Gå til innhold

Takkekort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal lage takkekortene selv. Skal bruke slike man får hos fotograf som man bare putter bildet inn i... noen som vet hvor man får kjøpt det? Må man kjøpe det hos fotografen? Har vært både i bokhandel og hos Elitefoto og sett men ingen har..

Får man i det hele tatt kjøpt slike "single" uten at fotografen må sette inn bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket hobbybutikk?

Skrevet

Fotoknudsen har masse utvalg :-)

Skrevet
Fotoknudsen har masse utvalg :-)

Takk! Da skal jeg sjekke der! :)

Skrevet

Må det være slike der bildet settes inn rent fysisk, eller er poenget bare at dere vil bruke et eget bilde uten at fotografen er involvert? Hvis det er sistnevnte kan jeg i allefall anbefale denne nettbutikken, som vi brukte til våre takkekort.

Skrevet
Må det være slike der bildet settes inn rent fysisk, eller er poenget bare at dere vil bruke et eget bilde uten at fotografen er involvert? Hvis det er sistnevnte kan jeg i allefall anbefale denne nettbutikken, som vi brukte til våre takkekort.

Oj, dette var en fin side! Både for invitasjoner, menyer, takkekort etc. Har du fått noe derfra enda? Var det god kvalitet?

Skrevet
Oj, dette var en fin side! Både for invitasjoner, menyer, takkekort etc. Har du fått noe derfra enda? Var det god kvalitet?

Ja, vi bestilte takkekortene til bryllupet derfra. God kvalitet, synes prisen var bra også (uten at vi sammenlignet med fotograf-takkekort da), og de leverte på noen få dager. :)

Skrevet

Tenkte egentlig å sette inn bildet selv ja, men kan jo sammenligne priser. Er ikke sikkert det blir så mye dyrere å få dem trykt kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...