Gjest unick Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 (endret) hey Jeg har tenkt skulle reise t UK i sommeren men eg måtte skaffa meg Visumen først... og dt vet ikkje eg hvordan kunne eg søke på.. og hvor?? Eg har Thaipass.... og ska på besøk venner der 4 dager.... hvis noen har peiling på dette kan du sende meg INFO på e-posten min( [email protected]) hils Unick Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. -jolie(mod) Endret 3. juli 2008 av jolie
Gjest glamourgirl Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Ta en telefon til Ambassaden til landet du kommer fra. Hvis du er norsk statsborger trenger du ikke visum til UK. Lykke til og god tur!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ta en telefon til Ambassaden til landet du kommer fra. Hvis du er norsk statsborger trenger du ikke visum til UK. Lykke til og god tur! Hun sier jo at hun har Thaipass... Sjekk med ambasaden likevel.
Glitnir Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Dersom du er thailandsk statsborger trenger du visum til Storbritannia ja. Ta kontakt med den britiske ambassaden i Oslo (eller i et annet land om det er der du befinner deg). Og det kan kanskje være litt behandlingstid, så vær ute i god tid. Edit: Skriveleif Endret 3. juli 2008 av Glitnir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå