Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet
Så fin den nye avataren din var! :jepp:

Takk! Synes den er stas selv også!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Huff, nå er jeg bekymret for kjære igjen.... Hun har jo vært syk en stund, og ble dårligere denne uka her. Så var hun hos legen på torsdag kveld og fikk ny hestekur med penicillin. Hun dro hjem til foreldrene sine i går kveld, og i dag har hun blitt enda dårligere. Hun tåler ikke penicillinen og hadde ringt legevakta der hun er nå. De ga beskjed om at hun ikke måtte ta flere piller, og hun fikk time kl. 17. Fikk melding akkurat nå om at hun skal opereres i morra klokka ti. Hun er fortsatt på legevakta, så jeg vet ikke mer enn det. Hun skulle ringe når hun var ute derfra. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre, bør vel egentlig bare skynde meg og reise etter tror jeg. Så blir det jo uansett kjipt, for jeg må hjem igjen i morra og på jobb på mandag. Huff. Får vente og se hva hun sier når hun ringer. Vanskelig blir det uansett!

Skrevet

Opereres???? I alle dager, det hørtes voldsomt ut! Håper det går bra med henne!! :kose: Ønsker henne masse god bedring, og en god :klem: til deg!!

Skrevet

Oi, så dramatisk! Håper det går bra med henne! :klemmer:

Skrevet

oi...

sender masse god bedrings-tanker til din kjære!!

:klem: :klem:

Gjest Neferet
Skrevet
Opereres???? I alle dager, det hørtes voldsomt ut! Håper det går bra med henne!! :kose: Ønsker henne masse god bedring, og en god :klem: til deg!!

Oi, så dramatisk! Håper det går bra med henne! :klemmer:

oi...

sender masse god bedrings-tanker til din kjære!!

:klem: :klem:

Tusen takk for klemmer og tanker jenter!!

Det gikk heldigvis helt fint med henne, men de fant ikke det de lette etter, så hvorfor hun er syk er fortsatt litt uklart. Hun skal til legen igjen i dag da, men hun fikk ihvertfall bli med meg hjem igjen i går, så det er jo bra! :jepp:

Det ble ikke akkurat den rolige og avslappende helga jeg hadde sett for meg, så kjenner jeg er sliten i dag. Nytt håp om at neste helg kan være rolig!!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Uff, det hørtes dramatisk ut! Så rart at de ikke har funnet noe galt, stakkars! Men iallefall bra hun fikk bli med hjem. Håper det går bra og at hun blir frisk snart!

:klemmer:

Skrevet

Oi oi, her var det jo ikke noen gode nyheter... Håper dere raskt finner ut av hva som er galt!! :klemmer:

Skrevet

God bedring til kjæren :klemmer:

Håper de finner ut fort hva som er galt :)

Skrevet

Oj, det hørtes ikke noe særlig ut. Får håpe de snart finner ut av det, og at hun blir frisk snart! :klem:

Så søt avatar du har fått forresten. :)

Skrevet

Bare et lite tips. Linken til denne bryllupsboka i signaturen din funker ikke. Jeg har prøvd mange ganger, til forskjellige tider og det virker aldri..

Håper forøvrig at det går bra med din kjære.

Gjest Neferet
Skrevet
Uff, det hørtes dramatisk ut! Så rart at de ikke har funnet noe galt, stakkars! Men iallefall bra hun fikk bli med hjem. Håper det går bra og at hun blir frisk snart!

:klemmer:

Oi oi, her var det jo ikke noen gode nyheter... Håper dere raskt finner ut av hva som er galt!! :klemmer:

God bedring til kjæren :klemmer:

Håper de finner ut fort hva som er galt :)

Oj, det hørtes ikke noe særlig ut. Får håpe de snart finner ut av det, og at hun blir frisk snart! :klem:

Så søt avatar du har fått forresten. :)

Kjære blir nok bra når hun får hvile litt, hun har vært hos lege igjen i dag og blitt sykemeldt ut uka med streng ordre om å hvile... :fnise: Hun hadde tenkt seg på jobb i løpet av uka, men legen overstyrte hele greia. Så sofaen blir nok hennes venn denne uka... Jeg sviktet Ansjoni og fellestrening i dag, måtte hjem og lage litt mat og pleie kjære. Men jeg har lovt å ta det igjen!! :trene:

Og ja, Muffin, søt avatar og søt film!! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet
Bare et lite tips. Linken til denne bryllupsboka i signaturen din funker ikke. Jeg har prøvd mange ganger, til forskjellige tider og det virker aldri..

Håper forøvrig at det går bra med din kjære.

Takk for tips, tror det skal funke nå! :)

Skrevet
Takk for tips, tror det skal funke nå! :)

:Nikke:

Skrevet

Oj Oj. Det må jeg si! Bra at det går bedre med din kjære nå, ønsker henne god bedring, og håper hun blir frisk igjen snart :kose:

Så snill du er som steller for din kjære når hun er syk :) Det setter hun nok stor pris på!

:klem:

Skrevet

Fint at hun har kommet hjem da, men det er jo ikke så beroligende å ikke vite hva det er! Får satse på at det ikke er noe gravalvorlig, og at det går over fort som bare fy!! :kose:

Kos dere i sofaen sammen da :hug:

Gjest Neferet
Skrevet
Oj Oj. Det må jeg si! Bra at det går bedre med din kjære nå, ønsker henne god bedring, og håper hun blir frisk igjen snart :kose:

Så snill du er som steller for din kjære når hun er syk :) Det setter hun nok stor pris på!

:klem:

Fint at hun har kommet hjem da, men det er jo ikke så beroligende å ikke vite hva det er! Får satse på at det ikke er noe gravalvorlig, og at det går over fort som bare fy!! :kose:

Kos dere i sofaen sammen da :hug:

Det går bedre med kjære nå. Hun har en heftig infeksjon i halsen, men er på bedringens vei. I går trente jeg danseaerobic og så var vi på besøk hos forloveren til kjære. Kjempekoselig, lille gutten hennes har blitt så stor siden sist!! Han satt lenge på fanget mitt og koste seg! :hjerte:

Det blir fortsatt utrolig dårlig tid til KG her i gården, dere får unnskylde at jeg ikke rekker å være oppdatert på alt... Håper helga blir litt roligere denne uka, så det blir både KG og avslapping! :jepp:

I går fikk vi forresten spikra inne-location for vielsen. :strix: Vi har tenkt vi må ha et alternativ i tilfelle dårlig vær, men nå vurderer vi å bruke samme stedet uansett. Må dit en tur til og inspisere først!! Ellers er det lite av bryllupsting om dagen, mest jobb!

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Treningsdagbok uke 3

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen :danser:

Lørdag: 15 min ellipsemaskin, 30 min styrke (armer, rygg og mage) og 1 time danseaerobic med Elen! :hoppe:

Endret av bryllupsTwisted
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...