lille_lam Skrevet 3. juli 2008 #1 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hei, jeg har et pc bord og en reol som jeg har tenkt å male. Hoveddelene til pc- bprdet består av: sponplate, Trefiberplate, ABS plast, Akrylfarge Og reolen består av bøkfarget folie. Vet dere hvilken maling som er egnet for å male de om? Takk Endret 3. juli 2008 av lille_lam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ISA_* Skrevet 3. juli 2008 #2 Del Skrevet 3. juli 2008 sikkert lurt å spørre i butikken, men da jeg malte mine folierte tak-ess brukte jeg akrylmaling, kanskje du må det? evt pusse og bruke heftgrunn først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 4. juli 2008 #3 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg går med planer om å male en kommode som også er foliert. Da har jeg tenkt å bruke oljemaling! (jeg har det hjemme; man teger det man haver..) Først må det selvfølgelig rengjøres, pusses (for å få heft), males med grunning (for å få bedre heft for maling), og til slutt male to toppstrøk i ønsket farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_lam Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juli 2008 Takk for tilbakemeldingen dere Til Melonas: Bruker du sandpapir når du skal pusse? Er litt redd for at jeg ikke for pusse alt bort.. Og at det vil ta veldig lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 4. juli 2008 #5 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg pusser for å få en litt ruere overflate, ikke nødvendigvis for å få bort alt som er der fra før. Jeg bruker sandpapir og pussemaskin (det er sandpapir på den..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå