timi Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ja, hvordan ser din drømmebrudekjole ut? Min er fra Disney, tihi :D Vedlegget er slettet ihht våre regler. Lag gjerne en link til bildet. Camilla (mod) Endret 6. juli 2008 av Camilla
Honey Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Mori Lee Modell 4179. Noe i denne gata kunne jeg tenke meg. Ellers så har jeg prøvd både Juliet fra Benjamin Roberts og Olympia fra Maggie Sottero, og vet disse sitter fint. Men har lyst på en litt nyere stil egentlig.
Lyra Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Skal ikke gifte meg, men har en drømmekjole allikevel, det heter jo drømme :gjeiper: Byttet faktisk drømekjole da jeg så den gamle på en virkelig person istedenfor en model.... Nye drømmekjolen min er denne. Er ikke giftesyk i det hele tatt jeg nei
Gjest Villrosa Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 (endret) . Endret 1. november 2015 av Villrosa
Chimamanda Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Denne tror jeg: http://i28.tinypic.com/29ztnv6.jpg Jeg har egentlig mange favoritter jeg.. Endret 5. juli 2008 av Chimamanda
Gir Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Skal ikke gifte meg, men har en drømmekjole allikevel, det heter jo drømme :gjeiper: Byttet faktisk drømekjole da jeg så den gamle på en virkelig person istedenfor en model.... Nye drømmekjolen min er denne. Er ikke giftesyk i det hele tatt jeg nei Ååååå, den var klempefin! Akkurat som jeg ser for meg drømmekjolen. Ikke stroppeløs, ikke så alt for svær, og litt spesiell uten at det er for mye dill dall på den. Dessuten i chiffon :rødme: Den legges i lista over mine favoritter!
estrella Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Drømmekjolen er bestillt og forventet levert om 2 uker. Den skal sys i rødt, ikke i grønt som vist på bildet. Se den bak ved å trykke "back" nederst til høyre Den var absolutt nydelig og jeg kan bare forestille meg det grønne som rødt!
Gir Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Den var absolutt nydelig og jeg kan bare forestille meg det grønne som rødt! Kommenterer den her også jeg Den var veldig vakker
Concertina Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Den var absolutt nydelig og jeg kan bare forestille meg det grønne som rødt! ...hvis du trykker på et av de røde feltene som viser fargene så ser du den i rødt Min drømmekjole er uten tvil denne fra Stephanie Allin Couture. :rødme:
Solstrålejenta Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Og min drømmekjole er selvfølgelig min Royal Romance fra Maggie Sottero som henger hjemme i skapet og venter på å bli brukt Endret 6. juli 2008 av Solstrålejenta
Gjest Villrosa Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 (endret) . Endret 1. november 2015 av Villrosa
Licota Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg fant drømmekjolen min på facebook,faktisk. Aner ikke hva modellen heter eller hvilken butikk den er prøvd i. Hvis noen har en anelse om merke/type, si gjerne ifra! Bildet er slettet ihht reglene. Camilla (mod) Endret 6. juli 2008 av Camilla
timi Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2008 ...hvis du trykker på et av de røde feltene som viser fargene så ser du den i rødt Min drømmekjole er uten tvil denne fra Stephanie Allin Couture. :rødme: Den var nydelig!
Gjest Villrosa Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 (endret) . Endret 1. november 2015 av Villrosa
Serenity88 Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 ...hvis du trykker på et av de røde feltene som viser fargene så ser du den i rødt Min drømmekjole er uten tvil denne fra Stephanie Allin Couture. :rødme: Nå ble jeg egentlig litt giftesyk jeg.... :rødme: Det var så nær drømmekjolen som tenkes kan! Krise! Alle kjolene til Stephanie Allin var jo fantastiske! Elsker den litt slanke figuren med litt gammeldagse blonder
Concertina Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Nå ble jeg egentlig litt giftesyk jeg.... :rødme: Det var så nær drømmekjolen som tenkes kan! Krise! Alle kjolene til Stephanie Allin var jo fantastiske! Elsker den litt slanke figuren med litt gammeldagse blonder De er fantastiske! Men dyre, koster fra £2000 (den jeg liker koster visst endel mer), så jeg kommer nok til å ta kontakt med designer for å få sydd noe i samme stilen (ikke en ren kopi, er etpar ting jeg gjerne vil gjøre anerledes) rett og slett.
LilleEkorn Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fant drømmekjolen min på facebook,faktisk. Aner ikke hva modellen heter eller hvilken butikk den er prøvd i. Hvis noen har en anelse om merke/type, si gjerne ifra! Aner ikke hvilket merke det er, men bildet er fra butikken DIIN i Kirkeveien i Oslo. Du kan jo sjekke om du finner den på hjemmesiden deres? www.diin.no Kjolen var kjempefin!!
Gjest Vivienne Skrevet 7. juli 2008 #19 Skrevet 7. juli 2008 Min kjole Dette er drømmekjolen min, og den jeg skal gå opp midtgangen med.
Gjest Gjest_Magica_* Skrevet 7. juli 2008 #20 Skrevet 7. juli 2008 Denne fra Eurobride endte jeg opp med: Foran og bak. Det som er rødt på denne kjolen er i duse gull- og champagnetoner på min kjole. Hadde egentlig sett for meg noe helt annet, noe med mindre volum og litt gammeldagse blonder, men forelsket meg helt i denne. :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå