Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nettet. Han har vært superivrig... Jeg er nyskjerrig..

To be continued!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlig.....jeg er i samme situasjon:)

Fortell hvordan det går da...

Skrevet
Herlig.....jeg er i samme situasjon:)

Fortell hvordan det går da...

Will do.. Off now..

Skrevet

Hvor gammel er du pokahonta, atten?

Skrevet
Hvor gammel er du pokahonta, atten?

Nei waco. da ville jeg gått på date med en som var ti.. Det gjør jeg jo ikke!

Har røpet alderen min flere ganger på tråder her, så du vet hvor gammel jeg er. Fasinerende at du ønsker å komme med spydigheter når jeg deler noe hyggelig..

Og ja. Daten var fin. Nesten litt magisk!

Gjest mann27
Skrevet

Kjør på! Alder er ingen hindring! :) Samboer er 10 år eldre enn meg, så her kan du dra den enda lenger ;)

Skrevet
Kjør på! Alder er ingen hindring! :) Samboer er 10 år eldre enn meg, så her kan du dra den enda lenger ;)

Takk snille :)

Skrevet
Takk snille :)

Nå tenker du helt riktig Poka.

Som diskutert før på KG, har jeg vært en sterk tilhenger av at man ser litt lenger enn sin egen nesetupp, og ikke avkriver en person fordi han ikke passer inn i kriteriene dine med engang. Man må være litt åpen og gi ting en sjanse. Lykke til Poka, og håper du finner kjærligheten en dag :-) Men nettet må jeg si jeg er rimelig skeptisk til(sier jeg som ber folk være mer åpne) Uansett Good løck, on your fist date dont

Skrevet
Nå tenker du helt riktig Poka.

Som diskutert før på KG, har jeg vært en sterk tilhenger av at man ser litt lenger enn sin egen nesetupp, og ikke avkriver en person fordi han ikke passer inn i kriteriene dine med engang. Man må være litt åpen og gi ting en sjanse. Lykke til Poka, og håper du finner kjærligheten en dag :-) Men nettet må jeg si jeg er rimelig skeptisk til(sier jeg som ber folk være mer åpne) Uansett Good løck, on your fist date dont

Takk til deg og. Jeg blir så oppmuntret. Nesten litt kjedelig å få så kloke ord fra en som ikke er innlogget (har jeg blitt helg KG kulturert det siste halvår??)

Er superskeptisk til nettet selv. Han her traff jeg når jeg var innlogget i min mest despo tid etter bruddet. Var sjeldent at jeg ga ut nummeret mitt, men gjorde det likevel.. Men ringte aldri han, og svarte han relativt kort tilbake på hans meldinger..

Han fikk ikke ro i kroppen før han møtte meg, og da syntes jeg han måtte få en sjangse.. Han passer absolutt ikke inn i kriteriene, men han fikk det til å krible likevel. Var veldig søt når han smilte!!

Skeptisk til nettet skal man være.. Men jeg har funnet bedre blod der enn på byen.. Så jeg er ikke så veldig skeptisk heller. Dessuten synes jeg det er viktig å være åpen på at det var der jeg traff han.. Ingenting å skjemmes for!!

Gjest MeakaFix
Skrevet
Takk til deg og. Jeg blir så oppmuntret. Nesten litt kjedelig å få så kloke ord fra en som ikke er innlogget (har jeg blitt helg KG kulturert det siste halvår??)

Er superskeptisk til nettet selv. Han her traff jeg når jeg var innlogget i min mest despo tid etter bruddet. Var sjeldent at jeg ga ut nummeret mitt, men gjorde det likevel.. Men ringte aldri han, og svarte han relativt kort tilbake på hans meldinger..

Han fikk ikke ro i kroppen før han møtte meg, og da syntes jeg han måtte få en sjangse.. Han passer absolutt ikke inn i kriteriene, men han fikk det til å krible likevel. Var veldig søt når han smilte!!

Skeptisk til nettet skal man være.. Men jeg har funnet bedre blod der enn på byen.. Så jeg er ikke så veldig skeptisk heller. Dessuten synes jeg det er viktig å være åpen på at det var der jeg traff han.. Ingenting å skjemmes for!!

Du ser meg nok snart pålogga her på KG, for jeg har vært mye aktiv den siste tida og har nok gitt både deg og mange andre både gode og mindre gode råd samt at jeg prøver alltid å være høflig mot folk som virker ålreite.

Men jeg er ganske nettskeptisk, har lyst til å lage en profil, men da veit jo folk hvem jeg er, og da kan jeg vel ikke gi flere råd, ettersom jeg da sikkert blir sett på som en homo eller no. hehe. Skal nok få rævva i gir snart.

Jeg er ellers helt enig at det ikke er noe å skjemmes over å date på nett, men av en eller annen grunn blir det til at jeg logger av og dropper sjekkinga. Har jo sjekka litt og chatta litt, men aldri giddet å møte noen av dem i RL. At du er åpen på det viser bare at du er en bra dame, og det er akkurat derfor så mange vil deg godt og noen få kommer med spydigheter:) Lykke til med sjekkinga da :-)

Og en riktig God Helg til alle. Skål ;-)

Skrevet
At du er åpen på det viser bare at du er en bra dame

Takk :) Poka er bra dame, med god selvtillit!

Nettsjekkinga foregår ikke på KG.. SÅ her kan du være helt anonym, selv om man er logget på.. Ingen som vet hvem Pokahonta er i RL her inne..

Heldigvis..

Selv om det ikke hadde vært krise. Jeg ser for meg at jeg plutselig treffer en på en bar i Oslo (jada, bor i oslo) og forteller litt om meg selv.. og det går opp et lys i den andre enden som skjønner at det er selveste Poka in RL..

Men da skal jeg bare le høyt. For man trenger jo ikke skjemmes av det man deler her inne. VI er jo bare mennesker av kjøtt, blod og en hel haug med følelser hele gjengen..

Synes ikke det er krise om jeg treffer noen kjente på nettet heller. 90 prosent av mine single venner har profil på en eller annen nettside..

Ha en riktig god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...