Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om jeansene i fra Seven for all mankind er små eller store i størrelsen? Vipper mellom to størrelser, og er usikker på om jeg skal gå opp er eller ned. Bestiller nemlig fra nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syens de er veldig store i størrelsen. Har et par som er et nr mindre enn jeg bruker til vanlig, og de er egentlig for store de også.

Gjest Lacuna
Skrevet

De med stretch er litt store, så ta den minste. De uten er det som kalles "true to size", altså helt normale, og absolutt ikke store.

Skrevet
De med stretch er litt store, så ta den minste. De uten er det som kalles "true to size", altså helt normale, og absolutt ikke store.

Mine har da ikke stretch. :klø:

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)
Mine har da ikke stretch. :klø:

Det finnes mange forskjellige typer, da. Bare se her, så ser du de ulike modellene. ;)

Endret av Lacuna
Skrevet
Det finnes mange forskjellige typer, da. Bare se her, så ser du de ulike modellene. ;)

Trodde du mente at hvis de ikke er stretch, så er de automatisk normale i størrelsen.

Men det er jo likt med alle jeans da, er jo stort sett ingen modeller som er like i størrelse og passform.

Men uansett, alle de amerikanske jeansene mine er i minst en størrelse mindre enn alle andre, og de er ikke for trange i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...