Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Bare jeg som reagerer på at bokklubben selger ditt navn og adresse til reklameaktører uten å informere eller be om godkjenning fra medlemmene? Jeg har fått masse adressert reklame i det siste, typiske "tiggerbrev" fra div organiasjoner. Ingenting imot organiasjonene, men synes det er drøyt at en så seriøs aktør som bokklubben skal drive slikt! Jeg har fått fjernet navnet mitt fra listene ved å henvende meg til firmaet som videreformidler navnet til klientene, men fra bokklubben har jeg fortsatt ikke fått noe svar på hvorfor de gjør dette uten min godkjenningen, hvorfor de i alle fall ikke informerer så man selv kan skjerme seg, og ikke en gang noen bekreftelse at de faktisk gjør det! Jeg måtte sende fire mailer før jeg fikk noe svar i det hele tatt, og da stod det bare at jeg skulle sende/faxe reklamen til de, så skulle de se hva dette var for noe. De vet da om de driver med dette eller ikke! De tjener jo penger på det!!! Jeg har forøvrig hemmelig telefonnummer og adresse, og synes det er ganske dårlig at det i praksis betyr at jeg ikke kan melde meg inn i Bokklubben!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå