Gå til innhold

Microsoft Word 2007

Anbefalte innlegg

Gjest anja149e9o
Skrevet

Jeg har en bærbar pc med Vista, og pleier å lage tekstdokumenter i word 2003. Men noen ganger når jeg skal åpne et dokument jeg har laget (eller et dokument jeg får tilsendt fra andre), åpner det seg i word 2007. Jeg blir bedt om å skrive inn produktnøkkelen, som er den 25 tegn lange koden som garanterer ektehet, i mitt tilfelle klistret på undersiden av pc-en. Jeg skriver den inn. Så får jeg bare beskjed om at nøkkelen er feil! Veldig irriterende, da jeg ikke kan redigere tekstdokumentene, og heller ikke merke teksten og kopiere den for å legge den over i word 2003. Hva gjør jeg?? Jeg har dobbelt og trippeltsjekket at jeg skriver rett kode.

Videoannonse
Annonse
Gjest 0107AD
Skrevet

Koden som er klistret under PC'en er mest sannsynlig produktnøkkelen til Vista og ikke MS Office.

Hvilken versjon av MS office har du?

Det er ikke så vanlig at hele fullversjonen av officepakken følger med når du kjøper PC da den koster over 5000 kr. Dersom du har kjøpt denne utenom finner du som regel koden i coveret på programvaren.

Dersom det fulgte med når du kjøpte PC'en ville jeg tatt en titt i spesifikasjonene, er mulig du bare har fått med en trial....?

Gjest Gjest
Skrevet

Installer open office og bruk open office til å lagre filer i .doc format hvis du på død og liv må bruke microsoft sitt format.

Jeg kan ikke si at jeg har mye medlidenhet, alle som ikke bruker fri programvare når det fins + er bedre, fortjener å brenne i helvete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...