IloveNY Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Er det mulig? Eller er det bare hårsårheten? Det klør og er ubehagelig... Jeg har hatt de i nå i snart 5 dager, og lurer faktisk på å ta de ut igjen fordi jeg klør i hodebunnen og synes det er ubehagelig å ha masse klumper i håret! jeg betalte bare 1700 for hele jobben, så det er ikke sånn krise for meg å fjerne de som det ville vært hvis jeg hadde betalt 7500++ Og tør jeg begi meg ut på å fjerne keratinfestene selv hvis jeg får tak i riktig utstyr? Kjipt å ta de ut med en gang, men jeg bare føler de er i veien... Da vet jeg hvertfall det, neste gang blir det clip-ons
DDuck Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Du er nok ikke allergisk nei, men kløe kan forekomme de første ukene hvis festene er for nært hodebunnen. Sårheten kommer nok av at enkelte hår sitter litt feil i festet slik at det på en måte konstant lugger Dette går seg til etter du har vasket håret 2-3 ganger IKKE ta de ut selv... Da er risikoen der for at man knekker av flere hår siden man ikke ser ordentlig og holder håret i riktig retning når man holder på... Jeg plukket ut mine en gang selv fordi at jeg ikke hadde tålmodighet til å vente til jeg skulle på jobb dagen etter ( ) og satt igjen med nesten ikke noe hår Hilsen frisøren Endret 4. juli 2008 av dinedama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå