Gjest Grafica Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Joda, min kjære har greid det! Spurte ham igår hvor den nye olabuksa han kjøpte for en måneds tid siden var blitt av... Nei, han hadde satt seg i tyggis med den, så det var en svær gul tyggisklase som satt fast bakpå rumpa. Han hadde bare bretta den sammen og lagt den i hylla og regna med at jeg tok meg av det *himler* Så okey, jeg har en olabukse med en månedsgammal bugg-klyse på. Jeg har ikke våget å prøve å gå løs på den enda. Prøvd å bare dra den av (ææææsj), men den var stuck. Hjelp? Noen som har tips og råd? (dumme mannen <3)
Gjest Grafica Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Vi har bare en bitteliten fryseboks innebygd i kjøleskapet ikke plass til noen olabukse der, da må jeg ta ut all maten som ligger inni der.
thumbalina Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Vi har bare en bitteliten fryseboks innebygd i kjøleskapet ikke plass til noen olabukse der, da må jeg ta ut all maten som ligger inni der. kanskje mulig å bruke sånn frysespray? som de bruker på idrettskader... det kjøler ned... sånn at du kan skrape av tyggisen.... elers blir det bare klin... men du kan jo prøve fryseelementer.. feks... får du den kald nok så kan du skrape av, også bruke tyggisklumpen til å få av resten med, altså dytte den mot restene så klisser det seg sammen, og du får av siste resten.....
Sola^ Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Tanten min som jobber i barnehage har anbefalt å ha smør på tyggis. Det skal visst få den til å smuldre opp eller noko. Ha på zalo etterpå før du hiver den i vaskemaskinen for å ta fettflekken. Visstnok veldig bra når småungene har fått tyggis i håret blant anna. Smør fungerer også når ein har fått hendene full av maling (typisk ved husmaling). Trur matolje også skal fungere. Slepper å gni hendene inn med løsemidler, som ikkje er så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå