Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om jeansene i fra Seven for all mankind er små eller store i størrelsen? Vipper mellom to størrelser, og er usikker på om jeg skal gå opp er eller ned. Bestiller nemlig fra nettet.
snooops Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg syens de er veldig store i størrelsen. Har et par som er et nr mindre enn jeg bruker til vanlig, og de er egentlig for store de også.
Gjest Lacuna Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 De med stretch er litt store, så ta den minste. De uten er det som kalles "true to size", altså helt normale, og absolutt ikke store.
snooops Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 De med stretch er litt store, så ta den minste. De uten er det som kalles "true to size", altså helt normale, og absolutt ikke store. Mine har da ikke stretch. :klø:
Gjest Lacuna Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Mine har da ikke stretch. :klø: Det finnes mange forskjellige typer, da. Bare se her, så ser du de ulike modellene. Endret 4. juli 2008 av Lacuna
snooops Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Det finnes mange forskjellige typer, da. Bare se her, så ser du de ulike modellene. Trodde du mente at hvis de ikke er stretch, så er de automatisk normale i størrelsen. Men det er jo likt med alle jeans da, er jo stort sett ingen modeller som er like i størrelse og passform. Men uansett, alle de amerikanske jeansene mine er i minst en størrelse mindre enn alle andre, og de er ikke for trange i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå