Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Jeg tenkte med en gang på jernmangel jeg.. :klø:

Jeg var så slapp og daff for en tid tilbake siden, og da lurte de om det var det jeg kunne ha...

Men jeg er ikke lege så jeg vet ikke :)

Ja, mistenker det nå jeg også. Får tappet litt blod og se hva som skjer!

Håper bare kroppen har tenkt å virke sånn nogenlunde fram til det!!!

*gir bryllupsTwisted urtete og håper hun blir frisk superkjapt*

Takk, søte lunacia!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Kjedelig å lese at du er så pjusk om dagen.. Håper legen klarer å finne ut av det :Nikke: Får håpe det ikke er noe skummelt. Men som de andre skriver så høres det ut som jern/mineral mangel..

:klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:troest: Kjedelig å lese at du er så pjusk om dagen.. Håper legen klarer å finne ut av det :Nikke: Får håpe det ikke er noe skummelt. Men som de andre skriver så høres det ut som jern/mineral mangel..

Hei MaiL!

Satser på at det ikke er noe skummelt ja, det holder vi oss unna! Kjære driver å skal kjøpe Floradix til meg (smaker guffent). Det har hjulpet når jeg har manglet jern og vært sliten før. Så det retter seg nok!

Næmmen huff da! Har du ikke blitt bedre? :klem:

Håper legen finner ut av det!!

Jeg har vært opp og ned lenge nå, dvs et par uker. Litt bedre igjen i dag, så da er det lov å håpe at det skal holde denne gangen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:overrasket:

I dag fikk dette regimet mitt et kraftig skudd for baugen (er det ikke det det heter?) Skammer meg litt jeg nå!

Det hadde seg sånn at jeg skulle i et møte og måtte ta et tog. Så kom jeg til togstasjonen, og da viste det seg at toget jeg skulle ta var innstilt. Værsågod, vent en halvtime på neste. Og så begynte neste å være forsinket også. Så da ble jeg drivende rundt på måfå. Plutselig fant jeg ut at "oj, tilbud på boller på Rimi". Så da kjøpte jeg boller. Og så gaflet jeg en bolle med sjokoladebiter. Og plutselig når den var fordøyd, så kom jeg på.... "Twisted???? Er ikke du totalavholds på sjokolade???" Jeg hadde rett og slett forglemt meg på hele greia! Jeg kunne til nød forsvare de jeg kjøpte med rosiner (jeg har ikke spist alle disse på en gang altså, det høres jo litt sånn ut...) men sjokoladen skulle jeg jo vært foruten.... Og bare for å tilstå alt med en gang, jeg kjøpte selvfølgelig en pepsi max også... :sjenert:

Så dette anser jeg som noe som skjedde og som må fortrenges etter beste evne... Til mitt forsvar har jeg bare at jeg har gått trappa opp de fem etasjene til kontoret tre ganger i dag.

Men her må det skjerpes litt på bevisstheten tror jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink jente som fortrenger! Hva skulle vi gjort uten den evnen?

:fnise:

Jeg har et perfekt kosthold, bare så du vet det!!

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise:

Godt å høre at det er flere enn meg som har den evnen!! :)

Dessuten må det vel være lov å sprekke litt innimellom hvis vi er perfekte til hverdags??

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg har jo faktisk noe bryllupsrelatert å formidle også!

Mens jeg ventet på buss til et annen møte i dag regnet det grusomt, så jeg gikk innom Indiska. Der fant jeg fine lilla telysholdere til 19,50. Måtte kjøpe en, gleder meg til å komme hjem i kveld og se hvordan den ser ut med lys i!

Er den fin, må vi jo kjøpe noen flere!! :jepp:

Dessuten har vi vært i kontakt med de vi skal få til å lage mat til oss (Cateringfirma). Og vi skal dit 14.10.08 og snakke om meny! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, flink er du!! (til å fortrenge) Ble nesten litt glad for å lese det, for jeg sitter her på jobb og gumler kjeks med både sjokolade og karamell på... nam... men jeg skal spise sushi etterpå da, og det er jo så sunt at jeg nesten føler det går opp i opp...? eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å sprekke innimellom. :jepp: Jeg sitter her med et glass rødvin...

Og sushi er nammenammenam! :jepp::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Det er godt å se dere både har forståelse og gode forklaringer på den lille regimesprekken! :kose: på dere alle sammen!

Fikk testet denne telysholderen i går kveld, må si jeg er litt usikker på den. Den var veldig fin og sånn, det skal sies. men den er litt rund i bunnen, så det er vanskelig å få noe lys til å være rett oppi der. Det balanserer jo på en måte på en fartsdump, og det er ikke telys så flinke til... Hva skjer med å ikke lage bunnen rett innvendig?? :klø:

Skal en tur på Ikea i kveld, kanskje jeg finner noe moro der isteden?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det er lov å sprekke litt innimellom, ellers ville livet vært traurig og trist :Nikke:

Dessuten, vi har enda lang tid til å finne superformen frem til bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Det er lov å sprekke litt innimellom, ellers ville livet vært traurig og trist :Nikke:

Dessuten, vi har enda lang tid til å finne superformen frem til bryllupet :)

Det er sant Ansjoni, vi har faktisk ganske god tidsmargin for fortsatt å være flotte og faste i fisken når den store dagen kommer! :hoppe::trene::nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 40

Torsdag: 68 min gåtur i raskt tempo opp- og nedover Ekebergåsen :jepp:

(kroppen min er glad i meg nå!)

Lørdag: 30 min på ergometersykkel (den lengste halvtimen i mitt liv) + mye tøying

Søndag: 43 min i skogen, jogging ca 40 av dem! :overrasket:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...