Gå til innhold

Tråden for klaging og irritasjon!

Anbefalte innlegg

Gjest gladlaks
Skrevet

Nå er jeg ganske sinna altså! :)

Vannet har vært avstengt siden halv ni i morges og skulle ha kommet tilbake klokka tre. Men har den det? Nei, selvfølgelig ikke. Så nå sitter jeg og svetter i varmen og venter på vannet. Er tørst, må på do (men det hæler jeg ikke for den stinker sånn), og føler meg skikkelig skitten, noe jeg også er. Jeg har selvfølgelig brukt hele den solfulle dagen på å sitte inne og vinte på vannet.. "ja, det kommer jo sikkert snart, så får jeg dusja..." Kjøkkenet fult av skitten oppvask, og fikk bare så vidt laget middag.

Ja, også skal jeg være i bursdag langt i fra der jeg bor om...ja nå faktisk. Gave og øl skulle jeg ha kjøpt på veien. Arghh!

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å roe ned sinnet mitt? Og hva skal jeg si til venninnen min som jeg ikke har sett på år og dag? Jeg kommer jo aldri til å rekke og komme dit før jeg må dra igjen...

Videoannonse
Annonse
Gjest gladlaks
Skrevet

Halleluja! Vannet har kommet!! hehe... Dette hjalp jo faktisk. To timer forsinket til bursdag er jo tross alt bedre enn å ikke komme i det hele tatt.. :)

Dere er velkommen til å slippe ut alle deres frustrasjoner, så får vi håpe det hjelper dere også!

Ha en fantastisk kveld! Nå skal jeg hoppe i dusjen... :)

Gjest marihan
Skrevet

Godt du har fått vannet tilbake:)

Men det finnes en slik tråd fra før.. her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...