Gå til innhold

noen gde råd?


Sagittarius

Anbefalte innlegg

hei

jeg har et par sorte pumps jeg er veldig glad i. de er nå blitt veldig slitte i helen, og sålen under helen er nesten slitt bort (dette kan jo forsåvidt en skomaker fikse). men det største problemet er at de luker TIL DE GRADER tåfis. de er opprinnelige lys brune inni, men har fått store mørke flekker etter svette fra føttene mine. jeg lar de aldri stå i gangen fordi det er utrolig sygt og se oppi dem. dersom jeg er på besøk kan jeg ikke ta dem av, både pga at de er veldig stygge inne, og vond lukt jeg BARE IKKE KAN FÅ UT.

jeg finner ikke like noen steder. har forsøkt og kjøpe noen som ligenr, men de er aldri like gode og gå i. ender derfor alltid opp men de gamle på føttene og de nye i skapet.

jeg blir veldig takknemelig dersom noen har gode råd for å fjerne tåfis-lukt og svette-sjoller i skoene.

ver snill og kom med ditt tips for jeg er så fryktelig glad i disse skoene.

Endret av Sagittarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet iallefall at man fjerner lukten ved å legge skoene i fryseren over natten. For å unngå at lukten kommer tilbake kan det lønne seg å ha oppi en ekstra såle samt alltid ha noe på beina når du bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Frysing fjerner ikke lukten fra sånne sko. Jeg har i grunnen ikke funnet noen annen måte enn å kaste dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kaldt nok og man har dem i lenge nok skal man kunne fjerne lukten fra det meste, ikke bare sko.. Bare å prøve seg frem og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...