birma Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke sex med xn, så jeg kan ikke uttale meg annet enn at det ikke kunne rable meg inn å ha meg med xn min. En x er en x. Hvem og hva andre folk har seg med får de stå for selv og ta eventuelle konsekvenser.
Sekretæren Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Kommer an på hvordan og hvorfor han ble X....
timi Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Altså, det er et veldig vidt spørsmål du farer med her. Det kommer jo an på så mye... For meg, personlig, ville ikke det vært naturlig.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Kan ikke helt si jeg forstår det. Om du ikke kan leve et liv med personen, hvorfor risikere å få en unge med h'n? Men ikke "verre" med en x enn med andre som ikke er forholdsmatriale heller, men sært er det uansett.
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke sex med xn, så jeg kan ikke uttale meg annet enn at det ikke kunne rable meg inn å ha meg med xn min. En x er en x. Hvem og hva andre folk har seg med får de stå for selv og ta eventuelle konsekvenser. Hehe, mye skjult skinnhellighet her, føltes det godt? Spesielt siden du EGENTLIG ikke rakket ned på personen, men bare fortalte at det ikke kunne falle inn for deg, og at hva slags perversiteter andre gjorde var deres sak (problem, det var vel det du mente;)? Min mening: Ligg med hvem du vil. Hvis jeg hadde en eks, og vi hadde et ok forhold, så hadde jeg bare peisa på. Kanskje det er bedre enn med en man ikke kjenner??
Wildy Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Om man har et greit forhold er det vel ikk enoe problem? Ikke alle forhold avsluttes i smerte og tårer. Om man er venner og har det alright i senga er det vel bedre enn tilfedige partnere?
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har hatt sex med en ex, og det var bare rart. Trodde det skulle være akkurat som før, men det var det slett ikke. Har også vurdert sex med en ungdomskjæreste, som førøvrig var den beste elskeren jeg har hatt, men fant ut at jeg vil la de minnene forbli inntakte. Vil ikke ha sex med han nå, og finne ut at det ikke var slik jeg husker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå