Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #1 Skrevet 23. mai 2003 Det er flere her inne som snakker om disse kakene og kurs i kakepynting. Er det noen som kan hjelpe meg med en link hvor jeg kommer i kontakt med en forhandler? hvordan melder jeg meg på kurs. Er den noen av dere som har vært på disse kakepyntingskursene, og hvilke erfaringer har dere med dem? Håper på hjelp, da jeg ikke er noe spesielt glad i de "tørre" marsipan eller bløtkakene til bakeriene i mitt ditrikt.
Juni-brud Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 Her har du en link til Cacas. http://www.cacas.no Har ikke vært på cacas kurs, men hatt partyer. Kjøpt meg en del utstyr som gjør kakebakingen utrolig enkel! Lykke til!
Imax Skrevet 25. mai 2003 #3 Skrevet 25. mai 2003 Har gått på kurs, og er nå en SUPER mester i å lage roser osv. Får masse skryt om kakene mine (og pynten). Men jeg synes det er ganske kostbart (var det 650 eller 750) for en kveld, og så ender man opp med tilsvarende i utstyr. Men det er gøy å kunne.
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #4 Skrevet 25. mai 2003 Har gått på alle Cacas kursene som er tilgjengelige og anbefaler dem med glede!! Det er kjempegøy, og myyye lettere enn man skulle tro! Man kan imponere gamle tanter i hopetall, en ok tilfredsstillelse spør du meg....
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 Takk for svarene. Er det noen som vet hvor disse kursene blir holdt? Jeg sunes dette høres spennende ut.
Tyren Skrevet 25. mai 2003 #6 Skrevet 25. mai 2003 I linken som Juni-brud la ut stod det: Kursene blir holdt i våre lokaler i Ryensvingen 2E, på Manglerud.
hegehi Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 Mulig man også kan ta kontakt med forhandlere i resten av landet og få noen tips av dem/minikurs? De har jo tatt alle kursene... Da jeg var på kurs var vi bare 34- som ikke var forhandlere av en gruppe på ca 15-20 personer. Har hatt stor glede av det, selv om det var litt dyrt.... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå