Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sommerbrud_*
Skrevet

TuttaV:

Jeg har ikke fått prøvd disse kjolene ennå da di ikke er å finne i noen brudekjole butikker her jeg bor, så må vente til jeg skal reise til nermeste by hvor di har kjolene til Maggie Sottero.

Min kjære og deg er helt enige i at jeg kansje bør gå for Vonda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TuttaV:

Jeg har ikke fått prøvd disse kjolene ennå da di ikke er å finne i noen brudekjole butikker her jeg bor, så må vente til jeg skal reise til nermeste by hvor di har kjolene til Maggie Sottero.

Min kjære og deg er helt enige i at jeg kansje bør gå for Vonda:)

Gi lyd fra deg når du har prøvd begge to da - spennende å høre hvordan de sitter! :jepp:

Lykke til! :)

Gjest Gjest_sommerbrud_*
Skrevet
Gi lyd fra deg når du har prøvd begge to da - spennende å høre hvordan de sitter! :jepp:

Lykke til! :)

Det skal jeg gjøre:) blir spennende å se, gleder meg masse:)

Skrevet

Nå har jo jeg allerede giftet meg jeg, da. Men sniker meg til å svare her likevel. Min drømmekjole som jeg giftet meg i var denne fra Novia d'Art. Den heter Marisol, og er jo dessverre gått ut av sortimentet. Men de har så mange andre vakre kjoler. Se her:

Novia d'Art.

• 1 måned senere...
Skrevet

Her er min drømmekjole

Men kan jo forandre seg når man begynner å prøve kjoler.. Kunne i alle fall tenkt meg noe lignende.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Nei klarte ikkje lage direkteling der , men den første var en Pronovias kjole med navn Hindu og den andre med navn rebeca..noen som kan lage direkte link her :) ?

Skrevet

Jeg har forelsket meg fullstendig i denne kjolen :)

Dersom noen har den i størrelse 40, kjøper jeg den veldig gjerne...

Skrevet

utrolige mange fine kjoler folk ønsker seg :) . Jeg har så utrolig lyst på denne Kjolen.

Skrevet
Drømmekjolen er bestillt og forventet levert om 2 uker. Den skal sys i rødt, ikke i grønt som vist på bildet. Se den bak ved å trykke "back" nederst til høyre

Tihihi, jeg drømmer om samme kjolen med rødt i stedenfor grønt. Fargen må være dyprød.. hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...