MarianneE Skrevet 23. mai 2003 #1 Skrevet 23. mai 2003 Da var nok en Cæsar sesong over, og vi spørr oss alle sammen: *Vil Gjerterud åpne et Kongo-hotell? *Vil Julie få solgt et eneste bilde? *Vil Harry gå lei seigmenner? *Kommer Sue-ÆÆÆstriddd og Jens August til og gjøre noe mer enn sengekos? *Vil vi få se Fru Anker Hansen (Astrid selfers!) dritings en gang til? *Vil Blom si tre setninger sammenhengende denne gangen? Følg med, følg med!!!!!!
Arwen Skrevet 23. mai 2003 #2 Skrevet 23. mai 2003 spenningen stiger, jeg lurer også på om Albert virklig ikke har voldtatt noen av disse jentene.. han ser jo meget uskyldig ut stakkar
Gjest Poirot Skrevet 23. mai 2003 #3 Skrevet 23. mai 2003 Så ikke episoden jeg. Noen dramatiske sluttscener som gjør at man måååå se det til høsten?
MarianneE Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2003 Så ikke episoden jeg. Noen dramatiske sluttscener som gjør at man måååå se det til høsten? Næææ...men Koffi kom, da! Med hele fammilien sin! Der var det en mor, en fetter, to brødre og to eller tre søstre!!! (var det riktig, eller var de flere eller færre?)
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #6 Skrevet 23. mai 2003 H*E*R*L*I*G!!!! Skal bli flott å slippe unna det - ædda bædda MarianneE! Tar igjen fordi du hata BB... *snufs*
Barbie Skrevet 23. mai 2003 #7 Skrevet 23. mai 2003 uff,så leit! Har aldri sett en eneste episode jeg..................... :o Har jeg gått glipp av noe??? Barbie
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2003 H*E*R*L*I*G!!!! Skal bli flott å slippe unna det - ædda bædda MarianneE! Tar igjen fordi du hata BB... *snufs* *rekker tunge og sier at Diva er bare SÅÅÅÅÅ teit, asså!*
Gjest Diva Skrevet 24. mai 2003 #9 Skrevet 24. mai 2003 Hotel Cæsar = Så æddabædda Haha, er ikke så teit som du er sååååååå - rekker tunge tilbake
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #10 Skrevet 24. mai 2003 :cry: Jeg trodde det var ferdig for all tid jeg. :cry: Makan til søppel. :evil: Ser fullt oppegående brukere som følger med. :o Skjønner ikke no jeg.
Gjest Tristessa Skrevet 24. mai 2003 #11 Skrevet 24. mai 2003 Gjest: Jeg har toppkarakterer, går på teater, museum og er engasjert og aktiv. Leser romaner i milevis, men ser også Hotell Caesar. Jeg vet ikke om dette gjelder de øvrige som ser på denne serien, men jeg vil ha meg frabedt å bli kalt en lite oppegående person. Sic transit gloria mundi!
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2003 Stiller med vedsiden av Tristessa sitt innlegg, og legger til et høyt og rungende: SÅ DET SÅ!!!!!!! :fy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå