vonnie Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Etter 4 år med en MA for ett år siden , 13 pergokurer og hennvisning til IVF på vei med post til Porsgrunn. Er jeg nå GRAVID. Tok en test på morgenen i dag fordi jeg har følt meg litt uggen ( viste riktignok ikke om dette var pergo bivirkninger eller gravid) og jaggu var ikke testen positiv. Har tidligere ikke vært noe fan av CB digital da det liksom lyser "ikke gravid" mot deg. Men i dag når det stod "gravid" var det noe helt annet. Nå er det bare å be om at den blir inni der i 9 mnd. Så alle dere som sliter. Jeg er ett bevis på at det går bra til slutt. Sender masse babystøv til dere.
Gjest AnneBerit Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så masse til deg! til meg lyste det "ikke gravid" i dag.. og det kjenner jeg gjrode meg litt deppa.. men det går nokk over..
vonnie Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Hei kjenner den følelsen veldig god AnneBerit , men bare vent så er det sikkert ikke lenge til den testen lyser "gravid". Det som hjalp meg var CB Digital Eggløsningstester. Tidligere har jeg liksom ikke klart å tyde resultatet. er det en strek der elller ikke, er den sterk nok til å være positiv.... Med CB digi Eggløsningstester så var de liksom ja du har eggløsning eller nei du har ikke. Så det kan jeg virkelig anbefale. Tusen takk for gratulasjoner.
Busy Lizzie Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 GRATULERER !!! Blir så glad når jeg hører om dere som har prøvd lenge blir gravide.
theamoren Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Blir så glad når jeg hører om dere som har prøvd lenge blir gravide. Såå enig! Gratulerer så masse! :hjerte:
Kvist Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så mye! Alltid moro å lese at andre slitere får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå