Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #1 Del Skrevet 24. mai 2003 Noen som vet om man kan ta "avlegger" av en bringebærbusk og hvordan man gjør dette? Er det bare å sette en grein i vann, og hvor lang tid tar det før den kan plantes? Har lyst på bringebær i hagen, og har lyst til å ta avlegger fra hagen på landstedet. Mye gøyere med busker og stauder som jeg har fått frem selv, enn de ferdigkjøpte på hagesenteret. Og så biligere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #2 Del Skrevet 24. mai 2003 Du kan grave opp ett av de små sideskuddene og plante den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mai 2003 #3 Del Skrevet 24. mai 2003 bringebær er vel nesten det letteste å få til å vokse... litt for lett spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 Tusen takk for svar Gjest og Ivanka. Ivanka: Lett å få til sier du, ikke lettere enn løvetann vel? Der er nemlig jeg helt sjef, har plenen full... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 Bringebærbusker sprer seg kraftig. Bodde i barndomshjemmet til mormoren min før. Der hadde jeg en stor jobb hver vår med å rydde vekk busker utenfor det området jeg ville ha de. Men, så er det så godt å spise og ha i fryseren. Ikke kommer sneglene og tar de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå