Gå til innhold

Plexiglass vs fliser over kjøkkenbenk

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi driver og pusser opp kjøkknet vårt og tenker litt på om vi skal ha fliser eller plexiglass over den siden komfyren er på.

hvordan er det med plexiglass. fort fettete og vansklig og holde reint, eller er det å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Supahh
Skrevet

plexiglass?? uff.. aldri hørt om noen som har brukt det.. høres ihvertfall utrolig stygt ut... ville vel gått for flis eller stålplate.

Men aldri i livet plexiglass.. plexiglass blir jo fullt av riper og ser utrolig shabby ut etter kort tid.

Greit som vindu i en lekehytte da.. :P

Gjest Gjest
Skrevet
vi driver og pusser opp kjøkknet vårt og tenker litt på om vi skal ha fliser eller plexiglass over den siden komfyren er på.

hvordan er det med plexiglass. fort fettete og vansklig og holde reint, eller er det å anbefale?

Sikker på at det ikke er herdet glass du tenker på?

Gjest Gjest_Caos_*
Skrevet

Pleksiglass blir jo mer og mer vanlig. Har mange venner som har det, som er veldig fornøyd. Til å begynne med slet de litt med å holde den ren (når de vasket den, ble den liksom ikke ren) Men når de byttet vaskemiddel ble de mye mer fornøyd! (husker ikke hvilken type vaskemiddel, men det er ikke dyrt!)

Jeg synes pleksiglass er KJEMPE kult! Og dersom dere får en glassmester til å male selve glasset, får det en speilrefleks, så om dere maler det f.eks limegrømt, vil det se ut som et limegrønt speil! Det er stilig!

Skrevet

er vel ikke sånn vanlig plexiglass... men "plexiglass" som man kan bruke over benken.. husker ikke helt navnet på det

Skrevet

takk for link :)

Skrevet

Jeg ville ha plexiglass på kjøkkenet vårt, men fikk beskjed om at vi måtte bruke herdet glass, for plexiglass ble fort ripete og stygt. Vi har faktisk sånne panel med "baderomsfliser" på kjøkkenet nå, ser ut som fliser og er myyye billigere.

Skrevet
Herdet glass med motiv var jo stilig

Så og på dette men fant ikke pris.... Fant pris på familiekalenderen/plangleggeren de hadde og da forsto jeg hvorfor det ikke sto priser på resten....

Skrevet

jeg og.... dvs jeg leste innleggene i det forumet.. og fant ut at det fort ble dyrt ja

• 3 år senere...
Gjest Jytte
Skrevet

Vi har herdet glass over kjøkkenbenken - det er renslig og lekkert. Du kan bestille på mål fra glassmester og få malt platene på baksiden i ønsket farge.

AnonymBruker
Skrevet

Har sett at Allkopi har en løsning på denslags, var utstilt i butikken deres her i byen (Trondheim) og det var utrolig stilig! Med et foto bak.

Skrevet

Tråd ryddet for spam

Kosemose, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...