Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 gullgutten vår begynner i barnehagen til august. han har mottatt kontantstøtte siden han var ett, men nå skal han altså begynne i barnehage men jeg lurer på det med kontantstøtte. mottar jeg fortsatt kontantstøtte 29 juli? eller blir det den siste kontantstøtten den som vi mottok forrige uke(27 juni)? på forhånd takk til alle som svarer
Chiquita Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Siste kontantstøtteutbetaling er den måneden barnet begynner i barnehagen. Så dersom barnet begynner i august, så får dere også kontantstøtte for august. Dersom barnet begynner i juli, så er siste utbetaling i juli
Helen Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Da minsten min begynte i barnehage i midten av august fikk jeg full kontantstøtte ut august.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Siste utbetaling er mnd.etter at barnet begynner i barnehagen. Datteren vår begynte i barnehage første Mars i år,og fyllte 3 år i Mai. Siste utbetaling var da i April.
Chiquita Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Her mener jeg at Gjest_Trine tar feil. Om du har fått utbetalt KS i april, så må det ha skjedd en feil. Inne på www.nav.no står det godt forklart om dette her F.eks: Spørsmål og svar om kontantstøtte Barnet begynner i barnehage på heltid 1. august. Når opphører kontantstøtten? Svar: Kontantstøtten opphører måneden etter at barnet begynner i barnehagen - dvs. fra september i dette tilfellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå