Gå til innhold

nettbutikk vs nettbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vet at mange har skrevet om dette før, og jeg har leita gjennom haugevis av tråder og lest.. Men føler ikke jeg fikk svar nok. :sukk:

Jeg har veldig lyst på en kjole som både drommekjoler.com og dittbryllup.nu selger (skreddersydd begge to) eneste er at prisen er forskjellig.

drommekjoler.com skal ha 4350,- mens dittbryllup.nu skal ha 5490,-

Har hatt litt korrespondanse med dittbryllup.nu pr mail og fått litt flere bilder av kjolen (bildene er av en annen kunde) Så føler meg trygg der.. Men så slites jeg litt av prisforskjellen, er Torunns drømmekjoler flinke? og kjenner noen til dittbryllup.nu fra før ?

Kjenner jeg får litt vondt i magen av det her, vil jo ha en fin kjole...

Håper på gode svar fra dere andre ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Villrosa
Skrevet (endret)

.

Endret av Villrosa
Skrevet
Jeg har bestilt fra Torunns drømmekjoler, men har ikke fått kjolen enda. Ca 2 uker igjen!! *Kjempespent*

Erfaringen min til nå er bare positiv. Hun svarer kjempefort på mailer, er hyggelig og hjelper til med alle mine dumme spørsmål.

Skal gi beskjed når jeg får kjolen!

Ok, det er bra hun er service bevisst, også på mail.. Jeg har hørt mye positivt om henne :) Er enda et års tid til bryllupet, så vet ikke helt om jeg tørr bestille ennå...

Men siden prisen er så god så vet jeg ikke om jeg tør vente heller ;)

Skrevet

Alle disse kjolene bestilles av nettbutikkene på ebay. Det er mye billigere å bestille direkte fra produsenten på ebay enn å kjøpe via disse norske butikkene. Bare et lite tips, siden du har et år på deg. Jeg skal bestille min derfra i hvert fall, og er det helt krise og kjolen ikke er som jeg ønsker, har jeg tapt under 1000kr på det.

Skrevet
Alle disse kjolene bestilles av nettbutikkene på ebay. Det er mye billigere å bestille direkte fra produsenten på ebay enn å kjøpe via disse norske butikkene. Bare et lite tips, siden du har et år på deg. Jeg skal bestille min derfra i hvert fall, og er det helt krise og kjolen ikke er som jeg ønsker, har jeg tapt under 1000kr på det.

Åssen vet du at disse bestiller via e-bay? Jeg trodde Torunn hadde direkte kontakt med leverandør/skredder i et eller annet asiatisk land jeg? Har hørt mye negativt om e-bay og man slipper jo biten med korrespodanse på engelsk og forsendelse er inkl. Virker som "alle" er fornøyd med drommekjoler.com, men ikke så mange med e-bay-brudekjolene. Har forøvrig hørt om bridalonlinestore også, men vet ikke åssen servicen er her.

Skrevet

Jeg har hatt mine timer på ebay også, men er skeptisk igrunn... Og dessuten har ingen av de butikkene jeg har sett på ebay akkurat den kjolen jeg vil ha:)

Blir nok til at jeg bestiller fra en av de norske butikkene, selvom det er litt mer å betale, men da slipper jeg som Honey skrev korrespondanse på engelsk, toll osv...

Skrevet
Åssen vet du at disse bestiller via e-bay? Jeg trodde Torunn hadde direkte kontakt med leverandør/skredder i et eller annet asiatisk land jeg? Har hørt mye negativt om e-bay og man slipper jo biten med korrespodanse på engelsk og forsendelse er inkl. Virker som "alle" er fornøyd med drommekjoler.com, men ikke så mange med e-bay-brudekjolene. Har forøvrig hørt om bridalonlinestore også, men vet ikke åssen servicen er her.

Jeg kjenner igjen måle- og fargekartet og kjolene på drommekjoler.com fra flere av butikkene jeg har sett på e-bay, har ikke noe mer bevis enn dette. Jeg skal bestille min fra ebay i hvert fall, og er den ikke som jeg ønsker så har jeg ikke tapt så mye penger at det utgjør noen stor forskjell.

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra Torunns drømmekjoler. Hun får dem skreddersydd i Asia, og har direkte kontakt med dem som syr. Sånn har i allefall jeg forstått det. Betalte 4350 for min kjole og er veldig fornøyd. Hun har 6-7 ukers leveringstid, så vær ute i god tid.

Gjest Gjest_Josefine_*
Skrevet
Jeg har kjøpt kjole fra Torunns drømmekjoler. Hun får dem skreddersydd i Asia, og har direkte kontakt med dem som syr. Sånn har i allefall jeg forstått det. Betalte 4350 for min kjole og er veldig fornøyd. Hun har 6-7 ukers leveringstid, så vær ute i god tid.

Har kjøpt mine to sellskapskjoler fra dittbryllup.nu og min brudekjole...helt super jente. Gud...dere skulle sett! kjolene!!!!!

Hun har kontakt med USA, Asia, Sverige og Polen.

Min kjole var sydd i Polen. Savner ordddddddddddd...så finnnnnnnn.

se bare på finn.no på hennes selskapskjoler

Rask er hun å besvare mailen.

Skrevet

Godt å høre at noen andre har brukt dittbryllup.nu også :) Lettet der ja, selvom jeg ikke har bestilt noe ennå... drommekjoler.com virker bra de også Takk for deres meninger :-D Da var det bare å bestemme seg for fargen, og hvor jeg skal bestille den hen :gjeiper:

Skrevet

Jeg bestilte fra Torunn, men hun leverte feil kjole, så da fikk jeg bare pengene igjen og bestilte fra dittbryllupp.nu.

Utrolig koselig dame. Kjapp levering, nyyyydelig kjole og raskt svar på mail om det var noe jeg lurte på.

Jeg gifter meg på lørdag i en drøm av en kjole.

Skrevet

Har veldig god erfaring fra Apollo Fashion. Fått skreddersydd kjole, helt etter mitt ønske.

Det var litt skummelt, men kjolen ble akkurat som jeg håpet. Raske tilbakemeldinger og god oppfølging.

Skrevet
Har veldig god erfaring fra Apollo Fashion. Fått skreddersydd kjole, helt etter mitt ønske.

Det var litt skummelt, men kjolen ble akkurat som jeg håpet. Raske tilbakemeldinger og god oppfølging.

Bestiller de etter mål fra Asia? jeg har sett drømmekjolen min der: http://apollo-fashion.net/Apollo-Fashion8....amp;startFrom=3

Purrrr.... Men det er alt for tidlig å bestille da :)

Gjest Villrosa
Skrevet (endret)

.

Endret av Villrosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...