Gå til innhold

Sol og onani

Anne-Marit

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Etter 14 dager med godt, varmt vær her i Bergen, er lysten blitt helt sinnsyk! Har vært fast bruker av solarium i hele vinter, men nå er det nesten så jeg ikke tør lenger. Siden oktober har jeg tatt sol 2-3 ganger i uken, og kun 1 gang har jeg blitt så opphisset at jeg var nødt til å onanere i solen. Nå derimot, blir jeg gal bare jeg nærmer meg solsenteret. Må bare gjøre det minst en gang mens jeg ligger å tar sol. Det er bare det at jeg tror ikke veggene er så fryktelig tykke, og er litt redd for at folk skal høre meg. Men, men. Deilig er det i alle fall!!! Er det andre som har det som meg?

Kos fra meg.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Anne-Marit den 2002-04-10 14:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kos deg i solariumet du... det har hendt at jeg har onanert der og.. icon_wink.gif Vet ikke hva det er, men varmen, det at man er nesten naken, og at man liksom bare blir liggende å tenke, gjør at jeg også blir kåt når jeg soler meg.

Viften bråker såpass mye at jeg tror ingen hører at man puster litt tungt icon_wink.gif, men stønne høyt bør man vel helst ikke gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at det er andre enn jeg som reagerer slik! Har det i alle fall godt der jeg ligger. Prøver å ikke stønne så høyt, men det er ikke alltid så lett å la være.

Fikk et rart blikk fra en gutt når jeg kom ut av solrommet etter en slik orgasme. Men, men. Hva gjør vel det.

Kos fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det skikkelig spennende å onanere i solariumet!

Lager minst mulig lyd, og det gir meg et kick... Tror jeg skal ta meg en soltime i dag, ja... hehe!

Tror det er ganske mange som koser seg litt i solariumet! Hadde vært kult å tatt med kjæresten en gang! Bare for å se hvordan det funker.....

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har også gjort det flere ganger i solarium. Så til Amanda. Vet ikke hvor mye du "søler" når du onanerer, men når jeg gjør det ligger jeg jo ikke akkurat å bader i safter etterpå. Dessuten er det vel normalt å vaske solen både førog etter en soltime eller?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bader i safter"? icon_lol.gif

Ja, det er veldig normalt å vaske før og etter seg. Fortsett for guds skyld med det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det klikket helt for meg. I går gikk jeg så langt at jeg hadde med meg min "Samurai". Oi for et kick!!!! Hadde det vært folk i gangen når jeg kom ut, så hadde jeg vel måtte trekke jakken over hodet.

Koz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy!!!

Eg puster og peser og vender og snur meg i sol-sengen, fordi det er så j**** varmt... Lurer nå på hva andre måtte tro eg driver med... icon_eek.gif

Tihi.. Kos dere derute

icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah!

Har hatt sex i solarium, jeg så icon_smile.gif

Ikke i senga, men langs veggen faktisk. Når vi greide dette uten å bli avslørt, så må det vel gå an å få en bitteliten orgasme uten at verden stopper opp, vel icon_wink.gif

Hilsen Maiken som var så musestille som hun bare kunne icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne- Marit: Du er rå!!!! icon_biggrin.gif

Blir utrolig kåt av sola jeg oxo. Husker at når jeg solte meg på terassen (Uten klær)

Så måtte jeg bare inn i senga og ta med samaruen min.

Kunne ikke drive på på terassen heller med maskineri, da det var en blokk med andre beboere der som koste seg på en helt annen måte en d jeg gjorde..... icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjør hva dere vil, men jeg har hørt så mange historier om folk som sitter å ser på folk i kikkehull i solstudioer at jeg tør ikke selv!

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Denne diskusjonen har overbevist meg om at jeg ikke skal sette mine ben i ett solarium. Har jeg ikke gjort det før skal jeg ikke begynne nå.

Jeg tror nok at enkelte her synes det er gøy og leke Sex and the City-Samantha men noen ganger tar det litt av. Og hvordan bruker man egentlig en dildo i ett solarium, hvor du knapt kan røre deg?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å bruke dildo i solarium er ikke noe problem.Det er ikke så trangt inni alle, det vet jeg for jeg har prøvd! Fortsett å nyte soltimene, det gjør jeg. Litt pirrende å ligge nesten på et offentlig sted å onanere, Gir meg et ekstra lite kick.

Hilsen solhungrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette var en diskusjon som inspirerte. Leste den på fredag, og ble liggende å tenke på den når jeg tok sol på søndag. Dermed var det gjort. Litt fantasi i tillegg og jeg var i full gang. Det var deilig. Godt og varmt, og en god orgasme. Det var første gang i et solarium, med ikke den siste.

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...