Sessi Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Heisann. Lurte på om noen av dere kunne hjulpet meg litt... Meg sluttet på pillen for ca 1 mnd siden. Hadde samleie når eggløsning skulle vært ( 1 uke siden)(gjorde dette sist gang jeg sluttet, og ble gravid med en gang.) Men nå for 3 dager siden begynte jeg å blø litt. Brunlig blod. Men det kommer liksom bare p papiret og ikke i trusa, hvis dere forstår! :-) Siden jeg ble gravid med en gang sist og ikke helt vet, lurte jeg på om dette kan være mensen allerede?? Hadde jeg gått på pille skulle den kommet om 1 uke og 1 dag.
Malama Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Etter p-pilleslutt kan mensen komme etter alt fra to uker til... tja, at det går noen måneder og man går til legen og får piller for å få den. Eggløsning kan dukke opp et par uker etter pilleslutt, eller noen måneder senere. Med andre ord, det kan være mensen din er på vei. Det kan også være at eggløsningen din er nå (noen får sånn småblødning ved eggløsning" Og det kan være en såkalt "festeblødning" som noen opplever en ukes tid før ventet mens når de blir gravid. Rett og slett umulig å vite. Du får vente og se om det kommer en mens, i så fall var det nok den. Gjør det ikke det, så får du ta en test om mensen uteblir når du venter den, og se hva den sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå