Sekretæren Skrevet 7. november 2008 #661 Del Skrevet 7. november 2008 Jobber som nattevakt på en bolig for fysisk og psykisk utviklingshemmede. (Er så mange av disse boligene, så det er vel ingen som kjenner meg igjen ut fra dette ) Han ene gutten var syk da jeg jobbet på mandag, like pottetett som det jeg er nå. Så det er nok derfor ja. Da er det bare å vente på å bli frisk, og spise masse fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. november 2008 #662 Del Skrevet 7. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. november 2008 #663 Del Skrevet 7. november 2008 Og enda flinkere var jeg, jeg karret meg avgårde på trening! Det skal sies at det ikke var tidenes mest intensive treningsøkt, merket at kroppen ikke var helt tilstede. I tillegg var det vikarinstruktør, og da var det vanskeligere å få koreografien inn i hodet... Men jeg holdt meg i aktivitet i en time ihvertfall, så det er jo hovedpoenget! Ble det noe trening på deg? Oi, det står det respekt av!! Så flink du var Ble trening på meg også, en times kondistrening i studio. Svett og sliten iallefall Og nå er det fredag Noen spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. november 2008 #664 Del Skrevet 7. november 2008 Flink du er som trente i går på tross av dumme menssmerter Noen spennende planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. november 2008 #665 Del Skrevet 7. november 2008 Oi, det står det respekt av!! Så flink du var Ble trening på meg også, en times kondistrening i studio. Svett og sliten iallefall Og nå er det fredag Noen spennende planer? Flink du er som trente i går på tross av dumme menssmerter Noen spennende planer for helgen da? I kveld blir det litt husvask og mye I morgen satser jeg på litt trening, før det blir besøk av svigers, og så skal vi på forberedende cupfinalefest. Og søndag er det cupfinale, naturlig nok... Kjære er ikke bare nerd, hun er også sportsfanatiker... God helg til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. november 2008 #666 Del Skrevet 7. november 2008 Fikk en telefon fra stedet der jeg var på intervju, og de vil ha meg inn en gang til for å kikke på avdelingen og hilse på medarbeiderne! Da blir jeg jo nødt til å vurdere dette, skal presse dem for litt informasjon om lønn, det er dessverre et tema som må være avgjørende i disse rentedager.... Men det blir spennende! Skal dit på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. november 2008 #667 Del Skrevet 7. november 2008 Åh, så spennende! Da er de vel rimelig sikre på at de vil gi deg jobben, så artig Da er du jo i en god forhandslingsposisjon iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. november 2008 #668 Del Skrevet 7. november 2008 Så bra at de vil snakke mer med deg Det tror jeg kommer til å bli spennende Du får presse de for det som er av cash Høres ut som en koselig helg Har en sportsfanatiker her hjemme også, så vet hvordan det er.. Er nok litt sånn selv også.. Avogtil ihvertfall. Spesielt mtp søndagen, det er laget mitt som spiller cupfinale da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 #669 Del Skrevet 7. november 2008 Så flink du var som trente i går! Sterkt å trosse smertene. Jeg kopierer planen din om sofa i dag, og trening i morgen. Så gøy at de vil ha deg inn en gang til da! Får håpe de har god lønn å tilby deg også da. Kos deg så masse i helgen med cupfinale og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. november 2008 #670 Del Skrevet 7. november 2008 Så gøy at du er blitt kalt tilbake til en samtale til!! Håper dere finner ut noe som begge parter er fornøyd med!! Jeg vet hva jeg skal i helgen i hvert fall, og det er å IKKE se på cupfinalen!! Heldigvis er jeg velsignet med en mann som heller ikke bryr seg.. Kose dere i helgen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. november 2008 #671 Del Skrevet 7. november 2008 Oj, WOW Gratulerer med annengangsinnkalling!! Spennende God helg, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. november 2008 #672 Del Skrevet 8. november 2008 Åh, så spennende! Da er de vel rimelig sikre på at de vil gi deg jobben, så artig Da er du jo i en god forhandslingsposisjon iallefall! Så flink du var som trente i går! Sterkt å trosse smertene. Jeg kopierer planen din om sofa i dag, og trening i morgen. Så gøy at de vil ha deg inn en gang til da! Får håpe de har god lønn å tilby deg også da. Kos deg så masse i helgen med cupfinale og alt. Så gøy at du er blitt kalt tilbake til en samtale til!! Håper dere finner ut noe som begge parter er fornøyd med!! Jeg vet hva jeg skal i helgen i hvert fall, og det er å IKKE se på cupfinalen!! Heldigvis er jeg velsignet med en mann som heller ikke bryr seg.. Kose dere i helgen da!! Oj, WOW Gratulerer med annengangsinnkalling!! Spennende God helg, forresten! Kjempespennende!! Gleder meg masse til å se, og høre, så får vi se hva realitetene bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. november 2008 #673 Del Skrevet 8. november 2008 Så bra at de vil snakke mer med deg Det tror jeg kommer til å bli spennende Du får presse de for det som er av cash Høres ut som en koselig helg Har en sportsfanatiker her hjemme også, så vet hvordan det er.. Er nok litt sånn selv også.. Avogtil ihvertfall. Spesielt mtp søndagen, det er laget mitt som spiller cupfinale da Det er nesten så jeg ikke tør å spørre, men hvilket av lagene er ditt?? Jeg har jo blitt hjernevasket inn, så jeg er ivrig innimellom jeg også. Men i motsetning til kjære blir ikke hele uka ødelagt hvis laget taper... God helg MaiL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. november 2008 #674 Del Skrevet 8. november 2008 Treningsdagbok uke 45 Mandag: 20 min på mølle og 50 min styrke i studio Tirsdag: 45 min Ball1 og 1 time danseaerobic Torsdag: 1 time Step 2 Lørdag: 1 time aerobic 2 med Emma, kjempemoro!! Flink i dag!! Klarte å ignorere at kjære lå igjen i senga, og sto opp og dro på trening. Glad for det nå, det var stor stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2008 #675 Del Skrevet 8. november 2008 Samme her! Klarte å løsrive meg fra den varme senga, og gjett om jeg er glad for det nå! Nå kan vi slappe av med god samvittighet resten av dagen, Twisted! Har du noen planer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. november 2008 #676 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har også trent i dag! Vi er noen sprekinger alle sammen! Så flink du er til å trene Twisted! Fire ganger på én uke! Jeg er kjempefornøyd nå som jeg har klart å trene tre ganger denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2008 #677 Del Skrevet 10. november 2008 Samme her! Klarte å løsrive meg fra den varme senga, og gjett om jeg er glad for det nå! Nå kan vi slappe av med god samvittighet resten av dagen, Twisted! Har du noen planer forresten? Helga gikk med stort sett til cupfinaleting... Først hadde vi svigersbesøk da, det var hyggelig. Så var vi nede på cupfinalevorspiel på lørdag kveld og hørte på stas musikk. Så var det da selve kampen på søndag, jeg hadde budsjettert med tap og en rolig søndag kveld, men så ble det seier og fullt kaos... Hjemom og spise og skifte, det var VÅTT ute, og ned på Youngstorget for feiring. Hadde tenkt å dra hjem etter at spillerne hadde vært innom, men da var det plutselig konsert med Ös:gar, og det er noe av det morsomste innen norsk rock jeg vet om, så da var vi ikke hjemme igjen før seint... Borte var den helga!! Jeg har også trent i dag! Vi er noen sprekinger alle sammen! Så flink du er til å trene Twisted! Fire ganger på én uke! Jeg er kjempefornøyd nå som jeg har klart å trene tre ganger denne uka! Takk for skryt Muffin! Nå er det bare å leve opp til forventningene denne uka også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2008 #678 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Treningsdagbok uke 46 Mandag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen Tirsdag: 45 min Ball 1 + 1 time Danseaerobic med Elen :rødme: Torsdag 1 time Step2 med Elen Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen :rødme: Søndag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen Endret 17. november 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. november 2008 #679 Del Skrevet 10. november 2008 Det var da en spenstig helg *krysse fingre for i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2008 #680 Del Skrevet 10. november 2008 Gratulerer med seieren!! Og lykke til i morra, krysser både fingre og tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg