Gjest Elise3 Skrevet 24. mai 2003 #1 Skrevet 24. mai 2003 Jeg har egen termin i morgen,søndag, ultralydtermin tirsdag 27., men jeg holder på å gå på helveggene. Er så lei at jeg tror jeg sprekker snart :cry: Alle maser å spør om jeg ikke snart skal til sykehuset, blir gal av all gnåling... Har prøvd det meste; gå i trapper, hoppe, gjøre husarbeid, sex, men INGENTING hjelper! Dette er barn nr 3, og trodde jeg skulle klare den siste tiden uten problem, men der tok jeg feil!!! Blir frustrert, å får ikke til noe. har masse kynnere, og det er det værste, for det er jo bare fjottrier. Er det noen som har det sånn som meg? Eller er det jeg som er helt på bærtur? Elise 39+6
Trebarnsmor Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 Nei fytt i grisen Jeg gikk 9 dager over med nr2 og hadde det akkurat som du. Jeg var sur og gretten DRITTLEI. Det var 30 varmegrader ute og jeg klarte ikke å kose meg. Man har verkende rygg,kynnere som man analyserer døgnet rundt,hovne bein,halsbrann og en baby inni seg som strekker seg mest mulig slik at man får vondt mellom beina og gudene vet ikke hvor. Jeg var så lei at jeg holdt på å dunke hodet mitt i veggen. Stor og ukomfortabel.Kan bare ligge i en viss stilling om natten.Magen er i veien.Til slutt trodde jeg at ungen aldri kom. Satt inne med en kaldlufts vifte på gulvet.Holdt på å svette meg ihjel. Og nå skal jeg gå i gjennom hele sommeren en gang til.Venter i midten av august.Gjett om jeg gleder meg???
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #3 Skrevet 25. mai 2003 Og jeg gikk seksten dager over og fødte 15.august 1997 - i tropesommervarme!!! Trodde jeg skulle daue, men det er faktisk alltid en ende på svangerskap...... heldigvis. For alt vi vet kan det hende du ligger og føder akkurat nå....?? Er misunnelig jeg.......
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #4 Skrevet 25. mai 2003 det går jo an og sette seg i varmt bad etter sex kanskje. tenkte på dette med at kynnere kan gå over til rier.
Gjest Ëlise3 Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 Takk for oppmuntrende svar fra dere I dag gikk faktisk slimproppen også, noe jeg aldri har sett noe til i tidligere svangerskap, så det tyder jo på at noe snart er på gang Og så har jeg disse fjott-riene som jeg kaller dem.. De et jo SÅ irriterende! Men men, det må vel snart bli min tur... Ønsker dere alle som er gravide, eller planlegger å bli det, lykke til, og ønsker alle her en riktig god sommer
anka Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 Jeg er også drita lei! Men, men det er bare å holde ut det, den kommer når den er ferdig. Håper bare jeg ikke går så mye over tia!!!!!!!!!!!
Mistyen Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Elise..... Ikke for å bryte deg helt ned asså, men min slimropp gikk første påskedag og jeg går her enda........Skjønner at du er lei, for det er jammen jeg også. Men - vet jo at det ikke er et eneste barn som er inni magen som ikke på et eller annet tidspunkt kommer ut ....Og til Seraphine: Det punktet du snkker om mellom tommelfinger og pekefinger er et punkt som gir smertelindring innen akupunktur og soneterapi, det er ikke riefremkallende :blunke:
Mistyen Skrevet 28. mai 2003 #10 Skrevet 28. mai 2003 Seraphine; Jeg er ikke ute etter å krangle med deg om dette asså, det var bare det at jeg satt og leste denne tråden sammen med min mor som er reflexolog og jobber med akupunktur og sonerterapi til daglig, og hun sa at det var smertelindrende men ikke riefremkallende...... Tro meg; jeg hadde trykka der hele dagen om det kunne sette i gang mine rier...... :o
Gjest Elise3 Skrevet 17. juni 2003 #12 Skrevet 17. juni 2003 Nå er jeg på nett igjen... Iver-Elias kom til verden fredag 30.mai kl 1129. Han veide 4010 gram og var 52 cm lang, utrolig vakker... Endelig ble jeg trebans-mamma. Livet er herlig,dere...
lillen Skrevet 17. juni 2003 #13 Skrevet 17. juni 2003 Gratulerer med en liten gutt!! Kos dere fremover...
Silfen Skrevet 17. juni 2003 #14 Skrevet 17. juni 2003 Gratulerer så mye med nytt tilskudd på stammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå