Gå til innhold

Evig orgamse-jakt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør en om en faktis er en av de som aldri kan få orgasme? En jeg "holder på med" er så utrolig opptatt av at jeg skal få orgasme, og det virker som om han føler at sexen ikke blir fullkommen uten at jeg får den.

Blir skikkelig oppgitt.. Er vi "frigitte" ment for å være singel resten av livet vi da siden vi ikke kan gi mannen vår den ulitmate sexen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg tror ikke det er ett så stort problem, jeg opplever det i alle fall ikke som det, men så har ikke jeg det eldste forholdet heller. Jeg får ikke orgasme, men jeg nyter da virkelig sexen likevel, og det tror jeg typen har forstått. Det forstyrret ham litt til å begynne med, tror det gikk på selvtilliten hans. Det at han ikke klarte å gi meg en orgasme, og den slags tull.

Vi hadde en oppklarende samtale på det, jeg forklarte at jeg ikke klarte å få orgasme, og at jeg ikke så på det som et problem. At jeg rett og slett nøt sexen med ham uansett. Det virket til å ordne seg så snart han faktisk innså det. Bare forklar ham at du ikke får orgasme, be ham stresse ned, og forklar at du nyter det uansett? Og kanskje gi ham litt tid?

Gjest Polaric
Skrevet

Vel, jeg var sammen med ei som heller aldri hadde hatt orgasme, og bedyret at dette ikke var noe problem for henne og at hun nøt sexen.

Jeg ga aldri opp håpet om å få henne over "kneika" og studerte teknikker og gikk til innkjøp av stadig nye hjelpemidler, men kom ingen vei!

Gikk nok etterhvert ut over selvfølelsen og en følelse av egoisme når man ga opp og bare peiste på for egen nytelses skyld. Dette er sikkert individuelt fra mann til mann, men for meg satte det en demper på sexopplevelsen. Vi er ikke sammen i dag, men det skyldes trolig andre ting.

Kjenner forøvrig et par som har vært sammen i 20 år der dama ikke får orgasme, så det er vel ingen forutsetning.

For ikke å snakke om tidligere generasjoner, da var vel ikke dette et tema i det hele tatt!

Of topic: Begge ikke-orgasme jentene jeg kjenner til har vært utsatt for overgrep i ung alder, innbiller meg derfor at det er hodet som må jobbes med, helst sikkert av profesjonelle.

Gjest Gjest
Skrevet
Vel, jeg var sammen med ei som heller aldri hadde hatt orgasme, og bedyret at dette ikke var noe problem for henne og at hun nøt sexen.

Jeg ga aldri opp håpet om å få henne over "kneika" og studerte teknikker og gikk til innkjøp av stadig nye hjelpemidler, men kom ingen vei!

Gikk nok etterhvert ut over selvfølelsen og en følelse av egoisme når man ga opp og bare peiste på for egen nytelses skyld. Dette er sikkert individuelt fra mann til mann, men for meg satte det en demper på sexopplevelsen. Vi er ikke sammen i dag, men det skyldes trolig andre ting.

Kjenner forøvrig et par som har vært sammen i 20 år der dama ikke får orgasme, så det er vel ingen forutsetning.

For ikke å snakke om tidligere generasjoner, da var vel ikke dette et tema i det hele tatt!

Of topic: Begge ikke-orgasme jentene jeg kjenner til har vært utsatt for overgrep i ung alder, innbiller meg derfor at det er hodet som må jobbes med, helst sikkert av profesjonelle.

Hvordan kan du kjenne 2 som har blitt utsatt for overgrep/voldtekt hva er sjansen for det? Har aldri hørt om noe slikt andre steder

Gjest Glør
Skrevet
Hvordan kan du kjenne 2 som har blitt utsatt for overgrep/voldtekt hva er sjansen for det? Har aldri hørt om noe slikt andre steder

http://www.nova.no/?id=15747

Over 20% av jenter har blitt utsett for milde seksuelle overgrep, 15% for alvorlige seksuelle krenkelser, så det er ikke så sjelden som man gjerne vil tro.

I tillegg kommer det at jenter som har opplevd ulike former for overgrep gjerne tiltrekkes av enkelte typer menn, så er man blant dem får man ett litt skjevt bilde. Både min nåværende kjæreste og eksen min er av den stødige og reale typen som gjerne har draget på overgrepsutsatte jenter, og begge har nesten bare være sammen med jenter med traumatisk fortid.

Skrevet

Det burde ikke være et problem for ham. Er selv mann som har hatt dette "problemet" tidlig i sexlivet. Ble mange ganger oppgitt av at kvinner tenkte at det hele tiden skulle være noe galt med henne. Har også "faket" for å unngå dette. Nytelsen uten orgasme er desto lenger. Orgasmen er deilig...men kortvarig...og for meg kommer hverdagen fort tilbake. Må sies at jeg fikk orgasmer ved egen hjelp. Det er svært vanlig å ikke få orgasme for kvinner ved normalt samleie. Hvis du ikke har prøvd mye...så vil jeg anbefale deg å eksperimentere litt på egen hånd. Dusj...varmt/kaldt...vibrator...penetrereing med dildo og kos samtidig.... Eksperementering alene blir langt mindre stress...og uansett orgasme eller ikke...en deilig opplevelse... Min egen erfaring er at eksperimenteringen alene har gjort at jeg lettere får orgasmer og ikke minst kan styre tidspunktet slik at jeg får dette etter at partner har fått sin (og av og til samtidig). :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Enig emd mye av det SMannen skriver.

Ved å øve på egenhånd, kan man bli flinkere til å finne orgasmetriggerne.

Et triks jeg brukte var å flytte alle tankene mine, og alle følelsene mine til kjønnet. Kun fokusere på hvor det er godt, og hva som er godt, kun fokusere på at nå tar han på meg der, eller nå tar jeg på meg der... for meg kom orgasmene etter at jeg lærte meg det. Etterhvert kom de av seg selv.

Men menn som absolutt skal få en til å komme kan bli plagsomt, det forstår jeg.

At nytelsen i sexen ikke bare sitter i orgasmen, det kan være vanskelig å forklare menn...

Skrevet

Jeg kunne aldri hatt et forhold hvor jeg ikke får orgasme! Hvertfall ikke hvis han fikk det hver gang.

Men, det blir neppe bedre av at mannen prøver så hardt å få deg til å komme. Da blir det masse stress osv, og man kommer aldri nærmere målet. Samtidig er det kjempefint at han vil tilfredsstille deg!

Prøv deg fram. Finn ut hva som funker for deg. Snakk med mannen om det og veiled han. Så skal du se at det går etter hvert ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kunne aldri hatt et forhold hvor jeg ikke får orgasme! Hvertfall ikke hvis han fikk det hver gang.

Men, det blir neppe bedre av at mannen prøver så hardt å få deg til å komme. Da blir det masse stress osv, og man kommer aldri nærmere målet. Samtidig er det kjempefint at han vil tilfredsstille deg!

Prøv deg fram. Finn ut hva som funker for deg. Snakk med mannen om det og veiled han. Så skal du se at det går etter hvert ;)

Men her er jo saken at hun ikke får orgasme med noen. Der er da ikke dette forholdet som er "problemet", men det at hun rett og slett ikke har mulighet/lyst/behov for det.

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg har heller aldri hatt en eneste orgasme, og det er ikke et problem i vårt sexliv. Tvert imot, jeg føler at det gjør at vi blir enda mer avslappet med hverandre. Fordi han vet at jeg ikke stiller noen krav til ham, jeg er fornøyd uansett, fordi jeg elsker det han gjør med meg. Det er ingen skuffelse eller kravet om at "jeg må få henne over toppen!" for ham. Vi har selvfølgelig snakket om dette.

Jeg tror den det er mest stress for av oss to, er meg. Bare fordi jeg føler meg så fryktelig unormal, og at jeg mangler noe. Jeg vil jo gjerne oppleve dette som skal være så fint og godt. Men jeg tenker som så at det kommer nok, før eller siden. Ingen vits i å stresse med det.

Gjest Gjeeest
Skrevet

Jeg og dama var ilag i rundt et halvt år før hun klarte å komme vaginalt. Sexlivet var fantastisk før den tid og, men ingen tvil om at det bare gikk oppover etter det.

Virker som det ligger i hodet, for etter den gangen har hun ikke hatt noen som helst problemer med å komme. eller, jeg må selvfølgelig jobbe for at det skal skje.

Men hun kommer ikke i nærheten av alle gangene, og har ingenting imot det. Jeg vet at det ikke er min feil, så for min del går det bra. er bare en ekstra "gode" de gangene hun kommer :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har heller aldri hatt en eneste orgasme, og det er ikke et problem i vårt sexliv. Tvert imot, jeg føler at det gjør at vi blir enda mer avslappet med hverandre. Fordi han vet at jeg ikke stiller noen krav til ham, jeg er fornøyd uansett, fordi jeg elsker det han gjør med meg. Det er ingen skuffelse eller kravet om at "jeg må få henne over toppen!" for ham. Vi har selvfølgelig snakket om dette.

Jeg tror den det er mest stress for av oss to, er meg. Bare fordi jeg føler meg så fryktelig unormal, og at jeg mangler noe. Jeg vil jo gjerne oppleve dette som skal være så fint og godt. Men jeg tenker som så at det kommer nok, før eller siden. Ingen vits i å stresse med det.

jeg er en av de som får lett orgasme og får alltid orgasme ved hvert knull, dog ikke vaginalt, klitten må berøres. Men det jeg skulle si var at orgasmer er jo ikke så godt. For meg så fremstår det som en slags tilstiving av hele kroppen, og musklene i underlivet stopper opp, det føles iallefall slik for meg. Så selve sammentrekningene for meg innebærer ikke nytelse. Det som er nytelse for meg er i det jeg når klimaks og kjenner at jeg skal komme. Altså, når jeg kjenner at det går for meg, så er det veldig godt, men dette er sikkert 1 tiende del sekund før sammentrekningene begynner. Og selve sammentrenkingene for meg er ikke så godt, sikkert fordi alt stopper opp. Så...du går ikke glipp av så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...