Beast Skrevet 4. juli 2008 #21 Skrevet 4. juli 2008 Flott at du fant ut hva det var! Sånt er forferdelig frustrerende.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #22 Skrevet 23. juli 2008 Tusen tusen takk for disse innleggene!! Jeg har slitt med å gå inn i butikker siden februar, og har absolutt ikke skjønt hvorfor jeg av og til utløste alarmene, og av og til ikke.....! Til slutt fikk jeg helt butikkangst fordi hver gang jeg pep så snudde alle seg i butikken og så surt på meg. Men i dag fant jeg den lille røveren, et alarmklistremerke langt ned i lommeboken min! Føler meg så utrolig dum når jeg har gått i mange måneder uten å tro på butikkansatte som sier "se etter alarmbrikker, se etter alarmbrikker!" når jeg ikke fant noen.. jeg var sikker på at det var mobilen min, eller kanskje ipoden, som utløste alarmene. Men neida hehe. Det var en alarmbrikke likevel, bare utrolig godt gjemt! Uansett, tusen takk for godt råd! :D:D Nå kan jeg endelig shoppe i helt avslappet tilstand igjen! Hurra! :D:D
pittie Skrevet 23. juli 2008 #23 Skrevet 23. juli 2008 skjedde mye med meg og, det var faktisk på grunn av en tungepiercing fra utlandet! oppdaget det ved et uhell da jeg fikk min 2 sjangse til å gå gjennom uten å pipe, og kneip tilfeldigvis kraftig igjen munnen og jeg peip ikke! prøvde igjen med munnen åpen og da peip jeg^^ så nå går jeg fort gjennom slike og kniper igjen
lars petter Skrevet 11. juli 2012 #24 Skrevet 11. juli 2012 Jeg sliter med det samme og det fins ikke noe alarm på meg eller i lommene og veske bruker jeg ikke , eneste jeg har på meg er minibank kortet og kanskje noen løse kroner i lomma. Avogtil uler den ikke på vei inn, men på vei ut somregel og andre ganger omvendt. Betjeningen fikk holde snusboksen,kortet mitt og div anna lommerusk mens jeg gikk igjennom igjen, men fortsatt uling. Det gjelder en bestemt matbutikk, skjer omtrent aldri i andre butikker. Noen har fortalt meg at det kan hende pga gamle amalgamfyllinger (kvikksølv) i tenna men gjenstår og sjekke..... Kanskje det er noe i det? Hva er alarmene laget av?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #25 Skrevet 11. juli 2012 Jeg sliter med det samme og det fins ikke noe alarm på meg eller i lommene og veske bruker jeg ikke , eneste jeg har på meg er minibank kortet og kanskje noen løse kroner i lomma. Jeg regner med du har tøy på deg? De kan være skjult i jakke, bukse el. Vanligvis er det en chip som sender ut en kode, så det er nokså usannsynlig at tilfeldig metall skal utløse dem. Anonym poster: 3ba6edbbf47112372602464aeef1264f
Gjest Candy Pie Skrevet 11. juli 2012 #26 Skrevet 11. juli 2012 Har ikke sett de andre svara her, men du har ikke kjøpt noen klær fra nettbutikker osv ? Jeg gikk inn i en butikk en gang, også peip det. Dama i kassa kom bort, og jeg sa at jeg akkurat hadde kjøpt noe på veromoda, så jeg gikk tilbake for å sjekke om de hadde glemt å fjerne alarmen. Det hadde de ikke ( alarmen hos de funket vist ikke ) da jeg kom tilbake til den andre butikken, peip det igjen. Jeg tok av meg skoene, og det fortsatte å pipe. Tok av meg mobil og jakke, og det fortsatte å pipe... Så spurte hun dama som jobbet der om jeg kanskje hadde en alarm ( sånn papir bit ting ) i noen av klærna mine. Så jeg gikk på do å sjekket, og joda... Uff...var så flau. Det er så grusomt når sånne alarmer går. Om de glemmer å fjerne alarmen osv osv
Gjest Skrevet 13. juli 2012 #27 Skrevet 13. juli 2012 Har ikke sett de andre svara her, men du har ikke kjøpt noen klær fra nettbutikker osv ? Jeg gikk inn i en butikk en gang, også peip det. Dama i kassa kom bort, og jeg sa at jeg akkurat hadde kjøpt noe på veromoda, så jeg gikk tilbake for å sjekke om de hadde glemt å fjerne alarmen. Det hadde de ikke ( alarmen hos de funket vist ikke ) da jeg kom tilbake til den andre butikken, peip det igjen. Jeg tok av meg skoene, og det fortsatte å pipe. Tok av meg mobil og jakke, og det fortsatte å pipe... Så spurte hun dama som jobbet der om jeg kanskje hadde en alarm ( sånn papir bit ting ) i noen av klærna mine. Så jeg gikk på do å sjekket, og joda... Uff...var så flau. Det er så grusomt når sånne alarmer går. Om de glemmer å fjerne alarmen osv osv Tror nok hun har funnet synderen i veska nå Tråden er fra 2008. 1
Gjest Candy Pie Skrevet 13. juli 2012 #28 Skrevet 13. juli 2012 Tror nok hun har funnet synderen i veska nå Tråden er fra 2008. Åja, haha Jeg burde bli flinkere til å "følge med"
Gjest Skrevet 15. juli 2012 #29 Skrevet 15. juli 2012 Åja, haha Jeg burde bli flinkere til å "følge med" Hihi, selv gjort det før altså
Gjest Pheel Skrevet 15. juli 2012 #30 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Spritflasker fra Polet (eller kanskje alle drikkevarer generelt) utløser alltid alarmene, er et merke som er festet godt på som en må dra av. Biblioteksbøker også (dette må ikke dras av, hehe). Husker det fra ungd.tiden... Red.: Jeg så det heller ikke før i etterkant. Endret 15. juli 2012 av Pheel
cilja Skrevet 15. juli 2012 #31 Skrevet 15. juli 2012 Jeg har bare lest TS innlegg. Jeg kjøpte en DKNY skjorte til mannen min. De tok av den alarmdingsen i butikken når jeg betalte. Men, da mannen min skulle inn på H&M med skjorta på så gikk alarmen. Det viste seg at skjorta hadde en liten lomme med en sånn magnetdings der hvor de vanlige merkelappene inni klesplagg er. Denne fikk vi klippet av.
sol87 Skrevet 15. juli 2012 #32 Skrevet 15. juli 2012 Vet ikke om noen allerede har foreslått det, men det kan faktisk være skoene dine. Noen sko har materiale i sålen som ved enkelte tilfeller kan utløse alarmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå