@lfa Skrevet 3. juli 2008 #1 Del Skrevet 3. juli 2008 Har planer om å kjøpe et lekestativ som dette, men er ikke spesielt glad i ubehandlet treverk (fargen). Har lyst til å male sandkassa hvit. Det vet jeg blir bra, men kan jeg male et slikt lekestativ også? Eller vil det se helt teit ut... Greier ikke helt å se det for meg... Noen synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 4. juli 2008 #2 Del Skrevet 4. juli 2008 Syns det er lekent å søtere når alt blir malt jeg:) gjerne med hint av barnslige og spreke farger;P Jeg hadde et hjemmesnekra dissestativ når jeg var lita, veldig stort, det var hvitt. Passet fint med hvitt hus ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Del Skrevet 4. juli 2008 Bør vel forhøre deg om det er impregnert før du begynner å male. Vet at man må vente en sesong med å male inpregnerte treplanker, vet ikke om det samme gjelder for et slikt klatrestativ. Vi har arvet et som har stått ute noen år og vi skal male det. Det ser ut som det vi har arvet har vært impregnert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har beiset huskestativ og sandkasse med terrassebeisen. Sånn at det er mer helhet i fargene/ materialene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå