Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I "mitt nye liv" unner jeg meg "ikke spiselige ting". Turen har nå kommet til å unne seg en treningsbag jeg ikke trenger å være flau over å bære rundt på (før jeg vel vært sånn passe flau over å dra på en treningsbag i det hele tatt, så at den er en lurvete gammen gymbag fra skolen var liksom ikke så farlig).

Har begynt å unne meg nytt treningstøy, så nå ser jeg ok ut på trening.. Turen har nå kommet til å se bra ut på veg til og fra trening også. :)

Må ha en som er stor nok til sko, treningtøy, vannflaske, håndkle og div såpe/shampoo/hårbørste. Vil ha "skulderreim" for bæringens del.

Vil ha en som ser fin og feminin ut, ikke en stor svart bag med store logoer på.

Noen av dere som har et godt tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

*abonnerer*

Jeg har drasset rundt på Jansportsekken min i årevis og trenger definitivt noe nytt, jeg også.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg blir også med på jakten.

Bruker nå en grå bag jeg fikk i vervepermie fra bokklubben.

Synes jeg fortjener noe lekkert så mye som jeg drar rundt på denne baggen nå ;)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

God idé!

Skal kjøpe i østeuropa i sommer, i tilfelle det er billigere der...og man får tak i noe fint. Ellers er vel ikke det så vanskelig å finne? Vet ikke hva slags smak du har, men Puma har fine retro-aktige treningsbagger som ser sporty og feminine ut.

I det hele tatt gir flott treningsutstyr definitivt en feelgood-følelse som man skal unne seg når man er flink og trener! Skal aldeles ikke undervurderes! Jeg har vært medlem på elixia i 4 mnd nå og sett ut som en dass - gammel fæl joggebukse, pensjonerte t-skjorter, treningstopp som gir meg kjerringhengepupper og sko arvet fra søster - greit nok, da er jeg innkjørt. Nå hadde jeg tenkt jeg skulle slå til med ny sportsbh, nytt fresht tøy fra topp til tå, nye kule sko og scullcandy headphones til mp3-spilleren....men bag hadde jeg glemt, gitt! Takk for tipset!

Gjest Gjest
Skrevet
Puma har fine retro-aktige treningsbagger som ser sporty og feminine ut.

Link til nettbutikk?

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Link til nettbutikk?

Nja, det var litt verre. Har mest sett det i butikker og at "andre har hatt" og sånt. Så at de solgte en Puma-bag på Ellos, og en annen på La Redoute, førstnevnte var svart...sistnevnte ganske fin, men kanskje litt liten.

Gjest Gjest
Skrevet
Så at de solgte en Puma-bag på Ellos, og en annen på La Redoute, førstnevnte var svart...sistnevnte ganske fin, men kanskje litt liten.

Har sett på begge disse nettbutikkene uten å finne noe som fristet nevneverdig.

Vil ha en romslig og fin bag. Sort bag med stor puma-logo er styggere enn den jeg har.. :ler:

Men jeg takker selvfølgelig for alle tips. :)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Det jeg fant av Puma på nettet var ikke så fint, nei.

Gå på Los Lobos på Grünerløkka i Oslo, der har de mye artig. De har nettbutikk og, uten at jeg så noen treningsbag, men går an å ta kontakt med dem og få dem til å opplyse om dette, kanskje.

Ladysport ligger også i Oslo, der har de mye snacks, men så ikke noen nettbutikk der heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Virkelig ingen som har funnet en fin treningsbag i en nettbutikk..??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg likte Friis bagen, dvs. den til 799,- de har her, men det er jo min smak. Kan være greit å beskrive nærmere akkurat hva en er ute etter. Farge, form og størrelse mv.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Jeg så også etter en fin og romslig treningsbag, og redningen ble laredoute.no. De har mange kjempefine som gjør treningen litt ekstra gøy! =) Spesielt kan jeg anbefale å se på Nike sine som laredoute også forhandler. =)

Skrevet

Eg har ein som eg (eller strengt tatt sambuaren min) fekk på Sats ved innmelding. Den er passe stor, men svart og har sats-logoen...

Ellers brukar eg mest ein weekendbag frå Accessorize som eg syns har passe størrelse. Fant ein liknande på heimesida, den er slik. Feminin og fint mønster!

Skrevet

Jeg har funnet meg en fin ny bag som jeg skal kjøpe i mårra på G-sport. Tror det var Nike eller Puma, kunne velge i flere farger og hadde ingen digre logoer heller. Gleder meg til å få ny:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...