det gikk da bra! Nå hadde de grodd igjen i minst 12 år, så det var på tide og få gjort det igjen! Ikke minst kjøpte jeg jo kule øredobber da jeg var i London i fjor, så gleder meg til jeg kan skifte!! for hull i ørene og buksekjøp. Håper du får tid til litt kvalitetstid med sofaen. Tusen takk Muffin!, må litt sammen med deg! Har lånt sofaen litt nå, og i morra har vi en lengre date! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #1611 Del Skrevet 17. mars 2009 Treningsdagbok uke 12 Tirsdag: Danseaerobic med Elen :rødme: Første gang siden før lungebetennelsen, det kjentes! Men det var kjempemoro og jeg klarte å fullføre, så alt er bare fryd og gammen. Det skal sies at jeg har skikkelig treningshodepine nå, så har nok tatt meg ut skikkelig! Og så var TuttaV der også, kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. mars 2009 #1612 Del Skrevet 17. mars 2009 for fjesboka, så slappe dere å gjette på hvem som var hvem denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2009 #1613 Del Skrevet 17. mars 2009 Har forresten begynt å lure på om det gikk så fint som jeg trodde på intervjuet (tvilen kommer jo alltid snikende....) for de har ikke ringt etter referanser ennå, og hvis de planla å ha en beslutning nå, så er jo det litt merkelig?? :klø: Når jeg søkte på jobb sist, så maste de også fryktelig om at jeg måtte ha referanser... Jeg fikk jobben etterhvert (måtte mase skikkelig på dem, for jeg ble lovet å få vite svaret om 2 uker, deretter 4 uker, deretter 6 uker - gikk nesten 8 uker før jeg fikk svar! ) Men når jeg spurte referansepersonene mine om hva de hadde sagt i telefonene, så fikk jeg beskjed om at de aldri var blitt oppringt! Så det er ikke sikkert de trenger referanser - jeg skal hvertfall krysse fingrene for deg! Treningsdagbok uke 12 Tirsdag: Danseaerobic med Elen :rødme: Første gang siden før lungebetennelsen, det kjentes! Men det var kjempemoro og jeg klarte å fullføre, så alt er bare fryd og gammen. Det skal sies at jeg har skikkelig treningshodepine nå, så har nok tatt meg ut skikkelig! Og så var TuttaV der også, kjempegøy! Var kjempekoslig å se deg i dag! Du var ikke den eneste som sleit - holdt virkelig på å :dåne: av tørst på slutten der. I tillegg til at jeg fikk en fantastisk stor og deilig vannblemme på høyre hæl... :gjeiper: Men jeg synes du var kjempeflink jeg! Hvertfall med tanke på lungebetennelsen... Du får bare slappe av i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #1614 Del Skrevet 17. mars 2009 for fjesboka, så slappe dere å gjette på hvem som var hvem denne gangen Ja... Vi har hilst på hverandre en gang før også da, så da var det enda lettere denne gangen! Når jeg søkte på jobb sist, så maste de også fryktelig om at jeg måtte ha referanser... Jeg fikk jobben etterhvert (måtte mase skikkelig på dem, for jeg ble lovet å få vite svaret om 2 uker, deretter 4 uker, deretter 6 uker - gikk nesten 8 uker før jeg fikk svar! ) Men når jeg spurte referansepersonene mine om hva de hadde sagt i telefonene, så fikk jeg beskjed om at de aldri var blitt oppringt! Så det er ikke sikkert de trenger referanser - jeg skal hvertfall krysse fingrene for deg! Var kjempekoslig å se deg i dag! Du var ikke den eneste som sleit - holdt virkelig på å :dåne: av tørst på slutten der. I tillegg til at jeg fikk en fantastisk stor og deilig vannblemme på høyre hæl... :gjeiper: Men jeg synes du var kjempeflink jeg! Hvertfall med tanke på lungebetennelsen... Du får bare slappe av i kveld... De ringte referansepersonen i dag, og tilbudet kom like etterpå til meg, jeg er innstilt som nr. 1. Har bedt om betenkningstid til fredag, for de kan ikke stille opp med samme lønnsbetingelser som det jeg har i dag, så må gjøre noen vurderinger på flere plan. Det som er litt rart er at det ikke var noen sånn "Jippi!"-reaksjon sånn umiddelbart, og det må jeg jo analysere litt, kvinnfolk som jeg er... Og det er jo ikke rart du holdt på å dø av tørst, du hadde jo ikke tilgang på vann!! For min del venter snart mer sofa og CSI, det er ekstra godt å slappe av når treninga er overstått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. mars 2009 #1615 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med innstillingen Ingen jippi-følelse er verdt en analyse, synes jeg Håper du finner ut av det! Det var i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #1616 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med innstillingen Ingen jippi-følelse er verdt en analyse, synes jeg Håper du finner ut av det! Det var i dag!! Jeg har heldgivis gode analysepartnere både i kjære og i innvidde kolleger, så skal nok finne på noe bra til slutt! Om ikke annet, så prøver jo nåværende sjef å kaste penger etter meg og lage gode avtaler for å få meg til å bli, og det kan jo også være en god ting!! Men det blir nok noen for og imot vurderinger denne uka! Ja, Og i morgen, og på torsdag!! Snart på tide å bli våryr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2009 #1617 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja... Vi har hilst på hverandre en gang før også da, så da var det enda lettere denne gangen! De ringte referansepersonen i dag, og tilbudet kom like etterpå til meg, jeg er innstilt som nr. 1. Har bedt om betenkningstid til fredag, for de kan ikke stille opp med samme lønnsbetingelser som det jeg har i dag, så må gjøre noen vurderinger på flere plan. Det som er litt rart er at det ikke var noen sånn "Jippi!"-reaksjon sånn umiddelbart, og det må jeg jo analysere litt, kvinnfolk som jeg er... Og det er jo ikke rart du holdt på å dø av tørst, du hadde jo ikke tilgang på vann!! For min del venter snart mer sofa og CSI, det er ekstra godt å slappe av når treninga er overstått!! Gratulerer så mye med innstillingen! jeg synes også du får analysere dette, for jeg har veldig stor tro på magefølelsen og hvis ikke magen sier jippi, så er det noe muffins! Skal slappe av selv i kveld - Frustrerte Fruer for min del... Også har jeg kjøpt sånn deilig appelsin og jordbær juice fra dette svenske firmaet - så nå skal jeg kose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2009 #1618 Del Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med innstillingen herfra også!! Det er jo moro å føle seg ettertraktet! Selv om du skulle finne på å ikke ville ha den... Lykke til med analysen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2009 #1619 Del Skrevet 18. mars 2009 Gratulerer så mye med innstillingen! jeg synes også du får analysere dette, for jeg har veldig stor tro på magefølelsen og hvis ikke magen sier jippi, så er det noe muffins! Skal slappe av selv i kveld - Frustrerte Fruer for min del... Også har jeg kjøpt sånn deilig appelsin og jordbær juice fra dette svenske firmaet - så nå skal jeg kose meg! Jeg er også stor fan av magefølelsen, så når den er ferdig sortert, så er jeg klar for å ta en avgjørelse! Håper du koste deg med Bramhults-juice, regner med det var en sånn? De er utrolig gode!! Og en fin belønning etter en hard trening!! Ha en flott onsdag TuttaV! Gratulerer med innstillingen herfra også!! Det er jo moro å føle seg ettertraktet! Selv om du skulle finne på å ikke ville ha den... Lykke til med analysen!! Det er absolutt en god ting å føle seg ettertraktet! Så får vi se hva det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2009 #1620 Del Skrevet 18. mars 2009 Oo, poppis-Twisted! Når må du bestemme deg? Kjekt med mer penger på den nåværende jobben hvis du bestemmer deg for å bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg